Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu.

Publication date 2020-12-23
End date 2020-12-31 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Zawierciu
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771580-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – formularz asortymentowo – cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 358f6b81-f2b1-44de-9c7b-549e6668a35f
Biuletyn 771580-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Zawierciu
Regon 27627111000000
Zamawiajacy adres ulica Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 326 740 361
Zamawiajacy fax 326 721 532
Zamawiajacy email zampub@szpitalzawiercie.pl
Adres strony url www.szpitalzawiercie.pl
Adres strony internetowej www.szpitalzawiercie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalzawiercie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalzawiercie.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Zawierciu, 42 - 400 Zawiercie, ul. Piłsudskiego 80, II piętro, pok. 218
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu.
Numer referencyjny DZP/PN/75/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – formularz asortymentowo – cenowy.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia załącznik nr 3 i 4 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia załącznik nr 3
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenia załącznik nr 3
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty - zgodnie z cz. XIV SIWZ. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty dotyczące Wykonawcy z uwzględnieniem zasad wskazanych w części VII SIWZ.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Zgodnie z cz. X, XIII i XIV SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Niedopuszczalne są zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zaistnieje którakolwiek z przesłanek zmian umowy określona w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych lub zmiana będzie w zakresie: 1) przedłużenia terminu realizacji zamówienia – w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub w sytuacji gdy Zamawiający nie zrealizował całości przedmiotu zamówienia co do wartości zawartej umowy lub w przypadku zaistnienia niezawinionych przez żadną za Stron okoliczności, w tym również tzw. „siły wyższej” np. pożar, zalanie itp.; 2) dostosowania zapisów umowy do obowiązujących przepisów – w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 3) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu dostawy bądź jego elementu. 2. W przypadkach określonych w ust. 2 pkt 1) okres, o który zostanie przedłużony termin realizacji umowy zostanie ustalony przez Strony, z tym zastrzeżeniem, że okres ten nie może być dłuższy niż czas trwania okoliczności stanowiącej podstawę do zmiany umowy. W przypadku określonym w ust. 2 pkt 2) Strony podejmą negocjacje w celu dostosowania zapisów umowy do obowiązujących przepisów przy jednoczesnym zachowaniu charakteru umowy i jej zakresu. W przypadku określonym w ust. 2 pkt 3) zmiana nastąpić może przy zachowaniu dotychczasowych cen jednostkowych. 3. Zamawiający ma prawo do niewykorzystania całej ilości przedmiotu dostawy w zależności od jego potrzeb. Zamawiający zamówi przedmiot dostawy o wartości nie mniejszej niż 60% wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania całej umowy dostawy. 4.W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu Cywilnego. 5.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6.Wykonawca nie może bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, przelać jakichkolwiek praw lub obowiązków wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie. Czynność prawna mająca na celu zmianę wierzyciela Zamawiającego może nastąpić wyłącznie po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody przez podmiot tworzący Zamawiającego. 7.Ewentualne spory wynikłe w trakcie realizacji umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-12-31T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)