DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W ROŻNOWICACH - MEBLE W RAMACH PROJEKTU PN. „KOMPLEKSOWY ROZWÓJ PLACÓWEK SZKOLNYCH I PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE BIECZ WRAZ Z DOSTOSOWANIEM DO WYMOGÓW WYNIKAJĄCYCH Z REFORMY EDUKACJI”

Publication date 2020-12-21
End date 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Gmina Biecz
Miejscowość Biecz
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769532-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rożnowicach – Meble.

2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Kompleksowy rozwój placówek szkolnych i przedszkolnych w Gminie Biecz wraz z dostosowaniem do wymogów wynikających z reformy edukacji” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata
2014-2020, Oś 11 Priorytetowa Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich.

3. Szczegółowy zakres zamówienia wraz z dodatkowymi wymaganiami został określony:
1) w Opisie Przedmiotu Zamówienia (w dalszej części zwany OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ,
2) we wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

4. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca dostawy w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e61013f-763c-4195-8ea9-be3942664c68
Biuletyn 769532-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Biecz
Regon 37044061400000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Biecz
Zamawiajacy kod pocztowy 38-340
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 134 471 113
Zamawiajacy fax 134 471 113
Zamawiajacy email ak@biecz.pl
Adres strony url www.biecz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Kompleksowy rozwój placówek szkolnych i przedszkolnych w Gminie Biecz wraz z dostosowaniem do wymogów wynikających z reformy edukacji” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata2014-2020, Oś 11 Priorytetowa Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.biecz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.biecz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 oraz z 2019 r. poz. 1051 i 1495), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Bieczu 38-340 Biecz, ul. Rynek 1 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W ROŻNOWICACH - MEBLE W RAMACH PROJEKTU PN. „KOMPLEKSOWY ROZWÓJ PLACÓWEK SZKOLNYCH I PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE BIECZ WRAZ Z DOSTOSOWANIEM DO WYMOGÓW WYNIKAJĄCYCH Z REFORMY EDUKACJI”
Numer referencyjny ZP.271.20.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rożnowicach – Meble. 2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Kompleksowy rozwój placówek szkolnych i przedszkolnych w Gminie Biecz wraz z dostosowaniem do wymogów wynikających z reformy edukacji” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś 11 Priorytetowa Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich. 3. Szczegółowy zakres zamówienia wraz z dodatkowymi wymaganiami został określony: 1) w Opisie Przedmiotu Zamówienia (w dalszej części zwany OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) we wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca dostawy w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-03-22T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek będzie potwierdzony jeżeli Wykonawca oświadczy, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek jw. może być spełniony przez Wykonawców wspólnie. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia udawadniającego, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - jeżeli dotyczy.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, w tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. Postanowienia umowy (która ma być zawarta w wyniku postępowania) a w szczególności wysokości kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, dopuszczalne zmiany postanowień umowy, określenie warunków tych zmian oraz warunki płatności zawiera wzór umowy, stanowiący zał. nr 6 do SIWZ.
IV 6 1 srodki ochrony 1. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice. 2. Nie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa skutkuje odtajnieniem informacji o których mowa wyżej. 3. Wszelkie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.), które Wykonawca zamierza zastrzec jako tajemnice przedsiębiorstwa, winny być załączone do oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa – nie udostępniać” z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty. 4. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlament u Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA BIECZ reprezentowana przez Burmistrza Biecza z siedzibą w Bieczu, ul. Rynek 1, 38-340 Biecz, um@biecz.pl, b) Administrator danych osobowych powołał inspektora ochrony danych w Gminie Biecz, z którym można skontaktować się za pośrednictwem telefonu pod nr 13 4406819 lub poczty elektronicznej na adres: iodo@biecz.pl lub listownie poprzez wysłanie listu na podany powyżej adres administratora danych, umieszczając dopisek „Do Inspektora ochrony danych”; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem znak ZP.271.20.2020 o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W ROŻNOWICACH – MEBLE W RAMACH PROJEKTU PN. „KOMPLEKSOWY ROZWÓJ PLACÓWEK SZKOLNYCH I PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE BIECZ WRAZ Z DOSTOSOWANIEM DO WYMOGÓW WYNIKAJĄCYCH Z REFORMY EDUKACJI” d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy, inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, a także podmioty, którym na podstawie zawartej umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych; e) Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego oraz organizacji międzynarodowej; f) okres przechowywania przez administratora Pani/Pana danych osobowych uzależniony jest od przepisów ustawy Pzp (zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy protokół postępowania wraz z załącznikami przechowywany jest przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy) oraz nadanej jej kategorii archiwalnej, zgodnej z jednolitym rzeczowym wykazem akt określonym przepisem prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na to, że materiały będące we władaniu administracji publicznej mogą być usunięte tylko na podstawie zgody archiwum państwowego; g) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. Jednocześnie podanie Burmistrzowi Biecza danych osobowych umożliwiających Pani/Pana identyfikację jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Burmistrzowi Biecza; h) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; i) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; j) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c oraz e RODO. _____________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)