Dzierżawa i obsługa serwisowa urządzeń kserograficznych wraz z dostawami tonerów

Publication date 2020-12-17
End date 2020-12-29 00:00:00
Instytucja Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Miejscowość Szczytno
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768011-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301213006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dzierżawa i obsługa serwisowa urządzeń kserograficznych wraz z dostawami tonerów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e8c3b3e6-d67f-4c37-a9ef-f1162a071e2b
Biuletyn 768011-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Regon 51033874400000
Zamawiajacy adres ulica ul. marsz. Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 111
Zamawiajacy miejscowosc Szczytno
Zamawiajacy kod pocztowy 12-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 896 215 281
Zamawiajacy fax 896 215 354
Zamawiajacy email zzp@wspol.edu.pl
Adres strony url http://www.wspol.edu.pl/zamowienia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny UCZELNIA PUBLICZNA
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.wspol.edu.pl/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno, Zespół ds. Zamówień Publicznych, budynek nr 18, pok. nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dzierżawa i obsługa serwisowa urządzeń kserograficznych wraz z dostawami tonerów
Numer referencyjny 25/SZiT/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dzierżawa i obsługa serwisowa urządzeń kserograficznych wraz z dostawami tonerów
Cpv glowny przedmiot 30121300-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj.: a) kartę charakterystyki z parametrami technicznymi oraz czytelnym zdjęciem oferowanej kserokopiarki do pozycji nr 1 i nr 2 załącznika nr 2 do SIWZ zawierającą parametry techniczne w języku polskim w celu oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W związku z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje się możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w poniższych przypadkach, jeżeli przypadki te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług – przyjmuje się, że wynagrodzenia netto Wykonawcy nie ulega zmianie natomiast zostanie zmieniona stawka podatku VAT, a co za tym idzie jego wartość oraz wartość umowy brutto; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić o kwotę zmiany kosztów wykonania zamówienia. Zmiana dotyczyć może wyłącznie tych części wynagrodzenia lub okresu wykonywania Umowy, w odniesieniu do których zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej wpływa na koszty wykonania zamówienia; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić o kwotę zmiany kosztów wykonania zamówienia. Zmiana dotyczyć może wyłącznie tych części wynagrodzenia lub okresu wykonywania Umowy, w odniesieniu do których zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wpływa na koszty wykonania zamówienia. 2. Zmianę wysokości kosztów wykonania zamówienia, o których mowa w ust. 1, jej zasadność i wysokość musi wykazać strona dla której zmiana ta jest korzystna. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. W związku z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku zastosowania prawa opcji.
IV 4 4 data 2020-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas naprawy urządzeń
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)