Zakup sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz urządzeń drukujących na potrzeby różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego

Publication date 2020-12-23
End date 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771332-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz urządzeń drukujących na potrzeby różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części
1.1. Część nr 1, pn.: Zakup kamery video 4K dla Instytutu Historii.
1.2. Część nr 2, pn.: Zakup odbiornika TV z funkcją monitora dla Instytutu Fizyki.
1.3. Część nr 3, pn.: Zakup głośnika aktywnego dla Centrum Informatycznego.
1.4. Część nr 4, pn.: Zakup miksera aktywnego dla Centrum Informatycznego.
1.5. Część nr 5, pn.: Zakup wraz z montażem projektorów multimedialnych dla Instytutu Psychologii.
1.6. Część nr 6, pn.: Zakup monitorów i kamery sportowej dla Wydziału Lekarskiego.
1.7. Część nr 7, pn.: Zakup serwerów typu rack dla Instytutu Informatyki.
1.8. Część nr 8, pn.: Zakup zestawów komputerów stacjonarnych dla Centrum Informatycznego.
1.9. Część nr 9, pn.: Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Wydziału Lekarskiego.
1.10. Część nr 10, pn.: Zakup stacji roboczej z monitorem dla Wydziału Lekarskiego.
1.11. Część nr 11, pn.: Zakup komputera stacjonarnego typu MiniPC dla Wydziału Lekarskiego.
1.12. Część nr 12, pn.: Zakup monitorów dla Centrum Informatycznego.
1.13. Część nr 13, pn.: Zakup komputerów przenośnych (laptopów) dla Instytutu Psychologii.
1.14. Część nr 14, pn.: Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Instytutu Informatyki.
1.15. Część nr 15, pn.: Zakup komputera stacjonarnego i monitorów dla Inżynierii Środowiska.
i Biotechnologii
1.16. Część nr 16, pn.: Zakup drukarki 3d do samodzielnego montażu wraz z zestawem filamentów dla Instytutu Fizyki.
1.17. Część nr 17, pn.: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości.
1.18. Część nr 18, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu
i Jakości.
1.19. Część nr 19, pn.: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej.
1.20. Część nr 20, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej.
1.21. Część nr 21, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Polityce
i Administracji.
1.22. Część nr 22, pn.: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Lekarskiego.
1.23. Część nr 23, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego A3 dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego.
1.24. Część nr 24, pn.: Zakup drukarek paragonowych dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego.
1.25. Część nr 25, pn.: Zakup drukarek dla Instytutu Informatyki
1.26. Część nr 26, pn.: Zakup drukarki 3D z filamentami dla Wydziału Lekarskiego.
1.27. Część nr 27, pn.: Zakup drukarki laserowej dla Wydziału Filologicznego.
1.28. Część nr 28, pn.: Zakup powiększalnika dla osób niedowidzących dla Biblioteki Głównej
1.29. Część nr 29, pn.: Zakup komputera stacjonarnego All-in-One z ekranem dotykowym dla Biblioteki Głównej.
1.30. Część nr 30, pn.: Zakup drukarki paragonowej dla Biblioteki Głównej.
1.31. Część nr 31, pn.: Zakup laptopa hybrydowego dla Instytutu Nauk Pedagogicznych.
1.32. Część nr 32, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu.
1.33. Część nr 33, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Lekarskiego.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1A do SIWZ,
2.2. w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1B do SIWZ,
2.3. w odniesieniu do części nr 3 stanowi załącznik nr 1C do SIWZ,
2.4. w odniesieniu do części nr 4 stanowi załącznik nr 1D do SIWZ,
2.5. w odniesieniu do części nr 5 stanowi załącznik nr 1E do SIWZ,
2.6. w odniesieniu do części nr 6 stanowi załącznik nr 1F do SIWZ,
2.7. w odniesieniu do części nr 7 stanowi załącznik nr 1G do SIWZ,
2.8. w odniesieniu do części nr 8 stanowi załącznik nr 1H do SIWZ,
2.9. w odniesieniu do części nr 9 stanowi załącznik nr 1I do SIWZ,
2.10. w odniesieniu do części nr 10 stanowi załącznik nr 1J do SIWZ,
2.11. w odniesieniu do części nr 11 stanowi załącznik nr 1K do SIWZ,
2.12. w odniesieniu do części nr 12 stanowi załącznik nr 1L do SIWZ,
2.13. w odniesieniu do części nr 13 stanowi załącznik nr 1M do SIWZ,
2.14. w odniesieniu do części nr 14 stanowi załącznik nr 1N do SIWZ,
2.15. w odniesieniu do części nr 15 stanowi załącznik nr 1O do SIWZ,
2.16. w odniesieniu do części nr 16 stanowi załącznik nr 1P do SIWZ,
2.17. w odniesieniu do części nr 17 stanowi załącznik nr 1R do SIWZ,
2.18. w odniesieniu do części nr 18 stanowi załącznik nr 1S do SIWZ,
2.19. w odniesieniu do części nr 19 stanowi załącznik nr 1T do SIWZ,
2.20. w odniesieniu do części nr 20 stanowi załącznik nr 1U do SIWZ,
2.21. w odniesieniu do części nr 21 stanowi załącznik nr 1W do SIWZ,
2.22. w odniesieniu do części nr 22 stanowi załącznik nr 1Y do SIWZ,
2.23. w odniesieniu do części nr 23 stanowi załącznik nr 1Z do SIWZ,
2.24. w odniesieniu do części nr 24 stanowi załącznik nr 1AA do SIWZ,
2.25. w odniesieniu do części nr 25 stanowi załącznik nr 1AB do SIWZ,
2.26. w odniesieniu do części nr 26 stanowi załącznik nr 1AC do SIWZ,
2.27. w odniesieniu do części nr 27 stanowi załącznik nr 1AD do SIWZ,
2.28. w odniesieniu do części nr 28 stanowi załącznik nr 1AE do SIWZ,
2.29. w odniesieniu do części nr 29 stanowi załącznik nr 1AF do SIWZ,
2.30. w odniesieniu do części nr 30 stanowi załącznik nr 1AG do SIWZ,
2.31. w odniesieniu do części nr 31 stanowi załącznik nr 1AH do SIWZ,
2.32. w odniesieniu do części nr 32 stanowi załącznik nr 1AI do SIWZ,
2.33. w odniesieniu do części nr 33 stanowi załącznik nr 1AJ do SIWZ
3. Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest dostarczenie oraz dodatkowo w części nr 5 montaż przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - odpowiednio do części
4.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
4.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
5 Gwarancja na przedmiot zamówienia - odpowiednio do części
5.1 Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestocztero- [ 24 ] miesięcznej gwarancji.
5.2. W części nr 5 dla lampy w projektorach multimedialnych okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
5.3. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wskazany w pkt. 5.1 jest okresem minimalnym jaki może zaproponować Wykonawca. Wykonawca w Formularzu ofertowym,
tj.: w załączniku nr 1 do SIWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy, z zastrzeżeniem zapisu w pkt. 5.2.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 6e3cad84-f390-4f16-bb01-04d9cb5562a9
Biuletyn 771332-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 13820000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url http://www.zamowienia.uni.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia w części nr: 9, 28, 29, 32 finansowany jest z projektu: „Włączenie Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu do Uniwersytetu Opolskiego”, realizowany w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa nr MNiSW/2020/364/DIR/KON z dnia 15.10.2020 r., okres realizacji od 01.06.2020 – 31.10.2021.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1545 - nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentacji przetargowej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1545
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Opolski, Biuro Zamówień Publicznych, 45-052 Opole, ul. Oleska 48, pokój nr 26-27
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz urządzeń drukujących na potrzeby różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
Numer referencyjny D/52/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz urządzeń drukujących na potrzeby różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części 1.1. Część nr 1, pn.: Zakup kamery video 4K dla Instytutu Historii. 1.2. Część nr 2, pn.: Zakup odbiornika TV z funkcją monitora dla Instytutu Fizyki. 1.3. Część nr 3, pn.: Zakup głośnika aktywnego dla Centrum Informatycznego. 1.4. Część nr 4, pn.: Zakup miksera aktywnego dla Centrum Informatycznego. 1.5. Część nr 5, pn.: Zakup wraz z montażem projektorów multimedialnych dla Instytutu Psychologii. 1.6. Część nr 6, pn.: Zakup monitorów i kamery sportowej dla Wydziału Lekarskiego. 1.7. Część nr 7, pn.: Zakup serwerów typu rack dla Instytutu Informatyki. 1.8. Część nr 8, pn.: Zakup zestawów komputerów stacjonarnych dla Centrum Informatycznego. 1.9. Część nr 9, pn.: Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Wydziału Lekarskiego. 1.10. Część nr 10, pn.: Zakup stacji roboczej z monitorem dla Wydziału Lekarskiego. 1.11. Część nr 11, pn.: Zakup komputera stacjonarnego typu MiniPC dla Wydziału Lekarskiego. 1.12. Część nr 12, pn.: Zakup monitorów dla Centrum Informatycznego. 1.13. Część nr 13, pn.: Zakup komputerów przenośnych (laptopów) dla Instytutu Psychologii. 1.14. Część nr 14, pn.: Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Instytutu Informatyki. 1.15. Część nr 15, pn.: Zakup komputera stacjonarnego i monitorów dla Inżynierii Środowiska. i Biotechnologii 1.16. Część nr 16, pn.: Zakup drukarki 3d do samodzielnego montażu wraz z zestawem filamentów dla Instytutu Fizyki. 1.17. Część nr 17, pn.: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości. 1.18. Część nr 18, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości. 1.19. Część nr 19, pn.: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej. 1.20. Część nr 20, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej. 1.21. Część nr 21, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Polityce i Administracji. 1.22. Część nr 22, pn.: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Lekarskiego. 1.23. Część nr 23, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego A3 dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego. 1.24. Część nr 24, pn.: Zakup drukarek paragonowych dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego. 1.25. Część nr 25, pn.: Zakup drukarek dla Instytutu Informatyki 1.26. Część nr 26, pn.: Zakup drukarki 3D z filamentami dla Wydziału Lekarskiego. 1.27. Część nr 27, pn.: Zakup drukarki laserowej dla Wydziału Filologicznego. 1.28. Część nr 28, pn.: Zakup powiększalnika dla osób niedowidzących dla Biblioteki Głównej 1.29. Część nr 29, pn.: Zakup komputera stacjonarnego All-in-One z ekranem dotykowym dla Biblioteki Głównej. 1.30. Część nr 30, pn.: Zakup drukarki paragonowej dla Biblioteki Głównej. 1.31. Część nr 31, pn.: Zakup laptopa hybrydowego dla Instytutu Nauk Pedagogicznych. 1.32. Część nr 32, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu. 1.33. Część nr 33, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Lekarskiego. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1A do SIWZ, 2.2. w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1B do SIWZ, 2.3. w odniesieniu do części nr 3 stanowi załącznik nr 1C do SIWZ, 2.4. w odniesieniu do części nr 4 stanowi załącznik nr 1D do SIWZ, 2.5. w odniesieniu do części nr 5 stanowi załącznik nr 1E do SIWZ, 2.6. w odniesieniu do części nr 6 stanowi załącznik nr 1F do SIWZ, 2.7. w odniesieniu do części nr 7 stanowi załącznik nr 1G do SIWZ, 2.8. w odniesieniu do części nr 8 stanowi załącznik nr 1H do SIWZ, 2.9. w odniesieniu do części nr 9 stanowi załącznik nr 1I do SIWZ, 2.10. w odniesieniu do części nr 10 stanowi załącznik nr 1J do SIWZ, 2.11. w odniesieniu do części nr 11 stanowi załącznik nr 1K do SIWZ, 2.12. w odniesieniu do części nr 12 stanowi załącznik nr 1L do SIWZ, 2.13. w odniesieniu do części nr 13 stanowi załącznik nr 1M do SIWZ, 2.14. w odniesieniu do części nr 14 stanowi załącznik nr 1N do SIWZ, 2.15. w odniesieniu do części nr 15 stanowi załącznik nr 1O do SIWZ, 2.16. w odniesieniu do części nr 16 stanowi załącznik nr 1P do SIWZ, 2.17. w odniesieniu do części nr 17 stanowi załącznik nr 1R do SIWZ, 2.18. w odniesieniu do części nr 18 stanowi załącznik nr 1S do SIWZ, 2.19. w odniesieniu do części nr 19 stanowi załącznik nr 1T do SIWZ, 2.20. w odniesieniu do części nr 20 stanowi załącznik nr 1U do SIWZ, 2.21. w odniesieniu do części nr 21 stanowi załącznik nr 1W do SIWZ, 2.22. w odniesieniu do części nr 22 stanowi załącznik nr 1Y do SIWZ, 2.23. w odniesieniu do części nr 23 stanowi załącznik nr 1Z do SIWZ, 2.24. w odniesieniu do części nr 24 stanowi załącznik nr 1AA do SIWZ, 2.25. w odniesieniu do części nr 25 stanowi załącznik nr 1AB do SIWZ, 2.26. w odniesieniu do części nr 26 stanowi załącznik nr 1AC do SIWZ, 2.27. w odniesieniu do części nr 27 stanowi załącznik nr 1AD do SIWZ, 2.28. w odniesieniu do części nr 28 stanowi załącznik nr 1AE do SIWZ, 2.29. w odniesieniu do części nr 29 stanowi załącznik nr 1AF do SIWZ, 2.30. w odniesieniu do części nr 30 stanowi załącznik nr 1AG do SIWZ, 2.31. w odniesieniu do części nr 31 stanowi załącznik nr 1AH do SIWZ, 2.32. w odniesieniu do części nr 32 stanowi załącznik nr 1AI do SIWZ, 2.33. w odniesieniu do części nr 33 stanowi załącznik nr 1AJ do SIWZ 3. Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest dostarczenie oraz dodatkowo w części nr 5 montaż przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - odpowiednio do części 4.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 4.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych. 5 Gwarancja na przedmiot zamówienia - odpowiednio do części 5.1 Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestocztero- [ 24 ] miesięcznej gwarancji. 5.2. W części nr 5 dla lampy w projektorach multimedialnych okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 5.3. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wskazany w pkt. 5.1 jest okresem minimalnym jaki może zaproponować Wykonawca. Wykonawca w Formularzu ofertowym, tj.: w załączniku nr 1 do SIWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy, z zastrzeżeniem zapisu w pkt. 5.2.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy dostarczenia: Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1A-1AJ do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Opis przedmiotu zamówienia poprzez podanie m.in. szczegółowych parametrów technicznych zaoferowanego przedmiotu zamówienia, w kolumnie Zaoferowany sprzęt. Jeżeli Zamawiający podał w Opisie przedmiotu zamówienia wartości minimalne lub dopuszczalny zakres, Wykonawca zobowiązany jest podać dokładną wartość oferowanych parametrów. Zamawiający nie dopuszcza wpisania słowa „TAK” 2. Zamawiający może również żądać od Wykonawcy dostarczenia: − Opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów/ katalogów/ kart produktu/ specyfikacji technicznych (w języku polskim). Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę; potwierdzających wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ wraz z załącznikami.
Inne dokumenty niewymienione I. ZAWARTOŚĆ OFERTY: (poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3 niniejszego ogłoszenia): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). * Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych zdarzeń zewnętrznych, niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od Stron, których skutkom normalnie istniejącymi środkami nie da się zapobiec (siła wyższa), o ile wpływają one na wykonanie przedmiotu umowy, Strony mogą dokonać zmian zapisów umowy w sposób przewidziany w niniejszym paragrafie. Przez siłę wyższą Strony rozumieją w szczególności zdarzenia takie jak: kataklizmy lub analogiczne zdarzenia wywołane przez siły naturalne, wojnę, strajki, ataki terrorystyczne, zdarzenia medyczne i epidemiologiczne, inne zdarzenia losowe, akty władzy państwowej, akty organów unijnych, jak również działania producentów urządzeń i ich części zamiennych, które uniemożliwiają należyte wykonanie umowy. 2. Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej w terminie 14 dni od dnia powzięcia informacji o ich wystąpieniu i zakresie oddziaływania na realizację umowy, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na te okoliczności. 3. W terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji dotyczącej okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej, Strona otrzymująca przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem. 4. Zmiana umowy może nastąpić poprzez: a) zmianę terminu wykonywania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, lub/i b) zmianę sposobu wykonywania umowy, lub/i c) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającej jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. W oparciu o zapisy niniejszego paragrafu Strony mogą wprowadzać zmiany w umowie wielokrotnie. 6. Zamawiający decyduje o wpływie okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należytą realizację umowy, tym samym fakt, że Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie obliguje żadnej ze Stron do wyrażenia zgody na zmianę zapisów umowy i nie będzie traktowane jako automatyczna zmiana zapisów umowy. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, mają charakter fakultatywny, tym samym nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i stosownej zmiany postanowień umowy. 8. Strony, w uprzednim uzgodnieniu, dokonają zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole. 1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, e-mail: najgebauer@uni.opole.pl/ . 1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/52/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 1.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy. 1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 1.6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 1.7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 1.8. Posiadają Państwo: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. 1.9. Nie przysługuje Państwu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup kamery video 4K dla Instytutu Historii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Zakup kamery video 4K dla Instytutu Historii. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup odbiornika TV z funkcją monitora dla Instytutu Fizyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1B do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup głośnika aktywnego dla Centrum Informatycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 3 stanowi załącznik nr 1C do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup miksera aktywnego dla Centrum Informatycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1D do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup wraz z montażem projektorów multimedialnych dla Instytutu Psychologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 5 stanowi załącznik nr 1E do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakup monitorów i kamery sportowej dla Wydziału Lekarskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 6 stanowi załącznik nr 1F do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zakup serwerów typu rack dla Instytutu Informatyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 7 stanowi załącznik nr 1G do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zakup zestawów komputerów stacjonarnych dla Centrum Informatycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 8 stanowi załącznik nr 1H do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Wydziału Lekarskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 9 stanowi załącznik nr 1I do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zakup stacji roboczej z monitorem dla Wydziału Lekarskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 10 stanowi załącznik nr 1J do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zakup komputera stacjonarnego typu MiniPC dla Wydziału Lekarskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 11 stanowi załącznik nr 1K do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zakup monitorów dla Centrum Informatycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 12 stanowi załącznik nr 1L do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zakup komputerów przenośnych (laptopów) dla Instytutu Psychologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 13 stanowi załącznik nr 1M do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Instytutu Informatyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 14 stanowi załącznik nr 1N do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zakup komputera stacjonarnego i monitorów dla Inżynierii Środowiska i Biotechnologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 15 stanowi załącznik nr 1O do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zakup drukarki 3d do samodzielnego montażu wraz z zestawem filamentów dla Instytutu Fizyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 16 stanowi załącznik nr 1P do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 17 stanowi załącznik nr 1R do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 18 stanowi załącznik nr 1S do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 19 stanowi załącznik nr 1T do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 20 stanowi załącznik nr 1U do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Polityce i Administracji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 21 stanowi załącznik nr 1W do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Zakup urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Lekarskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 22 stanowi załącznik nr 1Y do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Zakup urządzenia wielofunkcyjnego A3 dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 23 stanowi załącznik nr 1Z do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Zakup drukarek paragonowych dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 24 stanowi załącznik nr 1AA do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Zakup drukarek dla Instytutu Informatyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 25 stanowi załącznik nr 1AB do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Zakup drukarki 3D z filamentami dla Wydziału Lekarskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 26 stanowi załącznik nr 1AC do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Zakup drukarki laserowej dla Wydziału Filologicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 27 stanowi załącznik nr 1AD do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Zakup powiększalnika dla osób niedowidzących dla Biblioteki Głównej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 28 stanowi załącznik nr 1AE do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Zakup komputera stacjonarnego All-in-One z ekranem dotykowym dla Biblioteki Głównej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 29 stanowi załącznik nr 1AF do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Zakup drukarki paragonowej dla Biblioteki Głównej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 30 stanowi załącznik nr 1AG do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Zakup laptopa hybrydowego dla Instytutu Nauk Pedagogicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 31 stanowi załącznik nr 1AH do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 32 stanowi załącznik nr 1AI do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Lekarskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 1.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1.1 SIWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 33 stanowi załącznik nr 1AJ do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)