Dostawa materiałów i akcesoriów (plastycznych i papierniczych) na potrzeby prowadzenia arteterapii w klubach seniora i ośrodkach wsparcia w ramach realizacji projektu LUBInclusiON.

Publication date 2020-12-21
End date 2021-01-04 00:00:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Wyroby artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768814-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 378200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje: dostarczenie materiałów i akcesoriów (plastycznych i papierniczych) na potrzeby prowadzenia arteterapii do klubów seniora i ośrodków wsparcia funkcjonujących przy Domach Pomocy Społecznej i Zespole Ośrodków Wsparcia w Lublinie tj.: 1.1. Klub seniora przy DPS Kalina, ul. Kalinowszczyzna 84, 1.2. Klub seniora przy przy DPS im. Matki Teresy z Kalkuty ul. Bartosza Głowackiego 26, 1.3. Klub seniora przy Zespole Ośrodków Wsparcia ul. Lwowska 28, 1.4. Klub seniora przy DPS im. Św. Jana Pawła II, ul. Ametystowa 22, 1.5. Klub seniora przy DPS dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie, ul Kosmonautów 78, 1.6. Klub seniora przy DPS im. Wiktorii Michelisowej, ul. Archidiakońska 7, 1.7. Klub seniora przy DPS Betania, Aleja Kraśnicka 223, 1.8. Centrum Rozwoju i Integracji Społecznej ul. Bartosza Głowackiego 26, 1.9. Ośrodek Wsparcia o charakterze Rodzinnych Domów Kalina, ul. Kalinowszczyzna 84, 1.10. Środowiskowy Dom Samopomocy (dzienny) Kalina ul. Kalinowszczyzna 84, 1.11.Środowiskowy Dom Samopomocy (całodobowy) Kalina ul. Kalinowszczyzna 84, 1.12. Środowiskowy Ośrodek Wsparcia Kalina, ul. Kalinowszczyzna 84.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a496588b-bdb6-44b5-8e38-660f2e4fd320
Biuletyn 768814-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Lublin
Regon 43101951400000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Króla Władysława Łokietka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-109
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814 663 000
Zamawiajacy fax 814 663 001
Zamawiajacy email zamowienia@lublin.eu
Adres strony url https://lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe albo osobiście lub za pośrednictwem posłańca pozostawiając w pojemniku zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin w godzinach pracy Urzędu Miasta Lublin tj. poniedziałek - piątek pomiędzy 7:30 a 15:30.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin albo pozostawić w pojemniku zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin w godzinach pracy Urzędu Miasta Lublin tj. poniedziałek - piątek pomiędzy 7:30 a 15:30.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów i akcesoriów (plastycznych i papierniczych) na potrzeby prowadzenia arteterapii w klubach seniora i ośrodkach wsparcia w ramach realizacji projektu LUBInclusiON.
Numer referencyjny ZP-P-I.271.120.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zakres zamówienia obejmuje: dostarczenie materiałów i akcesoriów (plastycznych i papierniczych) na potrzeby prowadzenia arteterapii do klubów seniora i ośrodków wsparcia funkcjonujących przy Domach Pomocy Społecznej i Zespole Ośrodków Wsparcia w Lublinie tj.: 1.1. Klub seniora przy DPS Kalina, ul. Kalinowszczyzna 84, 1.2. Klub seniora przy przy DPS im. Matki Teresy z Kalkuty ul. Bartosza Głowackiego 26, 1.3. Klub seniora przy Zespole Ośrodków Wsparcia ul. Lwowska 28, 1.4. Klub seniora przy DPS im. Św. Jana Pawła II, ul. Ametystowa 22, 1.5. Klub seniora przy DPS dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie, ul Kosmonautów 78, 1.6. Klub seniora przy DPS im. Wiktorii Michelisowej, ul. Archidiakońska 7, 1.7. Klub seniora przy DPS Betania, Aleja Kraśnicka 223, 1.8. Centrum Rozwoju i Integracji Społecznej ul. Bartosza Głowackiego 26, 1.9. Ośrodek Wsparcia o charakterze Rodzinnych Domów Kalina, ul. Kalinowszczyzna 84, 1.10. Środowiskowy Dom Samopomocy (dzienny) Kalina ul. Kalinowszczyzna 84, 1.11.Środowiskowy Dom Samopomocy (całodobowy) Kalina ul. Kalinowszczyzna 84, 1.12. Środowiskowy Ośrodek Wsparcia Kalina, ul. Kalinowszczyzna 84.
Cpv glowny przedmiot 37820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia – do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
Okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Formularz cenowy 3.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: - zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynikająca z tego zmiana wynagrodzenia brutto 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: stawka i kwota podatku VAT oraz ceny i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.
IV 4 4 data 2021-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest w zakresie procedury: p. Monika Wnuk - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, telefon 81 466 30 20. 2. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 2.1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Prezydent Miasta Lublin; dane adresowe: Plac Króla Władysława Łokietka 1, 20–109 Lublin. 2.2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: iod@lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych. 2.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 2.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 oraz Dz. U. z 2020 r., poz. 1086), dalej „ustawa Pzp”. 2.5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 2.3 tj. zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym czasie z danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 2.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 2.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 2.8. Posiada Pani/Pan: 2.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, 2.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 2.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 2.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 2.9. nie przysługuje Pani/Panu: 2.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 2.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 2.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Czas realizacji dostawy liczony od daty zawarcia umowy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)