Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Publication date 2020-12-23
End date 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771426-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym rozdziale praz formularzem asortymentowo – cenowym stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów
30125120-8 Toner do fotokopiarek
30125100-2 Wkłady barwiące
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz w załącznikach stanowiących integralną część SIWZ.
4. Wykonawca będzie dostarczał jednostkowe zamówienia do pracownika Zamawiającego, upoważnionego do składania i odbierania zamówień (koordynatora). Zamówienia będą dokonywane za pośrednictwem maksymalnie dwóch koordynatorów (we Wrocławiu i w Jeleniej Górze). Zamówienia będą zgłaszane wyłącznie za pomocą udostępnionej przez Wykonawcę platformy internetowej czynnej całą dobę 7 dni w tygodniu. Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie realizowana sukcesywnie (w formie dostaw częściowych) w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez koordynatora. Koordynator planuje składać zamówienie dwa razy w miesiącu.
5. Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować zamawiane materiały eksploatacyjne.
6. Wykonawca musi zapewnić, iż różnorodność oferowanych materiałów eksploatacyjnych nie ulegnie zmianie w czasie trwania umowy. Niedopuszczalna jest zmiana asortymentu na asortyment tańszy o gorszej jakości niż objęty postępowaniem przetargowym, bądź też oferowanie asortymentu o gorszej jakości po ustalonej cenie przetargowej.
7. Zamawiający pod pojęciem „fabrycznie nowe” rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, miejscem wytworzenia, symbolem materiału eksploatacyjnego i terminem przydatności do użytku, nazwą/typem materiału eksploatacyjnego oraz opisem jego przeznaczenia (np. typami urządzeń, do których są przeznaczone) i posiadające niezbędne zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem.
8. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości są ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego. Zamawiający tym samym zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w całości oraz możliwość dokonywania zmian ilościowych w okresie realizacji umowy, w ramach asortymentu wyszczególnionego w ofercie zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli taka zmiana nie spowoduje zwiększenia wartości zawartej umowy. Ewentualne zmiany ilości nie spowodują zmian cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. W razie wyczerpania danej pozycji asortymentu Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia tego asortymentu w tej samej cenie w miejsce innego asortymentu objętego zamówieniem pod warunkiem nieprzekroczenia kwoty łącznego wynagrodzenia Wykonawcy za cały przedmiot zamówienia.
9. Zamawiający zakłada możliwość zamawiania materiałów eksploatacyjnych innych, niż wskazane w niniejszym postępowaniu w załączniku nr 2 do SIWZ pod warunkiem posiadania ich w swojej ofercie przez Wykonawcę, w cenie ustalanej każdorazowo pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Kwoty wynikające z zamówień spoza postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego będą rozliczane z umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą wybranym w postępowaniu, tym samym zmniejszając jej wartość.
10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru do utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego. Koszty związane z odbiorem pojemników przeznaczonych do utylizacji oraz samej utylizacji ponosi Wykonawca, który nie może żądać od Zamawiającego z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.
11. Wykonawca gwarantuje, że materiały eksploatacyjne oferowane w niniejszym postępowaniu oraz dostarczane w ramach realizacji zamówienia pochodzić będą z kanałów dystrybucyjnych obejmujących również rynek Unii Europejskiej i zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych oraz są wytworzone w sposób nie naruszający praw patentowych podmiotów trzecich.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania materiałów eksploatacyjnych dostarczanych w ramach realizacji zamówienia pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy.
13. Wykonawca zagwarantuje, że materiały eksploatacyjne oferowane w niniejszym postępowaniu oraz dostarczane w ramach realizacji zamówienia będą posiadały gwarancję i rękojmię realizowaną przez Wykonawcę lub producenta.
14. Zamawiający na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne i jednocześnie wskazuje, że:
a. wskazanie w SIWZ marki lub nazwy handlowej służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, użytkowych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego;
b. zaoferowane materiały eksploatacyjne równoważne muszą spełniać wymagania techniczne, użytkowe i jakościowe postawione przez Zamawiającego i posiadać parametry nie gorsze od parametrów materiałów oryginalnych lub zalecanych przez producenta urządzeń;
c. w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych (zamienników), Zamawiający wymaga wpisania w kol. pod nazwą „Materiał eksploatacyjny równoważny” w załączniku nr 2 do SIWZ nazw i rodzajów (typ, symbol) proponowanych zamienników i nazw ich producentów;
d. ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy;
e. Wykonawca może zaoferować tylko takie materiały eksploatacyjne równoważne, których parametry techniczne, w tym wydajność zostały potwierdzone badaniami wykonanymi zgodnie z normami:
• ISO/IEC 19752 - „Metoda określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”;
• ISO/IEC 19798 - „Metoda określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”;
• ISO/IEC 24711 - „Metoda określania wydajności kaset z tuszem do kolorowych drukarek atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”;
• ISO/IEC 24711 – „Kolorowe strony testowe do pomiaru wydajności materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych”.
15. Przez materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne:
a. fabrycznie nowe, w pełni nieregenerowane, a także w jak największej części nierefabrykowane (w szczególności w zakresie dot. wałka optycznego, listwy czyszczącej wałek optyczny, elementu zamykającego zbiornik z tonerem, listwy wałka magnetycznego, toneru/tuszu, chipów sterujących pracą kasety i innych istotnych elementów) tzn. części wchodzące w ich skład nie były w całości lub części wykorzystane w innym produkcie; wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, bez procesu powtórnego napełniania pojemników pochodzących z odzysku;
b. zapewniające wydajność co najmniej taką jak oryginalny materiał eksploatacyjny zalecany przez producentów sprzętu, potwierdzoną udokumentowanymi badaniami wykonanymi zgodnie z normami:
• ISO/IEC 19752 - „Metoda określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”;
• ISO/IEC 19798 - „Metoda określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”;
• ISO/IEC 24711 - „Metoda określania wydajności kaset z tuszem do kolorowych drukarek atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”;
• ISO/IEC 24711 – „Kolorowe strony testowe do pomiaru wydajności materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych”.
c. zapewniające pełną kompatybilność z urządzeniami drukującymi i kopiującymi posiadanymi przez Zamawiającego, do których zostały wyszczególnione wskazane w zał. nr 2 do SIWZ materiały eksploatacyjne oraz nieograniczające pełnej współpracy z oprogramowaniem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem;
d. których zamontowanie i używanie nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do których są przeznaczone;
e. w których zastosowano toner lub tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem i zapewniające jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu;
f. które w żadnym stopniu nie naruszają praw patentowych ani innej własności intelektualnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c47fe28-877e-45cc-b56e-94e29a1cdf74
Biuletyn 771426-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Regon 15310000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Komandorska
Zamawiajacy adres numer domu 118/120
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-345
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 36 80 493
Zamawiajacy email dzp@ue.wroc.pl
Adres strony url http://www.ue.wroc.pl/
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/ue_wroc
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/ue_wroc
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/ue_wroc
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/ue_wroc
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Dział Zamówień Publicznych ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, bud A, wejście A1 pok. 24
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Numer referencyjny KA-DZP.362.1.44.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym rozdziale praz formularzem asortymentowo – cenowym stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów 30125120-8 Toner do fotokopiarek 30125100-2 Wkłady barwiące 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz w załącznikach stanowiących integralną część SIWZ. 4. Wykonawca będzie dostarczał jednostkowe zamówienia do pracownika Zamawiającego, upoważnionego do składania i odbierania zamówień (koordynatora). Zamówienia będą dokonywane za pośrednictwem maksymalnie dwóch koordynatorów (we Wrocławiu i w Jeleniej Górze). Zamówienia będą zgłaszane wyłącznie za pomocą udostępnionej przez Wykonawcę platformy internetowej czynnej całą dobę 7 dni w tygodniu. Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie realizowana sukcesywnie (w formie dostaw częściowych) w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez koordynatora. Koordynator planuje składać zamówienie dwa razy w miesiącu. 5. Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować zamawiane materiały eksploatacyjne. 6. Wykonawca musi zapewnić, iż różnorodność oferowanych materiałów eksploatacyjnych nie ulegnie zmianie w czasie trwania umowy. Niedopuszczalna jest zmiana asortymentu na asortyment tańszy o gorszej jakości niż objęty postępowaniem przetargowym, bądź też oferowanie asortymentu o gorszej jakości po ustalonej cenie przetargowej. 7. Zamawiający pod pojęciem „fabrycznie nowe” rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, miejscem wytworzenia, symbolem materiału eksploatacyjnego i terminem przydatności do użytku, nazwą/typem materiału eksploatacyjnego oraz opisem jego przeznaczenia (np. typami urządzeń, do których są przeznaczone) i posiadające niezbędne zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem. 8. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości są ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego. Zamawiający tym samym zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w całości oraz możliwość dokonywania zmian ilościowych w okresie realizacji umowy, w ramach asortymentu wyszczególnionego w ofercie zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli taka zmiana nie spowoduje zwiększenia wartości zawartej umowy. Ewentualne zmiany ilości nie spowodują zmian cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. W razie wyczerpania danej pozycji asortymentu Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia tego asortymentu w tej samej cenie w miejsce innego asortymentu objętego zamówieniem pod warunkiem nieprzekroczenia kwoty łącznego wynagrodzenia Wykonawcy za cały przedmiot zamówienia. 9. Zamawiający zakłada możliwość zamawiania materiałów eksploatacyjnych innych, niż wskazane w niniejszym postępowaniu w załączniku nr 2 do SIWZ pod warunkiem posiadania ich w swojej ofercie przez Wykonawcę, w cenie ustalanej każdorazowo pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Kwoty wynikające z zamówień spoza postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego będą rozliczane z umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą wybranym w postępowaniu, tym samym zmniejszając jej wartość. 10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru do utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego. Koszty związane z odbiorem pojemników przeznaczonych do utylizacji oraz samej utylizacji ponosi Wykonawca, który nie może żądać od Zamawiającego z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia. 11. Wykonawca gwarantuje, że materiały eksploatacyjne oferowane w niniejszym postępowaniu oraz dostarczane w ramach realizacji zamówienia pochodzić będą z kanałów dystrybucyjnych obejmujących również rynek Unii Europejskiej i zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych oraz są wytworzone w sposób nie naruszający praw patentowych podmiotów trzecich. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania materiałów eksploatacyjnych dostarczanych w ramach realizacji zamówienia pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy. 13. Wykonawca zagwarantuje, że materiały eksploatacyjne oferowane w niniejszym postępowaniu oraz dostarczane w ramach realizacji zamówienia będą posiadały gwarancję i rękojmię realizowaną przez Wykonawcę lub producenta. 14. Zamawiający na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne i jednocześnie wskazuje, że: a. wskazanie w SIWZ marki lub nazwy handlowej służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, użytkowych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego; b. zaoferowane materiały eksploatacyjne równoważne muszą spełniać wymagania techniczne, użytkowe i jakościowe postawione przez Zamawiającego i posiadać parametry nie gorsze od parametrów materiałów oryginalnych lub zalecanych przez producenta urządzeń; c. w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych (zamienników), Zamawiający wymaga wpisania w kol. pod nazwą „Materiał eksploatacyjny równoważny” w załączniku nr 2 do SIWZ nazw i rodzajów (typ, symbol) proponowanych zamienników i nazw ich producentów; d. ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy; e. Wykonawca może zaoferować tylko takie materiały eksploatacyjne równoważne, których parametry techniczne, w tym wydajność zostały potwierdzone badaniami wykonanymi zgodnie z normami: • ISO/IEC 19752 - „Metoda określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 19798 - „Metoda określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 24711 - „Metoda określania wydajności kaset z tuszem do kolorowych drukarek atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 24711 – „Kolorowe strony testowe do pomiaru wydajności materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych”. 15. Przez materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne: a. fabrycznie nowe, w pełni nieregenerowane, a także w jak największej części nierefabrykowane (w szczególności w zakresie dot. wałka optycznego, listwy czyszczącej wałek optyczny, elementu zamykającego zbiornik z tonerem, listwy wałka magnetycznego, toneru/tuszu, chipów sterujących pracą kasety i innych istotnych elementów) tzn. części wchodzące w ich skład nie były w całości lub części wykorzystane w innym produkcie; wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, bez procesu powtórnego napełniania pojemników pochodzących z odzysku; b. zapewniające wydajność co najmniej taką jak oryginalny materiał eksploatacyjny zalecany przez producentów sprzętu, potwierdzoną udokumentowanymi badaniami wykonanymi zgodnie z normami: • ISO/IEC 19752 - „Metoda określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 19798 - „Metoda określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 24711 - „Metoda określania wydajności kaset z tuszem do kolorowych drukarek atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 24711 – „Kolorowe strony testowe do pomiaru wydajności materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych”. c. zapewniające pełną kompatybilność z urządzeniami drukującymi i kopiującymi posiadanymi przez Zamawiającego, do których zostały wyszczególnione wskazane w zał. nr 2 do SIWZ materiały eksploatacyjne oraz nieograniczające pełnej współpracy z oprogramowaniem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem; d. których zamontowanie i używanie nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do których są przeznaczone; e. w których zastosowano toner lub tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem i zapewniające jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu; f. które w żadnym stopniu nie naruszają praw patentowych ani innej własności intelektualnej.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, lub do czasu wyczerpania wartości umowy. W przypadku wyczerpania wartości umowy przed upływem okresu 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, umowa wygasa. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji jednostkowego zamówienia, niezależnie od jego wartości, bezpośrednio do miejsca wskazanego przez koordynatora, w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Koszty transportu zamówionych materiałów eksploatacyjnych niezależnie od wartości poszczególnych zamówień ponosi Wykonawca. Zamawiający planuje ograniczenie częstotliwości i liczby dostaw do okresów miesięcznych. 3. Wydanie przedmiotu zamówienia następuje z chwilą dokonania jego odbioru. Odbiór poszczególnych części przedmiotu zamówienia przeprowadzony będzie przez wskazanego pracownika Zamawiającego i obejmować będzie sprawdzenie zgodności dostarczonego asortymentu z zamówieniem. Każdorazowo z odbioru zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru, podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu: odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 11. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w razie zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie : a) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że zaoferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, jeżeli Zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich seriach norm europejskich technicznych, tj. parametry techniczne, w tym wydajność oferowanych produktów winna zostać potwierdzona badaniami wykonanymi zgodnie z normami: • ISO/IEC 19752 - „Metoda określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 19798 - „Metoda określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 24711 - „Metoda określania wydajności kaset z tuszem do kolorowych drukarek atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 24712 – „Kolorowe strony testowe do pomiaru wydajności materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych”; wraz z wykazem, których pozycji asortymentowych dotyczą; b) certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, zgodnie z normami: • ISO/IEC 19752 - „Metoda określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 19798 - „Metoda określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 24711 - „Metoda określania wydajności kaset z tuszem do kolorowych drukarek atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 24712 – „Kolorowe strony testowe do pomiaru wydajności materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych”; który to dokument zawiera wszystkie wymagane przez normy ISO/IEC elementy, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami Zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ oraz załącznikach stanowiących integralną jej część.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ; b. wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ – sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ; c. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączyć należy pełnomocnictwo (o którym mowa w pkt 5 niniejszego rozdziału); d. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (zgodnie z pkt 4 niniejszego rozdziału). 2. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w niniejszym SIWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony Wykonawcy. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy – składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. Formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy stanowiące zał. nr 3 do SIWZ, pełnomocnictwa wymienione w pkt 4 i 5 niniejszego rozdziału oraz Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VII pkt 5 SIWZ, składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ, inne niż wspomniane w zdaniu poprzednim, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku składania ww. dokumentów w formie elektronicznej poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną. 4. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie (w przypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona notarialnie). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, np. w formie konsorcjum lub spółki cywilnej, Wykonawcy mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona notarialnie). 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 7. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zgodnie z rozdz. XII pkt 5 SIWZ), przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, korzystając ze wzoru udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której przynajmniej jeden z jej członków złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 5 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat drugi („należymy do grupy kapitałowej”), natomiast w punkcie 2 – zgodnie ze swoim wyborem. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której żaden z jej członków nie złożył odrębnej oferty w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 5 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat pierwszy („nie należymy do grupy kapitałowej”), natomiast punkt 2 wykreśla.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy z wybranym w wyniku niniejszego postępowania Wykonawcą, chyba, że zajdzie co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający informuje, iż na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. W przypadku składania oferty w formie papierowej Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria czas przygotowania platformy internetowej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria rodzaj materiałów eksploatacyjnych
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)