świadczenie usług wsparcia systemu RIS

Publication date 2020-12-23
End date 2020-12-31 00:00:00
Instytucja Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771481-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia systemu RIS, w tym w szczególności:
- aktualizacja systemu do najnowszej wersji wraz ze szkoleniami,
- integracja HL7 z obecnym systemem HIS (AMMS) z możliwością integracji z kolejnym zakupionym systemem w przypadku jego zmiany,
- wsparcie techniczne,
- nadzór autorski systemu SudonRIS,
- aktualizacje systemu SudonRIS,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3f70ca11-fa02-41a9-ab7d-9228ed86ef76
Biuletyn 771481-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Regon 31007700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Górnicza
Zamawiajacy kod pocztowy 41-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2623422
Zamawiajacy fax 32 2623422
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
Adres strony url www.zco-dg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zco-dg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zco-dg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Szpitalna 13
Nazwa nadana zamowieniu świadczenie usług wsparcia systemu RIS
Numer referencyjny ZP/107/ZCO/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia systemu RIS, w tym w szczególności: - aktualizacja systemu do najnowszej wersji wraz ze szkoleniami, - integracja HL7 z obecnym systemem HIS (AMMS) z możliwością integracji z kolejnym zakupionym systemem w przypadku jego zmiany, - wsparcie techniczne, - nadzór autorski systemu SudonRIS, - aktualizacje systemu SudonRIS,
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną usługę informatyczną dot. wsparcia informatycznego systemu RIS o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst paragraf 2 wzoru umowy: 6. Jeżeli w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianie ulegnie stosowana przez Wykonawcę stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza modyfikację postanowień umowy w zakresie kwoty brutto wynagrodzenia, poprzez obliczenie tej kwoty w oparciu o nową stawkę podatku VAT, z zachowaniem kwoty netto wynagrodzenia w niezmienionej wysokości. 7. W przypadku zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, a także zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany, wynagrodzenie Wykonawcy, ulegnie zmianie proporcjonalnie do zmiany tych kosztów. 8. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. 7 powyżej, Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie, wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowego wynagrodzenia. 9. Wniosek Wykonawcy, o którym mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu, powinien zawierać w szczególności: a) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń, tj. np. umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń, b) wykazanie wpływu zmian, o których mowa w ust. 7 niniejszego paragrafu, na wysokość kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę. 10. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie wniosku, o którym mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu o jego uzupełnienie, poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów. Rodzaj i zakres tych informacji określi Zamawiający. 11. Zmiana wynagrodzenia następuje w formie aneksu do umowy. paragraf 7 wzoru umowy: 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach: a) zmiany podwykonawcy, b) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), c) stosowania przez Wykonawcę stałych, czasowych lub jednorazowych cen promocyjnych bądź upustów. d) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, e) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, f) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, g) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, h) wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 i) obniżenia ceny usługi.
IV 4 4 data 2020-12-31T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas reakcji na zgłoszenie awarii poważnej lub drobnej
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)