Dostawa paczek wielkanocnych i bożonarodzeniowych z artykułami spożywczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznejw Iławie na rok 2021.

Publication date 2020-12-21
End date 2021-01-04 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Iława
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 762187-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa paczek bożonarodzeniowych i wielkanocnych z artykułami spożywczymi oraz wydanie ich uprawnionym podopiecznym MOPS w Iławie. Zadanie dostało podzielone na dwie części:
Część 1: Dostawa paczek wielkanocnych z artykułami spożywczymi oraz wydanie ich uprawnionym podopiecznym MOPS w Iławie. – 365 sztuk
Część 2: Dostawa paczek bożonarodzeniowych z artykułami spożywczymi oraz wydanie ich uprawnionym podopiecznym MOPS w Iławie. – 413 sztuk
2. Szczegółowego określenia przedmiotu zamówienia Wykonawca dokonuje wypełniając załącznik nr 2a i/lub2b do SIWZ – tabelę produktów.
3. Opakowania ww. produktów muszą być fabrycznie zamknięte, nieuszkodzone i nie mogą nosić żadnych znamion używania. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: nazwę produktu, termin przydatności, wykaz składników, warunki przechowywania.
4. Wykonawca zobowiązany jest podzielić artykuły objęte zamówieniem w taki sposób, aby każda z paczek zawierała taką samą ilość artykułów tego samego gatunku (wyjątkiem mogą być minimalne różnice – do 10%, w produktach kiełbasa żywiecka, krakowska hermetycznie pakowana, pierś wędzona hermetycznie pakowana oraz kiełbasa biała parzona). Każda paczka powinna być schludnie zapakowana w stabilne torby z akcentem wielkanocnym, w sposób zapobiegający wysypaniu lub zniszczeniu artykułów, zwłaszcza w czasie transportu.
5. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ramach zawartej umowy artykułów jak najlepszej jakości, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż do końca kwietnia 2021 roku (wyjątkiem może być kiełbasa biała parzona, minimalny termin to 10.04.2021 r.), spełniających wszystkie obowiązujące w tym przedmiocie normy oraz zgodne z przedłożoną ofertą - CZĘŚĆ I.
6. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ramach zawartej umowy artykułów o jak najlepszej jakości, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż do końca 31.01.2022 roku (wyjątkiem może być: kiełbasa żywiecka, krakowska hermetycznie pakowana oraz pierś z kurczaka wędzona hermetycznie pakowana do 07.01.2022r.), spełniających wszystkie obowiązujące w tym przedmiocie normy oraz zgodne z przedłożoną ofertą - CZĘŚĆ II.
7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszt opakowania paczek, koszt transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia oraz koszt załadunku i rozładunku paczek, koszt wydawania paczek.
8. Zamawiający udostępni, na czas wydawania paczek, pomieszczenie w Iławie w jednym z budynków należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie. Zamawiający do dnia 06.03.2021r. (CZĘŚĆ I) i do dnia 30.11.2021r. (CZĘŚĆ II) poda dokładny adres. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z miejscem wyznaczonym do wydawania paczek.
9. Realizacja procesu wydawania paczek dla podopiecznych MOPS w Iławie leży po stronie Wykonawcy.
10. Wykonawca w ciągu dwóch dni ma wydać paczki podopiecznym MOPS w Iławie według list dostarczonych przez pracowników MOPS, w godzinach od 9:00 - 12:00.
11. Wykonawca zabezpiecza osobę bądź osoby do obsługi procesu wydawania paczek. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne pomyłki w czasie wydawania paczek podopiecznym MOPS w Iławie.
12. Wykonawca w ostatnim dniu wydawania paczek dostarczy do siedziby Zamawiającego (ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława) paczki, które nie zostały odebrane przez podopiecznych MOPS w Iławie wraz z protokołem przekazania paczek sporządzonym przez Wykonawcę. Wykonawca dostarcza również dokumenty potwierdzające odbiór pozostałych paczek przez podopiecznych MOPS w Iławie. Wykonawca dostarczając nieodebrane paczki weźmie pod uwagę godziny pracy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie, tzn. poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek – piątek 7:15-15:15. Wykonawca zabezpieczy również osoby do rozładunku paczek. Przez rozładunek rozumie się rozładunek z samochodu i wniesienie paczek do pomieszczenia wskazanego w budynku MOPS przy ul. Grunwaldzkiej 6a z zachowaniem porządku, umożliwiając przeliczenie paczek pracownikowi MOPS.
13. Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem wydawania paczek umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie wyrywkowej kontroli jakości, terminów artykułów spożywczych, w razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy jej braków lub obniżonej wartości lub jakości Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w czasie 24 godzin.
14. Wykonawca w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia publicznego podpisze umowę o powierzeniu i ochronie danych osobowych.
15. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej i załącznikach wskazane są znaki towarowe dopuszcza się jak najbardziej stosowanie produktów równoważnych, o nie gorszej jakości niż określone przez Zamawiającego.
16. Nie dopuszcza się wyrobów czekolado podobnych i w opakowaniach zastępczych.



Dodatkowe informacje

GuidZP400 a5eea823-aa2b-4e22-882a-34c553c096f9
Biuletyn 762187-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 44502140000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grunwaldzka
Zamawiajacy miejscowosc Iława
Zamawiajacy kod pocztowy 14-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 896 484 124
Zamawiajacy fax 896 499 711
Zamawiajacy email zp@mops.ilawa.pl
Adres strony url www.mops.ilawa.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.mops.ilawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy MOPS w Iławie, ul. Grunwaldzka 6A, 14-200 Iława, tel. 89 649 97 20, fax 89 649 97 11
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa - Ośrodek Pomocy Społecznej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mops.ilawa.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa paczek wielkanocnych i bożonarodzeniowych z artykułami spożywczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznejw Iławie na rok 2021.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa paczek bożonarodzeniowych i wielkanocnych z artykułami spożywczymi oraz wydanie ich uprawnionym podopiecznym MOPS w Iławie. Zadanie dostało podzielone na dwie części: Część 1: Dostawa paczek wielkanocnych z artykułami spożywczymi oraz wydanie ich uprawnionym podopiecznym MOPS w Iławie. – 365 sztuk Część 2: Dostawa paczek bożonarodzeniowych z artykułami spożywczymi oraz wydanie ich uprawnionym podopiecznym MOPS w Iławie. – 413 sztuk 2. Szczegółowego określenia przedmiotu zamówienia Wykonawca dokonuje wypełniając załącznik nr 2a i/lub2b do SIWZ – tabelę produktów. 3. Opakowania ww. produktów muszą być fabrycznie zamknięte, nieuszkodzone i nie mogą nosić żadnych znamion używania. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: nazwę produktu, termin przydatności, wykaz składników, warunki przechowywania. 4. Wykonawca zobowiązany jest podzielić artykuły objęte zamówieniem w taki sposób, aby każda z paczek zawierała taką samą ilość artykułów tego samego gatunku (wyjątkiem mogą być minimalne różnice – do 10%, w produktach kiełbasa żywiecka, krakowska hermetycznie pakowana, pierś wędzona hermetycznie pakowana oraz kiełbasa biała parzona). Każda paczka powinna być schludnie zapakowana w stabilne torby z akcentem wielkanocnym, w sposób zapobiegający wysypaniu lub zniszczeniu artykułów, zwłaszcza w czasie transportu. 5. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ramach zawartej umowy artykułów jak najlepszej jakości, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż do końca kwietnia 2021 roku (wyjątkiem może być kiełbasa biała parzona, minimalny termin to 10.04.2021 r.), spełniających wszystkie obowiązujące w tym przedmiocie normy oraz zgodne z przedłożoną ofertą - CZĘŚĆ I. 6. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ramach zawartej umowy artykułów o jak najlepszej jakości, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż do końca 31.01.2022 roku (wyjątkiem może być: kiełbasa żywiecka, krakowska hermetycznie pakowana oraz pierś z kurczaka wędzona hermetycznie pakowana do 07.01.2022r.), spełniających wszystkie obowiązujące w tym przedmiocie normy oraz zgodne z przedłożoną ofertą - CZĘŚĆ II. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszt opakowania paczek, koszt transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia oraz koszt załadunku i rozładunku paczek, koszt wydawania paczek. 8. Zamawiający udostępni, na czas wydawania paczek, pomieszczenie w Iławie w jednym z budynków należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie. Zamawiający do dnia 06.03.2021r. (CZĘŚĆ I) i do dnia 30.11.2021r. (CZĘŚĆ II) poda dokładny adres. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z miejscem wyznaczonym do wydawania paczek. 9. Realizacja procesu wydawania paczek dla podopiecznych MOPS w Iławie leży po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca w ciągu dwóch dni ma wydać paczki podopiecznym MOPS w Iławie według list dostarczonych przez pracowników MOPS, w godzinach od 9:00 - 12:00. 11. Wykonawca zabezpiecza osobę bądź osoby do obsługi procesu wydawania paczek. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne pomyłki w czasie wydawania paczek podopiecznym MOPS w Iławie. 12. Wykonawca w ostatnim dniu wydawania paczek dostarczy do siedziby Zamawiającego (ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława) paczki, które nie zostały odebrane przez podopiecznych MOPS w Iławie wraz z protokołem przekazania paczek sporządzonym przez Wykonawcę. Wykonawca dostarcza również dokumenty potwierdzające odbiór pozostałych paczek przez podopiecznych MOPS w Iławie. Wykonawca dostarczając nieodebrane paczki weźmie pod uwagę godziny pracy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie, tzn. poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek – piątek 7:15-15:15. Wykonawca zabezpieczy również osoby do rozładunku paczek. Przez rozładunek rozumie się rozładunek z samochodu i wniesienie paczek do pomieszczenia wskazanego w budynku MOPS przy ul. Grunwaldzkiej 6a z zachowaniem porządku, umożliwiając przeliczenie paczek pracownikowi MOPS. 13. Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem wydawania paczek umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie wyrywkowej kontroli jakości, terminów artykułów spożywczych, w razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy jej braków lub obniżonej wartości lub jakości Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w czasie 24 godzin. 14. Wykonawca w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia publicznego podpisze umowę o powierzeniu i ochronie danych osobowych. 15. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej i załącznikach wskazane są znaki towarowe dopuszcza się jak najbardziej stosowanie produktów równoważnych, o nie gorszej jakości niż określone przez Zamawiającego. 16. Nie dopuszcza się wyrobów czekolado podobnych i w opakowaniach zastępczych.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1a O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w części I zamówienia: c) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmującą co najmniej 200 sztuk paczek z artykułami spożywczymi o wartości co najmniej 25 000,00 zł. 1b O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w części II zamówienia: Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedną dostawę, obejmująca co najmniej 200 sztuk paczek z artykułami spożywczymi o wartości co najmniej 25 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp , nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu, oświadczenie o braku o braku podstaw do wykluczenia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego co do zakresu zadania, ceny i terminu, może nastąpić na umotywowany pisemny wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej w następujących przypadkach: - zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Do tych przypadków Strony nie zaliczają pandemii COVID-19. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; - zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; - ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT; - gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 Kodeksu Cywilnego; - jeżeli liczba podopiecznych kwalifikujących się do otrzymania paczki ulegnie zmianie w stosunku do liczby ustalonej w dniu sporządzania specyfikacji – możliwa zmiana nie może przekroczyć liczby 10 paczek część 1 (Wielkanoc)i 20 paczek część 2 (Boże Narodzenie). - zmiany terminu wydawania paczek, w przypadku zaistnienia sytuacji nie do przewidzenia w momencie sporządzania specyfikacji. Zamawiający zastrzega, że zmiany terminu wydawania paczek będą w zakresie dla paczek wielkanocnych: 01.03.2021r. – 23.03.2021r., dla bożonarodzeniowych: 01.12.2021r. – 17.12.2021r.
IV 4 4 data 2021-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa paczek wielkanocnych z artykułami spożywczymi oraz wydanie ich uprawnionym podopiecznym MOPS w Iławie - 365 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowego określenia przedmiotu zamówienia Wykonawca dokonuje wypełniając załącznik nr 2a do SIWZ – tabelę produktów. 1. Opakowania ww. produktów muszą być fabrycznie zamknięte, nieuszkodzone i nie mogą nosić żadnych znamion używania. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: nazwę produktu, termin przydatności, wykaz składników, warunki przechowywania. 2. Wykonawca zobowiązany jest podzielić artykuły objęte zamówieniem w taki sposób, aby każda z paczek zawierała taką samą ilość artykułów tego samego gatunku (wyjątkiem mogą być minimalne różnice – do 10%, w produktach kiełbasa żywiecka, krakowska hermetycznie pakowana, pierś wędzona hermetycznie pakowana oraz kiełbasa biała parzona). Każda paczka powinna być schludnie zapakowana w stabilne torby z akcentem wielkanocnym, w sposób zapobiegający wysypaniu lub zniszczeniu artykułów, zwłaszcza w czasie transportu. 3. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ramach zawartej umowy artykułów jak najlepszej jakości, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż do końca kwietnia 2021 roku (wyjątkiem może być kiełbasa biała parzona, minimalny termin to 10.04.2021 r.), spełniających wszystkie obowiązujące w tym przedmiocie normy oraz zgodne z przedłożoną ofertą. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszt opakowania paczek, koszt transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia oraz koszt załadunku i rozładunku paczek, koszt wydawania paczek. 5. Zamawiający udostępni, na czas wydawania paczek, pomieszczenie w Iławie w jednym z budynków należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie. Zamawiający do dnia 06.03.2021r. poda dokładny adres. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z miejscem wyznaczonym do wydawania paczek. 6. Realizacja procesu wydawania paczek dla podopiecznych MOPS w Iławie leży po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca w ciągu dwóch dni ma wydać paczki podopiecznym MOPS w Iławie według list dostarczonych przez pracowników MOPS, w godzinach od 9:00 - 12:00. 8. Wykonawca zabezpiecza osobę bądź osoby do obsługi procesu wydawania paczek. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne pomyłki w czasie wydawania paczek podopiecznym MOPS w Iławie 9. Wykonawca w ostatnim dniu wydawania paczek dostarczy do siedziby Zamawiającego (ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława) paczki, które nie zostały odebrane przez podopiecznych MOPS w Iławie wraz z protokołem przekazania paczek sporządzonym przez Wykonawcę. Wykonawca dostarcza również dokumenty potwierdzające odbiór pozostałych paczek przez podopiecznych MOPS w Iławie. Wykonawca dostarczając nieodebrane paczki weźmie pod uwagę godziny pracy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie, tzn. poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek – piątek 7:15-15:15. Wykonawca zabezpieczy również osoby do rozładunku paczek. Przez rozładunek rozumie się rozładunek z samochodu i wniesienie paczek do pomieszczenia wskazanego w budynku MOPS przy ul. Grunwaldzkiej 6a z zachowaniem porządku, umożliwiając przeliczenie paczek pracownikowi MOPS. 10. Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem wydawania paczek umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie wyrywkowej kontroli jakości, terminów artykułów spożywczych, w razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy jej braków lub obniżonej wartości lub jakości Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w czasie 24 godzin. 11. Wykonawca w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia publicznego podpisze umowę o powierzeniu i ochronie danych osobowych. 12. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej i załącznikach wskazane są znaki towarowe dopuszcza się jak najbardziej stosowanie produktów równoważnych, o nie gorszej jakości niż określone przez Zamawiającego. 13. Nie dopuszcza się wyrobów czekolado podobnych i w opakowaniach zastępczych. 14. CPV: 15411100-3 Olej roślinny, 15842100-3 Czekolada, 15530000-2 Masło, 15431100-9 Margaryna, 15331460-9 Warzywa puszkowane, 15871273-8 Majonez, 15871230-5 Ketchup, 15131000-5 Konserwy i przetwory z mięsa, 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, 15842310-8 Słodycze gotowane, 15831200-4 Cukier biały, 15612100-2 mąka pszenna, 15891000-0 zupy i buliony, 15871270-7 mieszanki przypraw (chrzan tarty ), 15332400-8 owoce konserwowane.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa paczek bożonarodzeniowych z artykułami spożywczymi oraz wydanie ich uprawnionym podopiecznym MOPS w Iławie - 413 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-17T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowego określenia przedmiotu zamówienia Wykonawca dokonuje wypełniając załącznik nr 2b do SIWZ – tabelę produktów. 1. Opakowania ww. produktów muszą być fabrycznie zamknięte, nieuszkodzone i nie mogą nosić żadnych znamion używania. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: nazwę produktu, termin przydatności, wykaz składników, warunki przechowywania. 2. Wykonawca zobowiązany jest podzielić artykuły objęte zamówieniem w taki sposób, aby każda z paczek zawierała taką samą ilość artykułów tego samego gatunku (wyjątkiem mogą być minimalne różnice – do 10%, w produktach kiełbasa żywiecka, krakowska hermetycznie pakowana oraz pierś z kurczaka wędzona hermetycznie pakowana). Każda paczka powinna być schludnie zapakowana najlepiej w stabilną torbę z akcentem świątecznym, w sposób zapobiegający wysypaniu lub zniszczeniu artykułów, zwłaszcza w czasie transportu. 3. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ramach zawartej umowy artykułów o jak najlepszej jakości, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż do końca 31.01.2022 roku (wyjątkiem może być: kiełbasa żywiecka, krakowska hermetycznie pakowana oraz pierś z kurczaka wędzona hermetycznie pakowana do 07.01.2022r.), spełniających wszystkie obowiązujące w tym przedmiocie normy oraz zgodne z przedłożoną ofertą. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszt opakowania paczek, koszt transportu do miejsca wydawania przedmiotu zamówienia, koszt załadunku i rozładunku paczek, koszt wydawania paczek. 5. Realizacja procesu wydawania paczek dla podopiecznych MOPS w Iławie leży po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający na czas wydawania paczek przekaże do dyspozycji pomieszczenie w Iławie, w jednym z budynków należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie. Zamawiający do dnia 30.11.2021 poda Wykonawcy dokładny adres. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z pomieszczeniem. Pomieszczenie przeznaczone jest do wydawania paczek, nie do przechowywania paczek. 7. Wykonawca w ciągu dwóch dni ma wydać paczki podopiecznym MOPS w Iławie według list dostarczonych przez pracowników MOPS, w godzinach od 9:00 - 12:00. 8. Wykonawca zabezpiecza osobę bądź osoby do obsługi procesu wydawania paczek. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne pomyłki w czasie wydawania paczek podopiecznym MOPS w Iławie 9. Wykonawca w ostatnim dniu wydawania paczek dostarczy do siedziby Zamawiającego (ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława) paczki, które nie zostały odebrane przez podopiecznych MOPS w Iławie wraz z protokołem przekazania paczek sporządzonym przez Wykonawcę. Wykonawca dostarcza również dokumenty potwierdzające odbiór pozostałych paczek przez podopiecznych MOPS w Iławie. Wykonawca dostarczając nieodebrane paczki weźmie pod uwagę godziny pracy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie, tzn. poniedziałek 8:00 -16:00, wtorek – piątek 7:15-15:15. Wykonawca zabezpieczy również osoby do rozładunku paczek. Przez rozładunek rozumie się rozładunek z samochodu i wniesienie paczek do pomieszczenia wskazanego w budynku MOPS przy ul. Grunwaldzkiej 6a z zachowaniem porządku, umożliwiając przeliczenie paczek pracownikowi MOPS. 10. Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem wydawania paczek umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie wyrywkowej kontroli jakości, terminów artykułów spożywczych, w razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy jej braków lub obniżonej wartości lub jakości Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w czasie 24 godzin. 11. Wykonawca w dniu podpisania umowy na realizacje zamówienia publicznego podpisze umowę o powierzeniu i ochronie danych osobowych. 12. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej i załącznikach wskazane są znaki towarowe dopuszcza się jak najbardziej stosowanie produktów równoważnych, o nie gorszej jakości niż określone przez Zamawiającego. 13. Nie dopuszcza się wyrobów czekoladopodobnych i w opakowaniach zastępczych. 14. CPV: 15411100-3 Olej roślinny, 15842100-3 Czekolada, 15530000-2 Masło, 15431100-9 Margaryna, 15331460-9 Warzywa puszkowane, 15871273-8 Majonez, 15871230-5 Ketchup, 15131000-5 Konserwy i przetwory z mięsa, 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, 15842310-8 Słodycze gotowane, 15831200-4 Cukier biały, 15612100-2 mąka pszenna, 15240000-2 ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone, 15332400-8 owoce konserwowane, 03222115-2 rodzynki, 15894300-4 dania gotowe, 15841000-5 kakao.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)