Dostawa odzieży, obuwia, dodatków ochronnych i roboczych (branżowych, BHP).

Publication date 2020-12-21
End date 2021-01-07 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Akcesoria ochronne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769495-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 351134003, 395141009, 181430003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa odzieży, obuwia, dodatków ochronnych i roboczych (branżowych, BHP).
1.2. Minimalne parametry techniczne i jakościowe opisano w załącznikach numer 1.1 – 1.5 do istotnych postanowień umowy. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów spełniających wszystkie wymagania w nich opisane.
1.3. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, maksymalnie 5 części postępowania:
część 1 postępowania:
lp. 1 Ręcznik frotte 1000 sztuk

część 2 postępowania:
lp. 1 Rękawice gumowe gospodarcze 1000 par
lp. 2 Rękawice robocze 2 000 par
lp. 3 Rękawice robocze ocieplane 300 par
lp. 4 Rękawice powlekane PCV 50 par
lp. 5 Rękawice olejoodporne 800 par


część 3 postępowania:
lp. 1 Buty filcowo-gumowe 150 par
lp. 2 Trzewiki olejoodporne na podeszwach przeciwpoślizgowych 250 par
lp. 3 Obuwie profilaktyczne damskie na spodach przeciwpoślizgowych 300 par


część 4 postępowania:
lp. 1 Ubranie olejoodporne typu szwedzkiego 50 kpl.
lp. 2 Fartuch roboczy damski stylonowy (typu poncho) 300 szt.
lp. 3 Fartuch ochronny 50 szt.
lp. 4 Koszula flanelowa męska 300 szt.
lp. 5 Koszula polarowa damska robocza 100 szt.
lp. 6 Kurtka robocza zimowa nieprzemakalna 70 szt.
lp. 7 Podkoszulka bawełniana z krótkim rękawem 50 szt.


część 5 postępowania:
lp. 1 Okulary ochronne 30 szt.
lp. 2 Okulary ochronne strzeleckie 30 szt.
lp. 3 Ochronniki słuchu pasywne 40 szt.

5. Wymagane cechy produktu. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.
6. Miejsce dostawy: Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia do magazynu KWP we Wrocławiu – ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cbeb1d95-e177-45fe-bb7a-d2ea11108803
Biuletyn 769495-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Regon 93015621600000
Zamawiajacy adres ulica Podwale
Zamawiajacy adres numer domu 31-33
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713403716
Zamawiajacy fax +48717824171
Zamawiajacy email eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl
Adres strony url www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, WZP i FP KWP, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży, obuwia, dodatków ochronnych i roboczych (branżowych, BHP).
Numer referencyjny PU-2380-199-061-164/2020 /IR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa odzieży, obuwia, dodatków ochronnych i roboczych (branżowych, BHP). 1.2. Minimalne parametry techniczne i jakościowe opisano w załącznikach numer 1.1 – 1.5 do istotnych postanowień umowy. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów spełniających wszystkie wymagania w nich opisane. 1.3. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, maksymalnie 5 części postępowania: część 1 postępowania: lp. 1 Ręcznik frotte 1000 sztuk część 2 postępowania: lp. 1 Rękawice gumowe gospodarcze 1000 par lp. 2 Rękawice robocze 2 000 par lp. 3 Rękawice robocze ocieplane 300 par lp. 4 Rękawice powlekane PCV 50 par lp. 5 Rękawice olejoodporne 800 par część 3 postępowania: lp. 1 Buty filcowo-gumowe 150 par lp. 2 Trzewiki olejoodporne na podeszwach przeciwpoślizgowych 250 par lp. 3 Obuwie profilaktyczne damskie na spodach przeciwpoślizgowych 300 par część 4 postępowania: lp. 1 Ubranie olejoodporne typu szwedzkiego 50 kpl. lp. 2 Fartuch roboczy damski stylonowy (typu poncho) 300 szt. lp. 3 Fartuch ochronny 50 szt. lp. 4 Koszula flanelowa męska 300 szt. lp. 5 Koszula polarowa damska robocza 100 szt. lp. 6 Kurtka robocza zimowa nieprzemakalna 70 szt. lp. 7 Podkoszulka bawełniana z krótkim rękawem 50 szt. część 5 postępowania: lp. 1 Okulary ochronne 30 szt. lp. 2 Okulary ochronne strzeleckie 30 szt. lp. 3 Ochronniki słuchu pasywne 40 szt. 5. Wymagane cechy produktu. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 6. Miejsce dostawy: Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia do magazynu KWP we Wrocławiu – ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław.
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: do maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Klauzula informacyjna RODO została opisana w Rozdziale I SIWZ. Zamawiający przewiduje stosowanie tzw. procedury odwróconej, uregulowanej w art. 24 aa ustawy Pzp, tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców (załącznik nr 4 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą. 3.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, , 3.2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 3.2.1. Wykonawcy, którzy chcą złożyć oświadczenie wskazane w pkt 3.2 w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przesyłają je w terminie składania ofert na adres: iwona.rogaczewska@wr.policja.gov.pl. 3.2.2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oświadczeń przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna. Złożenie oświadczeń wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 3.2.3. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, - komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. 3.2.4. Informacje na temat przesyłania, kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: - Wykonawca wypełnia formularz oświadczenia tworząc dokument elektroniczny. - po stworzeniu przez wykonawcę dokumentu (oświadczenia) elektronicznego, wykonawca podpisuje ww. oświadczenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne- podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie. - podpisane elektronicznie oświadczenie może zostać zaszyfrowane, tj. opatrzone hasłem dostępowym. W tym celu wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign) lub komercyjnych. - w przypadku zaszyfrowania oświadczenia Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku w treści formularza ofertowego, składanego w formie pisemnej. W treści formularza ofertowego Wykonawca może zawrzeć, jeśli to niezbędne, również informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w oświadczeniu. - Wykonawca przesyła zamawiającemu podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym oświadczenie na wskazany adres poczty elektronicznej tj. iwona.rogaczewska@policja.gov.pl, w taki sposób, aby dokument ten dotarł do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego oświadczenie dotyczy oraz nazwę wykonawcy dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację wykonawcy. - Zamawiający potwierdzi Wykonawcy dostarczenie wiadomości zawierającej oświadczenie. - datą przesłania oświadczenia będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej oświadczenie z serwera pocztowego zamawiającego. 3.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o podwykonawcach w załączniku numer 4 do SIWZ. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia od podwykonawców. 3.4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w lit. a). Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 3.2. Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 3.6. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.7. W przypadku, gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie (załącznik nr 5 do SIWZ) składa się w oryginale w postaci papierowej lub postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2021-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę sporządza się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część 1.1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39514100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis część 1 postępowania: lp. 1 Ręcznik frotte 1000 sztuk Minimalne parametry techniczne i jakościowe opisano w załączniku numer 1.1 do istotnych postanowień umowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część 1.2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis część 2 postępowania: lp. 1 Rękawice gumowe gospodarcze 1000 par lp. 2 Rękawice robocze 2 000 par lp. 3 Rękawice robocze ocieplane 300 par lp. 4 Rękawice powlekane PCV 50 par lp. 5 Rękawice olejoodporne 800 par Minimalne parametry techniczne i jakościowe opisano w załączniku numer 1.2 do istotnych postanowień umowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część 1.3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis część 3 postępowania: lp. 1 Buty filcowo-gumowe 150 par lp. 2 Trzewiki olejoodporne na podeszwach przeciwpoślizgowych 250 par lp. 3 Obuwie profilaktyczne damskie na spodach przeciwpoślizgowych 300 par Minimalne parametry techniczne i jakościowe opisano w załączniku numer 1.3 do istotnych postanowień umowy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część 1.4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis część 4 postępowania: lp. 1 Ubranie olejoodporne typu szwedzkiego 50 kpl. lp. 2 Fartuch roboczy damski stylonowy (typu poncho) 300 szt. lp. 3 Fartuch ochronny 50 szt. lp. 4 Koszula flanelowa męska 300 szt. lp. 5 Koszula polarowa damska robocza 100 szt. lp. 6 Kurtka robocza zimowa nieprzemakalna 70 szt. lp. 7 Podkoszulka bawełniana z krótkim rękawem 50 szt. Minimalne parametry techniczne i jakościowe opisano w załączniku numer 1.4 do istotnych postanowień umowy
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa część 1.5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis część 5 postępowania: lp. 1 Okulary ochronne 30 szt. lp. 2 Okulary ochronne strzeleckie 30 szt. lp. 3 Ochronniki słuchu pasywne 40 szt. Minimalne parametry techniczne i jakościowe opisano w załączniku numer 1.5 do istotnych postanowień umowy
  

Criterion

Kryteria okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria najniższa cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)