Sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie z siedzibą przy Placu Bema 5

Publication date 2020-12-21
End date 2021-01-04 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769644-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie z siedzibą przy Placu Bema 5.
2.Zamówienie obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych w rodzajach i ilościach: 1) Tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, profesjonalne oraz wtórniki wg potrzeb, a także pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem - 19000 szt. 2)Tablice zwyczajne motocyklowo-ciągnikowe, w tym tablice rejestracyjne indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, profesjonalne oraz wtórniki wg potrzeb, a także pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem - 300 szt. 3) Tablice zwyczajne motorowerowe, motorowerowe tymczasowe, motorowerowe profesjonalne w tym wtórniki wg potrzeb, a także silnik elektryczny - 200 szt.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia określonej w ust.2. Ilości poszczególnych rodzajów tablic wskazanych w ust. 2 są szacunkowe i Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100% podanych ilości danego rodzaju tablic. Ostateczna wielkość zamówienia poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych określonych w ust. 2 może być mniejsza niż wielkości planowane. Zostanie ona określona w kolejnych jednostkowych zleceniach Zamawiającego, odpowiadających jego bieżącym potrzebom. Zamówienia na poszczególne rodzaje tablic mogą również przekroczyć określone planowane wielkości kosztem zmniejszenia planowanych ilości innych rodzajów tablic. Łączna wartość wynagrodzenia Wykonawcy nie może jednak przekroczyć wartości umowy określonej na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał tablice rejestracyjne przy pomocy maszyn, urządzeń i wyposażenia zapewniających przebieg procesów produkcyjnych gwarantujących wyprodukowanie tablic rejestracyjnych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w:
1) Rozdziale 2 i 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz.2355 z późn. zm.)
2) Rozdziale 2 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 717),
3) ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r.,
poz. 544 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
4) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 roku, w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów ( Dz. U. z 2019 r., poz. 546 ).
5. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia wg wzorów wynikających z przepisów obowiązujących w dniu produkcji tablic.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie, partiami, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, maksymalnie w terminie:
1) do trzech dni – w przypadku partii zawierającej poniżej 500 sztuk tablic,
2) do siedmiu dni – w przypadku partii zawierającej powyżej 500 sztuk tablic
od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
7. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego – magazyn Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Olsztynie – Olsztyn, Plac Bema 5. Koszt załadunku i rozładunku przedmiotu zamówienia obciąża Wykonawcę.
8. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę w opakowaniach po 25 kompletów lub 50 sztuk, na których zamieszczona będzie nazwa Wykonawcy oraz specyfikacja zawartości opakowania, w szczególności ilość tablic i zakres numerów rejestracyjnych.
9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia w opakowaniu zabezpieczającym je przed uszkodzeniem podczas transportu i rozładunku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b60674fe-7c33-424f-8d76-f504ed37bfda
Biuletyn 769644-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
Regon 51074266900000
Zamawiajacy adres ulica Plac Bema
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-516
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 210 500
Zamawiajacy fax 895 210 501
Zamawiajacy email zamowienia@powiat-olsztynski.pl
Adres strony url http://powiat-olsztynski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiat-olsztynski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiat-olsztynski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca (liczy się data wpływu)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Olsztynie, Plac Bema 5, 10 – 516 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie z siedzibą przy Placu Bema 5
Numer referencyjny BI-V.272.5.2020.MU12
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie z siedzibą przy Placu Bema 5. 2.Zamówienie obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych w rodzajach i ilościach: 1) Tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, profesjonalne oraz wtórniki wg potrzeb, a także pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem - 19000 szt. 2)Tablice zwyczajne motocyklowo-ciągnikowe, w tym tablice rejestracyjne indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, profesjonalne oraz wtórniki wg potrzeb, a także pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem - 300 szt. 3) Tablice zwyczajne motorowerowe, motorowerowe tymczasowe, motorowerowe profesjonalne w tym wtórniki wg potrzeb, a także silnik elektryczny - 200 szt. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia określonej w ust.2. Ilości poszczególnych rodzajów tablic wskazanych w ust. 2 są szacunkowe i Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100% podanych ilości danego rodzaju tablic. Ostateczna wielkość zamówienia poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych określonych w ust. 2 może być mniejsza niż wielkości planowane. Zostanie ona określona w kolejnych jednostkowych zleceniach Zamawiającego, odpowiadających jego bieżącym potrzebom. Zamówienia na poszczególne rodzaje tablic mogą również przekroczyć określone planowane wielkości kosztem zmniejszenia planowanych ilości innych rodzajów tablic. Łączna wartość wynagrodzenia Wykonawcy nie może jednak przekroczyć wartości umowy określonej na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał tablice rejestracyjne przy pomocy maszyn, urządzeń i wyposażenia zapewniających przebieg procesów produkcyjnych gwarantujących wyprodukowanie tablic rejestracyjnych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w: 1) Rozdziale 2 i 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz.2355 z późn. zm.) 2) Rozdziale 2 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 717), 3) ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r., poz. 544 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 4) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 roku, w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów ( Dz. U. z 2019 r., poz. 546 ). 5. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia wg wzorów wynikających z przepisów obowiązujących w dniu produkcji tablic. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie, partiami, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, maksymalnie w terminie: 1) do trzech dni – w przypadku partii zawierającej poniżej 500 sztuk tablic, 2) do siedmiu dni – w przypadku partii zawierającej powyżej 500 sztuk tablic od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 7. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego – magazyn Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Olsztynie – Olsztyn, Plac Bema 5. Koszt załadunku i rozładunku przedmiotu zamówienia obciąża Wykonawcę. 8. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę w opakowaniach po 25 kompletów lub 50 sztuk, na których zamieszczona będzie nazwa Wykonawcy oraz specyfikacja zawartości opakowania, w szczególności ilość tablic i zakres numerów rejestracyjnych. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia w opakowaniu zabezpieczającym je przed uszkodzeniem podczas transportu i rozładunku.
Cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunku musi wykazać ten Wykonawca, który będzie realizował zadania wymagające wpisu do rejestru.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wezwie w wyznaczonym terminie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, wymienionych w pkt 1, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W dokumentach tych powinny być uwzględnione terminy, o których mowa w pkt 1.
Zakresie warunkow udzialu W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie w wyznaczonym terminie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym, prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu dokonania oceny, czy oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie w wyznaczonym terminie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia aktualnego Certyfikatu Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z obowiązującymi normami.
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika - do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w szczególności podpisania oferty i jej złożenia. 2. Do oferty należy dołączyć dokument, określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do podpisania oferty – jeżeli nie wynikają one z dokumentów rejestrowych. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty jedynie w zakresie: 1) zmiany stawki podatku VAT, w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów. Zmiany mogą dotyczyć jedynie ewentualnej różnicy w wysokościach stawek należnego podatku VAT i zostaną wprowadzone w momencie publikacji przepisu, 2) zmiany ilości zamawianych tablic w poszczególnych grupach rodzajowych, 3) obniżenia przez Wykonawcę ceny brutto tablic rejestracyjnych.
IV 4 4 data 2021-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę oraz wszystkie wymagane załączniki należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)