Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej LIceum Ogólnokształcącego im. Władysława Zawadzkiego w Wisznicach

Publication date 2020-12-21
End date 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Liceum Ogólnokształcące im.Władysława Zawadzkiego
Miejscowość Wisznice
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769772-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, mięsa i produktów mięsnych, pieczywa, produktów mlecznych, owoców i warzyw, mrożonek. Szczegółowy zakres dostawy określa wykaz stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawa będzie odbywała się w okresie od 18 stycznia 2021 r. do 25 czerwca 2021 r. na zasadach określonych w projekcie umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 830a8b3f-8a22-4304-872e-88e6a9ced2bb
Biuletyn 769772-N-2020
Zamawiajacy nazwa Liceum Ogólnokształcące im.Władysława Zawadzkiego
Regon 96000700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Wisznice
Zamawiajacy kod pocztowy 21-580
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 083 378 20 10
Zamawiajacy fax 083 378 25 49
Zamawiajacy email lo_w@interia.pl
Adres strony url www.lowisznice.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https:lo.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Zawadzkiego w Wisznicach ul. Warszawska 44, 21-580 Wisznice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej LIceum Ogólnokształcącego im. Władysława Zawadzkiego w Wisznicach
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, mięsa i produktów mięsnych, pieczywa, produktów mlecznych, owoców i warzyw, mrożonek. Szczegółowy zakres dostawy określa wykaz stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawa będzie odbywała się w okresie od 18 stycznia 2021 r. do 25 czerwca 2021 r. na zasadach określonych w projekcie umowy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-18T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci aktualny odpis z właściwego rejestru
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp każda zmiana umowy może nastąpić według określonych zasad i warunków: a) wszystkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej, b) możliwość zmiany cen dopuszcza się w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT (cena netto nie ulegnie zmianie) lub w przypadku znacznego wzrostu cen u producenta po przedłożeniu dokumentu źródłowego, jednak nie wcześniej niż po upływie 30 dni od zawarcia umowy, c) w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. łączna wartość zmian nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia.
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-18T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy, a produktów sypkich i przypraw minimum 3 miesiące).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Świeże owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-18T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso wieprzowe, drobiowe i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-18T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym wzałączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-18T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym wzałączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-18T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym wzałączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mleko i produkty mleczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-18T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym wzałączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy).
  

Criterion

Kryteria czas wymiany towaru
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)