Dostawa Zestawu do ultrafiltracji i diafiltracji umożliwiającego filtrację z przepływem stycznym (TFF)

Publication date 2020-12-21
End date 2021-01-20 00:00:00
Instytucja Wytwórnia Surowic i Szczepionek BIOMED Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia przesyłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769216-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 312130002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa Zestawu do ultrafiltracji i diafiltracji umożliwiającego filtrację z przepływem stycznym (TFF) w ramach projektu: „Opracowanie profilaktycznej szczepionki przeciwko wirusowi SARS-COV-2 wywołującego COVID-19 (coronavirus disease 2019), w oparciu o wektor wirusowy krowianki MVA”
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia, montażu, instalacji przedmiotu zamówienia: najpóźniej w terminie 90 dni licząc od daty zawarcia Umowy;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c22ebdcc-2831-4021-8c63-70b15245b546
Biuletyn 769216-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wytwórnia Surowic i Szczepionek BIOMED Sp. z o.o.
Regon 000288001
Zamawiajacy adres ulica Chełmska
Zamawiajacy adres numer domu 30/34
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-725
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228410606, 22 841-06-06
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email karolina.rakowska@biomed.com.pl, natalia.filipiak@biomed.com.pl
Adres strony url www.biomed.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Sp.z o.o.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.biomed.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.biomed.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdział VI SIWZ. Składanie ofert odbywa sie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chełmska 30/34, 00-725 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Zestawu do ultrafiltracji i diafiltracji umożliwiającego filtrację z przepływem stycznym (TFF)
Numer referencyjny BIOMED.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa Zestawu do ultrafiltracji i diafiltracji umożliwiającego filtrację z przepływem stycznym (TFF) w ramach projektu: „Opracowanie profilaktycznej szczepionki przeciwko wirusowi SARS-COV-2 wywołującego COVID-19 (coronavirus disease 2019), w oparciu o wektor wirusowy krowianki MVA” Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia, montażu, instalacji przedmiotu zamówienia: najpóźniej w terminie 90 dni licząc od daty zawarcia Umowy;
Cpv glowny przedmiot 31213000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu powinien on złożyć następujące dokumenty: Składane na wezwanie Zamawiającego wystosowane na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualne na dzień złożenia niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp; W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 5 i § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze wskazane oświadczenia i dokumenty samodzielnie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na wezwanie Zamawiającego, wystosowane na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: 1. kopii Certyfikatu CE/certyfikatów jednostek notyfikowanych, które brały udział w procedurze oceny zgodności wyrobu (jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia); 2. kopii Certyfikatu membran ultrafiltracyjnych zawierający minimum informację o: wartości punktu odcięcia wyrażoną w kDa, datę ważności membrany, materiale z którego wykonana została membrana, materiale z którego wykonana została obudowa kasety 3. kopii Firmowych Materiałów Informacyjnych Producenta (w języku polskim), zwane dalej FMI, które potwierdzą, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Formularz OF.1. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy; W FMI powinny być zaznaczone wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne podlegające weryfikacji i ocenie, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. W przypadku braku potwierdzenie wymaganych parametrów, zawartych w Formularzu OF.1, w FMI Wykonawca dołączy oświadczenie producenta przedmiotu zamówienia lub też oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymaganych parametrów.
Inne dokumenty niewymienione O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, dotyczy to również każdego z Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - żaden z tych innych podmiotów nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca składa oświadczenia, które są wskazane w Części II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe (należy wykorzystać formularz DP.2. załączony do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: 2.1. żądanych przez Zamawiającego: dokumentów, o których mowa w części II A ppkt. 3.2 SIWZ , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa w ppkt 2.1 winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takich dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) oświadczenie wymienione w części II A pkt 3.1 SIWZ i dokument wskazany w części II A pkt 3.2 SIWZ powinien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Oświadczenia wymagane dla potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania powinny być składane w formie oryginału. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia powinno być przedłożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty wskazane w części II SIWZ powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jak również warunki takich zmian Zamawiający określił w IPU stanowiących integralną część IV SIWZ. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV 4 4 data 2021-01-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu. Zamawiający dopuszcza wyłącznie rozliczenia w PLN. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę: prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją w ramach zamówienia na dostawy, zgodnie z art. 36 a ust. 2 pkt. 2) ustawy P.z.p. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał nazwy firm Podwykonawców, zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy P.z.p. Zamawiający nie stawia żądania określonego w art. 25a ust. 5 ustawy P.z.p., aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt. 6) ustawy P.z.p. Zamawiający nie przewiduje stawiania wymagań związanych z realizacja zamówienia dotyczących zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 4 ww. ustawy. Zamawiający nie stawia wymogu ani nie przewiduje możliwości składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 ustawy P.z.p. W sytuacji sprzeczności postanowień SIWZ, wyjaśnień do SIWZ lub modyfikacji SIWZ w stosunku do ustawy Prawo zamówień publicznych, zastosowanie maja przepisy ustawy P.z.p.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)