GuidZP400 |
7f6978f2-41bb-4835-b0e9-47c5ec92883c
|
Biuletyn |
769298-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu
|
Regon |
00113463600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Biłgorajska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Księżpol
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
23-415
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846877404
|
Zamawiajacy email |
intendentkazswk@o2.pl
|
Adres strony url |
www.zsksiezpol.szkolna.net
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsksiezpol.szkolna.net
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu ul. Biłgorajska 11, 23-415 Księżpol
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej” przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu. Szacunkowa ilość oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono w załączniku nr 2b do SIWZ. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik nr 2b do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy. Ilości asortymentów podane w załączniku 2b zawierają przewidywane zapotrzebowanie na okres 7 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby żywionych osób w stołówce. Ponieważ nie jesteśmy w stanie dokładnie określić tej liczby, ogólna ilość zamówienia może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dostawy mniejszej lub większej o 30% ilości asortymentów podanych w załączniku nr 2b do SIWZ (np. zwiększona zachorowalność lub nieobecność osób korzystających ze stołówki oraz konieczność zmiany jadłospisu). W tej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta cenowa, która musi być sporządzona na formularzu oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) kalkulacja asortymentowo-cenowa na odpowiednim załączniku 2b 3) oświadczenie, potwierdzające spełnianie warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy oraz określonych na podstawie art.22 ust.1 pkt. 2 - Pzp i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określonych art. 24 ust.1 ustawy pkt. 1 oraz określonych na podstawie art.24 ust. 5 - Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ); 4) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, - załącznik Nr 4,
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany stawek podatku VAT. 2. W przypadku zawieszenia lub częściowego ograniczenia funkcjonowania stołówki z przyczyn nie leżących po stronie zamawiającego np. związanych ze stanem epidemii SARS-CoV-2 zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych produktów
|
IV 4 4 data |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|