„Dostawa sprzętu medycznego: Stół operacyjny chirurgiczny, lampa operacyjna, lampa zabiegowo – diagnostyczna, Defibrylator AED, Przenośny automatyczny tonometr aplanacyjny ”.

Publication date 2020-12-23
End date 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771604-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331922303, 315241109, 331821000, 331220001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego z podziałem na pakiety w ramach projektu „Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną”.
Pakiet nr 1 – Stół operacyjny chirurgiczny
Pakiet nr 2 – Lampa operacyjna
Pakiet nr 3 - Lampa zabiegowo- diagnostyczna
Pakiet nr 4 – Defibrylator AED
Pakiet nr 5 – Przenośny automatyczny tonometr aplanacyjny

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8a52007-2f1f-4a8f-90bd-e7fefb54f479
Biuletyn 771604-N-2020
Zamawiajacy nazwa Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Regon 61141659000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 3645100, 3645124
Zamawiajacy fax 24 3645102, 3645249
Zamawiajacy email zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
Adres strony url www.szpitalplock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną" współfinansowane ze środków UE w rakach RPO województwa mazowieckiego na lata 2014 -2020 w ramach osi priorytetowej VI "Jakość życia", Działania 6.1. "Infrastruktura ochrony zdrowia" w ramach umowy nr RPMA.06.01.00-14-a295/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalplock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalplock.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszczone jest złożenie oferty w postaci elektronicznej. Zamawiający jako środek komunikacji elektronicznej do złożenia oferty określa platformę ePUAP i MiniPortal. szczegóły w siwz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ul. Kościuszki 28 09-402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok, nr 203
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu medycznego: Stół operacyjny chirurgiczny, lampa operacyjna, lampa zabiegowo – diagnostyczna, Defibrylator AED, Przenośny automatyczny tonometr aplanacyjny ”.
Numer referencyjny PZOZ/DZP/382/49PN/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego z podziałem na pakiety w ramach projektu „Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną”. Pakiet nr 1 – Stół operacyjny chirurgiczny Pakiet nr 2 – Lampa operacyjna Pakiet nr 3 - Lampa zabiegowo- diagnostyczna Pakiet nr 4 – Defibrylator AED Pakiet nr 5 – Przenośny automatyczny tonometr aplanacyjny
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Pakiet nr 1, 4, 5 - jednorazowa dostawa w terminie do 8 tygodni od chwili podpisania umowy. Pakiet nr 2,3 - jednorazowa dostawa w terminie do 10 tygodni od chwili podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Katalogi/foldery/opisy (w języku polskim), potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu z wymaganiami SIWZ – dotyczy wszystkich pakietów.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg załącznika nr 5.1, 5.2., 5.3., 5.4., 5.5. do SIWZ; b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – według załącznika nr 3 do SIWZ; c) Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 7.1. SIWZ – wg załącznika nr 4 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według załącznika nr 6 do SIWZ. Oświadczenie składane jest w odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w szczególności w przypadku: a) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego; b) wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia. c) wydłużenia gwarancji udzielanej na rzecz Zamawiającego 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 – 402 Płock kontakt: e-mail: zamowienia_publiczne@plockizoz.pl, tel. 24/364-51-24 21. administrator danych osobowych wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod-pzoz@plockizoz.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 22. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego PZOZ/DZP/382/49PN/20 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 23. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”; 24. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 25. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 26. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 27. posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 28. nie przysługuje Pani/Panu: • prawo do usunięcia danych osobowych (na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO); • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Stół operacyjny chirurgiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192230-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu operacyjnego chirurgicznego w ramach projektu „Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną”
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Lampa operacyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31524110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa lampy operacyjnej w ramach projektu „Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną”
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Lampa zabiegowo-diagnostyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31524110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa lampy zabiegowo-diagnostycznej w ramach projektu „Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną”
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Defibrylator AED
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33182100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa defibrylatora AED w ramach projektu „Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną”
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Przenośny automatyczny tonometr aplanacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33122000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego automatycznego tonometru aplanacyjnego w ramach projektu „Doposażenie Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną”
  

Criterion

Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 85,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)