DZIERŻAWA CIEMNYCH WŁÓKIEN ŚWIATŁOWODOWYCH

Publication date 2020-12-23
End date 2021-01-15 00:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Kable światłowodowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769270-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 325620000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa ciemnych włókien światłowodowych. Zamówienie zostało podzielone na trzy (3) części zamówienia:
1.1.Część I: Udostępnienie Głównemu Inspektoratowi Transportu Drogowego ciemnych włókien światłowodowych w relacjach: Al. Jerozolimskie 94, GITD Warszawa – ul. Przyczółkowa 109A, CANARD GITD Warszawa, w ilości włókien: 4J.
1.2.Część II: Udostępnienie Głównemu Inspektoratowi Transportu Drogowego ciemnych włókien światłowodowych w relacjach: ul. Przyczółkowa 109A, CANARD GITD - Komenda Policji ul. Domaniewska 36/38 Warszawa, w ilości włókien: 2J.
1.3.Część III: Udostępnienie Głównemu Inspektoratowi Transportu Drogowego ciemnych włókien światłowodowych w relacjach: Al. Jerozolimskie 94, GITD - Komenda Policji
ul. Olszewska 6, Warszawa, w ilości włókien: 2J.
2. Cel realizacji zamówienia:
2.1.Celem realizacji zamówienia dla I części jest udostępnienie do korzystania i pobierania pożytków z ciemnych włókien światłowodowych w ilości włókien: 4J, niezbędnych do podłączenia lokalizacji urzędu w relacji GITD, Al. Jerozolimskie 94 Warszawa – piętro IV a ul. Przyczółkowa 109A, CANARD GITD Warszawa;
2.2.Celem realizacji zamówienia dla II części jest udostępnienie do korzystania i pobierania pożytków z ciemnych włókien światłowodowych w ilości włókien: 2J, niezbędnych do podłączenia urzędu z węzłem GOVNET w relacji CANARD GITD ul. Przyczółkowa 109A, - Komenda Policji ul. Domaniewska 36/38 Warszawa;
2.3.Celem realizacji zamówienia dla III części jest udostępnienie do korzystania i pobierania pożytków z ciemnych włókien światłowodowych w ilości włókien: 2J, niezbędnych do podłączenia urzędu z węzłem GOVNET w relacji GITD Al. Jerozolimskie 94, - Komenda Policji ul. Olszewska 6, Warszawa.
3.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z IPU.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f45906d0-0976-4618-adec-0ffd90467320
Biuletyn 769270-N-2020
Zamawiajacy nazwa Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Regon 17427604000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 94
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-807
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 222 204 801
Zamawiajacy fax 222 204 899
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
Adres strony url www.gitd.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.gitd.gov.pl/zamowienia-powyzej/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.gitd.gov.pl/zamowienia-powyzej/
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę nalezy złożyć w formie pisemnej (papierowej), w języku polskim w formie zapewniającej pełną czytelność treści.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać na adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94 00 - 807 Warszawa w biurze podawczym ( parter budynku)
Nazwa nadana zamowieniu DZIERŻAWA CIEMNYCH WŁÓKIEN ŚWIATŁOWODOWYCH
Numer referencyjny BDG.ZPB.230.68.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa ciemnych włókien światłowodowych. Zamówienie zostało podzielone na trzy (3) części zamówienia: 1.1.Część I: Udostępnienie Głównemu Inspektoratowi Transportu Drogowego ciemnych włókien światłowodowych w relacjach: Al. Jerozolimskie 94, GITD Warszawa – ul. Przyczółkowa 109A, CANARD GITD Warszawa, w ilości włókien: 4J. 1.2.Część II: Udostępnienie Głównemu Inspektoratowi Transportu Drogowego ciemnych włókien światłowodowych w relacjach: ul. Przyczółkowa 109A, CANARD GITD - Komenda Policji ul. Domaniewska 36/38 Warszawa, w ilości włókien: 2J. 1.3.Część III: Udostępnienie Głównemu Inspektoratowi Transportu Drogowego ciemnych włókien światłowodowych w relacjach: Al. Jerozolimskie 94, GITD - Komenda Policji ul. Olszewska 6, Warszawa, w ilości włókien: 2J. 2. Cel realizacji zamówienia: 2.1.Celem realizacji zamówienia dla I części jest udostępnienie do korzystania i pobierania pożytków z ciemnych włókien światłowodowych w ilości włókien: 4J, niezbędnych do podłączenia lokalizacji urzędu w relacji GITD, Al. Jerozolimskie 94 Warszawa – piętro IV a ul. Przyczółkowa 109A, CANARD GITD Warszawa; 2.2.Celem realizacji zamówienia dla II części jest udostępnienie do korzystania i pobierania pożytków z ciemnych włókien światłowodowych w ilości włókien: 2J, niezbędnych do podłączenia urzędu z węzłem GOVNET w relacji CANARD GITD ul. Przyczółkowa 109A, - Komenda Policji ul. Domaniewska 36/38 Warszawa; 2.3.Celem realizacji zamówienia dla III części jest udostępnienie do korzystania i pobierania pożytków z ciemnych włókien światłowodowych w ilości włókien: 2J, niezbędnych do podłączenia urzędu z węzłem GOVNET w relacji GITD Al. Jerozolimskie 94, - Komenda Policji ul. Olszewska 6, Warszawa. 3.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z IPU.
Cpv glowny przedmiot 32562000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow do II.8 Ogłoszenia 1.Termin realizacji zamówienia: Dla części I, II i III. 1.1. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania instalacji, o której mowa w II. 4) Ogłoszenia w punkcie 2, nie później niż do dnia 22 marca 2021 r. (o ile nie została wcześniej wykonana). 1.2 W dniu 1 kwietnia 2021 r., przywoływana instalacja zostanie oddana przez Wykonawcę Zamawiającemu w dzierżawę, co zostanie potwierdzone protokołem odbioru, o którym mowa w § 5 Umowy (IPU), podpisanym „bez uwag”. 1.3. Oddanie ww. instalacji w dzierżawę nastąpi na okres 15 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru dla części I . Oddanie ww. instalacji w dzierżawę nastąpi na okres 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru dla części II i III.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki o których mowa z art. 22 ust. 1b ustawy Pzp dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. a) dla części I zamówienia Wykonawca musi wykazać że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dzierżawy ciemnych włókien światłowodowych o wartości nie niższej niż 24 000 zł brutto każde, na podstawie umowy trwającej nieprzerwanie minimum 12 miesięcy. b) dla części II zamówienia Wykonawca musi wykazać że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dzierżawy ciemnych włókien światłowodowych o wartości nie niższej niż 15 000 zł brutto każde, na podstawie umowy trwającej nieprzerwanie minimum 12 miesięcy. c) dla części III zamówienia Wykonawca musi wykazać że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dzierżawy ciemnych włókien światłowodowych o wartości nie niższej niż 20 000 zł brutto każde, na podstawie umowy trwającej nieprzerwanie minimum 12 miesięcy. Uwaga !!! Przez jedno zamówienie rozumie się zamówienie w ramach jednej umowy, przy czym, jeśli: - Wykonawca wykonywał zamówienie wspólnie z innym wykonawcą (np. jako konsorcjum) uprawniony jest wykazać jedynie swoje własne doświadczenie, - Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, mogą wykazywać się doświadczeniem jednego z nich lub każdego z nich osobno – doświadczenie wykonawców się nie sumuje. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części II SIWZ lit. A ust. 1, zostaną spełnione jeżeli Wykonawcy wykażą, że łącznie spełniają te warunki. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Załączane do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodne ze wzorem określonym formularzem nr DP.1; 2.Składane na wezwanie Zamawiającego wystosowane na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualne na dzień złożenia niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze wskazane oświadczenia i dokumenty samodzielnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) oświadczenie wymienione w pkt 1 i dokument wskazany w pkt 2 i powinien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: 3.1. żądanych przez Zamawiającego: dokumentów, o których mowa w pkt. 2, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.2.1 lit. a) winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takich dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenia wymagane dla potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinny być składane w formie oryginału. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia powinno być przedłożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty wskazane w części II SIWZ powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający wykluczy wykonawców w sytuacji określonej w art. 24 ust. 1 lub ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, w tym także w przypadku, gdy okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 lub ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp dotyczyć będą podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca.
Zakresie warunkow udzialu 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1. Załączanych do oferty: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem określonym formularzem nr DP.1; 1.2. Składanych na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp skierowane do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualne na dzień złożenia niżej wymienione dokumenty: wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnego ze wzorem określonym formularzem nr DP.3 „Wykaz wykonanych zamówień”; Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej, zostanie spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że łącznie spełniają ten warunek. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Z tego względu w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy wskazać warunek, którego spełnianie wykazuje dany Wykonawca. Pozostałe wymienione w pkt 1.2 dokumenty również powinny dotyczyć tego Wykonawcy, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, który wykazuje spełnienie danego warunku. 1.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania opisanych w Części II SIWZ lit. A pkt 1 warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych;W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur. 1.5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca dokumenty w tym zakresie składa wraz z ofertą. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów określających w szczególności: 1.5.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 1.5.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 1.5.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 1.5.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, tj. doświadczenie, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zrealizuje usługi będące przedmiotem zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą, Informacje wskazane w pkt 1.5.1 - 1.5.4 mogą być zawarte w zobowiązaniu, o którym mowa powyżej. 1.6. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.7.Warunkiem polegania na zdolnościach innych podmiotów jest brak zaistnienia w stosunku do tych podmiotów podstaw wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty (zgodne ze wzorem określonym Formularzem DP.2.). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 3 Pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4.Dowód wniesienia wadium zgodnie z postanowieniami Warunków szczególnych SIWZ. W przypadku gdy wymagane wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia podpisany przez wystawcę (gwaranta). 5.Pisemne zobowiązanie innego podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polegał na jego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej wraz z dokumentami potwierdzającymi okoliczności, o których mowa w II części SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1) Część I: 600,00 zł (słownie złotych: sześćset złotych, 00/100.); 2) Część II: 600,00 zł (słownie złotych: sześćset złotych, 00/100; 3) Część III: 600,00 zł (słownie złotych: sześćset złotych, 00/100); 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień zawartej umowy do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy , Zamawiający przewidział w Części IV SIWZ - IPU ( Istotne Postanowienia Umowy).
IV 4 4 data 2021-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu. Zamawiający nie stawia wymogu ani nie przewiduje możliwości składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 ustawy P.z.p. 2.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana najkorzystniejsza nie jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.Wraz z ofertą powinny być złożone: 3.1.oświadczenia wstępnie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu i wymagane postanowieniami Części II i III SIWZ; 3.2.pisemne zobowiązanie innego podmiotu, w przypadku, w którym Wykonawca polega na jego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej wraz z dokumentami potwierdzającymi okoliczności, o których mowa w części II SIWZ, 3.3.pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 3.4. pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 3.5. dowód wniesienia wadium, zgodnie z postanowieniami Warunków szczególnych SIWZ. W przypadku, gdy wymagane wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia podpisany przez wystawcę (gwaranta), zgodnie z zapisami SIWZ. 3.6. Oferta, oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory (formularze) powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 3.7. Oferta, oświadczenia i dokumenty powinny być sporządzone w formie pisemnej, w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność treści. 3.8. Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami zawierającymi jakąkolwiek treść powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany w treści oferty i załączników do oferty, w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc. muszą być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę - w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. 3.9. Wszystkie dokumenty powinny być złożone w oryginale albo kopii poświadczonej przez notariusza, wystawcę dokumentu lub Wykonawcę. Pełnomocnictwa dołączone do oferty powinny być złożone w oryginale albo kopii poświadczonej przez notariusza.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Udostępnienie Głównemu Inspektoratowi Transportu Drogowego ciemnych włókien światłowodowych w relacjach: Al. Jerozolimskie 94, GITD Warszawa – ul. Przyczółkowa 109A, CANARD GITD Warszawa, w ilości włókien: 4J.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32562000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany do wykonania instalacji, nie później niż do dnia 22 marca 2021 r. (o ile nie została wcześniej wykonana). W dniu 1 kwietnia 2021 r., przywoływana instalacja zostanie oddana przez Wykonawcę Zamawiającemu w dzierżawę, co zostanie potwierdzone protokołem odbioru, o którym mowa w § 5 Umowy, podpisanym „bez uwag”. Oddanie ww. instalacji w dzierżawę nastąpi na okres 15 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru dla części I .
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie Głównemu Inspektoratowi Transportu Drogowego ciemnych włókien światłowodowych w relacjach: Al. Jerozolimskie 94, GITD Warszawa – ul. Przyczółkowa 109A, CANARD GITD Warszawa, w ilości włókien: 4J. Celem realizacji zamówienia dla I części jest udostępnienie do korzystania i pobierania pożytków z ciemnych włókien światłowodowych w ilości włókien: 4J, niezbędnych do podłączenia lokalizacji urzędu w relacji GITD, Al. Jerozolimskie 94 Warszawa – piętro IV a ul. Przyczółkowa 109A, CANARD GITD Warszawa.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Udostępnienie Głównemu Inspektoratowi Transportu Drogowego ciemnych włókien światłowodowych w relacjach: ul. Przyczółkowa 109A, CANARD GITD - Komenda Policji ul. Domaniewska 36/38 Warszawa, w ilości włókien: 2J.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32562000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany do wykonania instalacji, nie później niż do dnia 22 marca 2021 r. (o ile nie została wcześniej wykonana). W dniu 1 kwietnia 2021 r., przywoływana instalacja zostanie oddana przez Wykonawcę Zamawiającemu w dzierżawę, co zostanie potwierdzone protokołem odbioru, o którym mowa w § 5 Umowy, podpisanym „bez uwag”. Oddanie ww. instalacji w dzierżawę nastąpi na okres 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru dla części II.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie Głównemu Inspektoratowi Transportu Drogowego ciemnych włókien światłowodowych w relacjach: ul. Przyczółkowa 109A, CANARD GITD - Komenda Policji ul. Domaniewska 36/38 Warszawa, w ilości włókien: 2J. Celem realizacji zamówienia dla II części jest udostępnienie do korzystania i pobierania pożytków z ciemnych włókien światłowodowych w ilości włókien: 2J, niezbędnych do podłączenia urzędu z węzłem GOVNET w relacji CANARD GITD ul. Przyczółkowa 109A, - Komenda Policji ul. Domaniewska 36/38 Warszawa;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Udostępnienie Głównemu Inspektoratowi Transportu Drogowego ciemnych włókien światłowodowych w relacjach: Al. Jerozolimskie 94, GITD - Komenda Policji ul. Olszewska 6, Warszawa, w ilości włókien: 2J.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32562000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany do wykonania instalacji, nie później niż do dnia 22 marca 2021 r. (o ile nie została wcześniej wykonana). W dniu 1 kwietnia 2021 r., przywoływana instalacja zostanie oddana przez Wykonawcę Zamawiającemu w dzierżawę, co zostanie potwierdzone protokołem odbioru, o którym mowa w § 5 Umowy, podpisanym „bez uwag”. Oddanie ww. instalacji w dzierżawę nastąpi na okres 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru dla części III.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie Głównemu Inspektoratowi Transportu Drogowego ciemnych włókien światłowodowych w relacjach: Al. Jerozolimskie 94, GITD - Komenda Policji ul. Olszewska 6, Warszawa, w ilości włókien: 2J. Celem realizacji zamówienia dla III części jest udostępnienie do korzystania i pobierania pożytków z ciemnych włókien światłowodowych w ilości włókien: 2J, niezbędnych do podłączenia urzędu z węzłem GOVNET w relacji GITD Al. Jerozolimskie 94, - Komenda Policji ul. Olszewska 6, Warszawa.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas naprawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)