Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami na potrzeby projektów realizowanych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

Publication date 2020-12-21
End date 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769280-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302140002, 302372702, 302340008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami na potrzeby projektów realizowanych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 następujące części: Część A: Komputery przenośne wraz z wyposażeniem, Część B: Komputer stacjonarny wraz z wyposażeniem, Część C: Akcesoria komputerowe, Część D: Dyski typu HDD.
3.Przedmiot zamówienia w części A i C przeznaczony będzie na potrzeby projektów dofinansowanych w ramach Młodej Nauki pn: 1) „ Analizy zachowania drogowych barier stalowych w wypadkach drogowych” 2) „Diagnostyka nieniszcząca elementów konstrukcji budowlanych wzmacnianych taśmami CFRP za pomocą fal prowadzonych” 3) „Symulacje numeryczne pasażera pojazdu w trakcie wypadku drogowego” realizowanych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, nr zadania: 034628.
Przedmiot zamówienia w części B przeznaczony będzie na potrzeby projektu dofinansowanego
w ramach Młodej Nauki pn: „Badania wpływu transportu kolejowego na wzbogacenie metali ciężkich w glebie na nasypach kolejowych” realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej
i Środowiska Politechniki Gdańskiej, nr zadania: 034628.
Przedmiot zamówienia w cz. D- Dyski typu HDD przeznaczony będzie na potrzeby projektu badawczego pn.: „Kompleksowe badania rozwoju mikro i makro - pęknięć w elementach betonowych z wykorzystaniem fal sprężystych: doświadczenia i modelowanie metodą elementów dyskretnych" realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Projekt badawczy finansowany przez Narodowe Centrum Nauki – UMO-2019/35/B/ST8/01905, nr zadania: 034445.
4.Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gmach Główny pok.160 (dotyczy cz. A i C) , pok. 170 (dotyczy cz. D) oraz budynek Żelbet pok. 128 (dotyczy cz. B).
5.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
6.Zgodnie z możliwościami jakie daje ustawa z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towaru i usług, (art.83 ust.1 pkt 26, litera a) tej ustawy- tj. Dz. U z 2020r. poz.106 ze zm.) Zamawiający podejmie działania w kierunku zastosowania „0” stawki podatku VAT do urządzeń, które ujęte są w załączniku nr 8 do tej ustawy. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zaświadczenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego będące podstawą do naliczenia stawki VAT 0% na przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 5 do SIWZ, w części B tj. komputera i monitora. Jeżeli Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego nie przyśle stosownego zaświadczenia w terminie wystawiania faktury, Wykonawca wystawi fakturę z podatkiem VAT, a po otrzymaniu zaświadczenia wystawi fakturę korygującą podatek VAT- DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI B.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
8. Szczegółowy zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 2A-2D do SIWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4A*-D* do SIWZ.
10.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze:
cz. A- Komputery przenośne wraz z wyposażeniem minimum 12 miesięcy na laptopy, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń
cz. B- Komputer stacjonarny wraz z wyposażeniem minimum 24 miesięcy na komputer, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń
minimum 24 miesięcy na monitor, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń
cz. D- Dyski typu HDD minimum 12 miesięcy na dyski, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń.




Dodatkowe informacje

GuidZP400 a942b4e5-8e06-40a1-b711-a823513cc111
Biuletyn 769280-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
Regon 00000162000000
Zamawiajacy adres ulica G. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48583472419
Zamawiajacy fax +48583472413
Zamawiajacy email szp@wilis.pg.gda.pl
Adres strony url https://www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G.Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny PG, skrzydło B, (bud. nr 10) parter, pok. 010
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami na potrzeby projektów realizowanych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny ZP 36/WILiŚ/2020, CRZP 297/002/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami na potrzeby projektów realizowanych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. 2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 następujące części: Część A: Komputery przenośne wraz z wyposażeniem, Część B: Komputer stacjonarny wraz z wyposażeniem, Część C: Akcesoria komputerowe, Część D: Dyski typu HDD. 3.Przedmiot zamówienia w części A i C przeznaczony będzie na potrzeby projektów dofinansowanych w ramach Młodej Nauki pn: 1) „ Analizy zachowania drogowych barier stalowych w wypadkach drogowych” 2) „Diagnostyka nieniszcząca elementów konstrukcji budowlanych wzmacnianych taśmami CFRP za pomocą fal prowadzonych” 3) „Symulacje numeryczne pasażera pojazdu w trakcie wypadku drogowego” realizowanych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, nr zadania: 034628. Przedmiot zamówienia w części B przeznaczony będzie na potrzeby projektu dofinansowanego w ramach Młodej Nauki pn: „Badania wpływu transportu kolejowego na wzbogacenie metali ciężkich w glebie na nasypach kolejowych” realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, nr zadania: 034628. Przedmiot zamówienia w cz. D- Dyski typu HDD przeznaczony będzie na potrzeby projektu badawczego pn.: „Kompleksowe badania rozwoju mikro i makro - pęknięć w elementach betonowych z wykorzystaniem fal sprężystych: doświadczenia i modelowanie metodą elementów dyskretnych" realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Projekt badawczy finansowany przez Narodowe Centrum Nauki – UMO-2019/35/B/ST8/01905, nr zadania: 034445. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gmach Główny pok.160 (dotyczy cz. A i C) , pok. 170 (dotyczy cz. D) oraz budynek Żelbet pok. 128 (dotyczy cz. B). 5.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 6.Zgodnie z możliwościami jakie daje ustawa z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towaru i usług, (art.83 ust.1 pkt 26, litera a) tej ustawy- tj. Dz. U z 2020r. poz.106 ze zm.) Zamawiający podejmie działania w kierunku zastosowania „0” stawki podatku VAT do urządzeń, które ujęte są w załączniku nr 8 do tej ustawy. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zaświadczenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego będące podstawą do naliczenia stawki VAT 0% na przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 5 do SIWZ, w części B tj. komputera i monitora. Jeżeli Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego nie przyśle stosownego zaświadczenia w terminie wystawiania faktury, Wykonawca wystawi fakturę z podatkiem VAT, a po otrzymaniu zaświadczenia wystawi fakturę korygującą podatek VAT- DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI B. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 8. Szczegółowy zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 2A-2D do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4A*-D* do SIWZ. 10.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze: cz. A- Komputery przenośne wraz z wyposażeniem minimum 12 miesięcy na laptopy, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń cz. B- Komputer stacjonarny wraz z wyposażeniem minimum 24 miesięcy na komputer, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń minimum 24 miesięcy na monitor, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń cz. D- Dyski typu HDD minimum 12 miesięcy na dyski, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 24419,35
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1.Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na: Część A- Komputery przenośne wraz z wyposażeniem- do 28 dni kalendarzowych, Część B- Komputer stacjonarny wraz z wyposażeniem- do 30 dni kalendarzowych, Część C – do 14 dni kalendarzowych, Część D- do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2.Termin dostawy liczony jest od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń. 3.Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert (dot. cz. A, B, C). W związku z powyższym wskazany powyżej termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym, który każdy z Wykonawców może skrócić. Krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia będzie dodatkowo punktowany. Kryteria oceny ofert znajdują się w rozdziale XIX SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych w SIWZ tj.: opisu oferowanego przedmiotu zamówienia (dotyczy części: A, B, C, D) np. kart katalogowych producenta, folderów producenta/dystrybutora, wydruków ze stron internetowych producenta/dystrybutora lub opisów własnych. Opis powinien potwierdzać wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określonych w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający udostępni edytowalną wersję załącznika w formacie .doc i w formacie .pdf wraz z informacją z otwarcia ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia 1)Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 4A-D do SIWZ. 2)Akceptacja treści umowy odbywa się przez złożenie oświadczenia na formularzu oferty. 3) Zawarcie umowy nastąpi w terminie określonym w art. 94 ustawy Pzp. 4)Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, do podpisania umowy zgodnej z zaakceptowanym wzorem, w terminie i miejscu określonym przez Zamawiającego.
IV 4 14 W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający w oparciu o art.144 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z postanowieniami umowy zawartymi we wzorach umowy, stanowiących załączniki nr 4A-4D do SIWZ. 1)W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany w tym zakresie. Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstawy prawnej zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz dokładne wyliczenie kwoty należnej Wykonawcy po zmianie umowy. Zmiana ceny umowy obejmować będzie wyłącznie płatności za dostawy, których w dnu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.Obowiązek wykazania wpływu zmian stawki podatku VAT na zmianę ceny umowy należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego. 2)W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu na skutek: a)Wystąpienia działania siły wyższej, o której mowa w §6 niniejszej umowy, w szczególności w przypadku pandemii wirusa SARS-CoV-2. b) w przypadku braku zamienników niedostępnych na rynku oferowanego sprzętu komputerowego W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowy termin umowny, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała. 3)W przypadku zmian w zakresie przedmiotu umowy: a) Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treścioferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany sprzęt komputerowy nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Dopuszcza się wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego, możliwość dostarczenia zamienników, w cenie wynikającej z oferty Wykonawcy. Obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego przedmiotu umowy na inny, w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na Wykonawcy.Zmiana taka nie może spowodować zmiany ceny przedmiotu umowy wynikającej z oferty Wykonawcy.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1) Termin otwarcia ofert: w dniu 11.01.2021. r. o godz. 12:30. Miejsce otwarcia ofert: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny PG, Skrzydło B (budynek nr 10), parter, pok.03. 2) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12; b)inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl; c)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP 36/WILiŚ/2020, CRZP 297/002/D/20 na Oferta na Dostawę sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami na potrzeby projektów realizowanych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; e)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h)posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dodatkowo, stosownie do art. 8a ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach,o których mowa w art. 8a ust. 2 i 4 oraz 97 ust. 1a ustawy Pzp: 1.w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia); 2.w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część A- Komputery przenośne wraz z wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 17486,62
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na: Część A- Komputery przenośne wraz z wyposażeniem- do 28 dni kalendarzowych, od dnia zawarcia umowy. 2.Termin dostawy liczony jest od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń. 3.Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. W związku z powyższym wskazany powyżej termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym, który każdy z Wykonawców może skrócić. Krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia będzie dodatkowo punktowany. Kryteria oceny ofert znajdują się w rozdziale XIX SIWZ. 4.Wykonawca określa termin dostawy w formularzu oferty. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze: cz. A- Komputery przenośne wraz z wyposażeniem minimum 12 miesięcy na laptopy, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń. 6. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert dla części A, B, D. Wskazany powyżej wymiar gwarancji jest okresem minimalnym, który każdy z Wykonawców może wydłużyć. Kryteria oceny ofert dla poszczególnych części znajdują się w rozdziale XIX SIWZ. Wykonawca deklaruje okres udzielonej gwarancji w formularzu oferty.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia w cz. A są komputery przenośne wraz z wyposażeniem, w tym: laptopy typu „2 w1” – 3 szt., klawiatury- 3 szt., pióra- 3 szt., myszy bezprzewodowe- 3 szt. o parametrach zgodnych z formularzem rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 2A do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze: minimum 12 miesięcy na laptopy, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń. 5. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą: 1) karty gwarancyjnej w języku polskim, w wersji papierowej (1 egzemplarz), 2) instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej (1 egzemplarz) lub elektronicznej 6. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gmach Główny pok.160 (dotyczy cz. A ) 7. Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na: Część A- Komputery przenośne wraz z wyposażeniem- do 28 dni kalendarzowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część B- Komputer stacjonarny wraz z wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4465,26
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na: Część B- Komputer stacjonarny wraz z wyposażeniem- do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert (dot. cz. A, B, C). W związku z powyższym wskazany powyżej termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym, który każdy z Wykonawców może skrócić. Krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia będzie dodatkowo punktowany. Kryteria oceny ofert znajdują się w rozdziale XIX SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia w cz. B jest Komputer stacjonarny wraz z wyposażeniem tj. komputer stacjonarny - 1 szt, monitor- 1 szt, klawiatura- 1 szt, mysz przewodowa- 1 szt. o parametrach zgodnych z formularzem rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2B do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, budynek Żelbet pok. 128 (dotyczy cz. B). 3.Zgodnie z możliwościami jakie daje ustawa z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towaru i usług, (art.83 ust.1 pkt 26, litera a) tej ustawy- tj. Dz. U z 2020r. poz.106 ze zm.) Zamawiający podejmie działania w kierunku zastosowania „0” stawki podatku VAT do urządzeń, które ujęte są w załączniku nr 8 do tej ustawy. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zaświadczenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego będące podstawą do naliczenia stawki VAT 0% na przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 5 do SIWZ, w części B tj. komputera i monitora. Jeżeli Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego nie przyśle stosownego zaświadczenia w terminie wystawiania faktury, Wykonawca wystawi fakturę z podatkiem VAT, a po otrzymaniu zaświadczenia wystawi fakturę korygującą podatek VAT. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 5. Szczegółowy zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 2B do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze: minimum 24 miesięcy na komputer, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń minimum 24 miesięcy na monitor, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń.Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert dla części A, B, D. Wskazany powyżej wymiar gwarancji jest okresem minimalnym, który każdy z Wykonawców może wydłużyć. Kryteria oceny ofert dla poszczególnych części znajdują się w rozdziale XIX SIWZ. 7.Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą 1)karty gwarancyjnej w języku polskim, w wersji papierowej (1 egzemplarz), 2) instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej (1 egzemplarz) lub elektronicznej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część C-Akcesoria komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237270-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 268,29
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na: Część C- do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2.Termin dostawy liczony jest od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń. 3.Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert (dot. cz. A, B, C). W związku z powyższym wskazany powyżej termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym, który każdy z Wykonawców może skrócić. Krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia będzie dodatkowo punktowany. Kryteria oceny ofert znajdują się w rozdziale XIX SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia w cz. C są pokrowce na komputery przenośne- 3 szt. o parametrach, zgodnych z formularzem rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2C do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gmach Główny pok.160. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 4.Szczegółowy zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 2C do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część D- Dyski typu HDD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2199,18
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze: minimum 12 miesięcy na dyski, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert dla części A, B, D. Wskazany powyżej wymiar gwarancji jest okresem minimalnym, który każdy z Wykonawców może wydłużyć. Kryteria oceny ofert dla poszczególnych części znajdują się w rozdziale XIX SIWZ. 2. Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na: CCzęść D- do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 3. Termin dostawy liczony jest od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń. 4. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert (dot. cz. A, B, C). W związku z powyższym wskazany powyżej termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym, który każdy z Wykonawców może skrócić. Krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia będzie dodatkowo punktowany. Kryteria oceny ofert znajdują się w rozdziale XIX SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia w cz. D są dyski typu HDD o poj. min 5 TB- 3 szt. oraz dyski typu HDD o poj. min. 2 TB- 4 szt, o parametrach, zgodnych z formularzem rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2D do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gmach Główny, pok. 170 (dotyczy cz. D) . 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 2D do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą: 1)karty gwarancyjnej w języku polskim, w wersji papierowej (1 egzemplarz), 2)instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej (1 egzemplarz) lub elektronicznej
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)