„Najem wielofunkcyjnych urządzeń drukujących wraz z obsługą serwisową”

Publication date 2020-12-23
End date 2021-01-22 00:00:00
Instytucja Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Miejscowość Wieliczka
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769421-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
1.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wynajem fabrycznie nowych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego oraz świadczeniem obsługi serwisowej w trakcie obowiązywania umowy.
1.2 W celu realizacji przedmiotu umowy wskazanego w pkt. 1.1, Wykonawca jest zobowiązany do:
1) wykonania rozbudowy sieci IT kopalni oraz sieci zasilającej 230VAC o gniazda komputerowe i zasilające potrzebne do podłączenia wielofunkcyjnych urządzeń drukujących,
2) udzielenia na okres równy okresowi najmu licencji na oprogramowanie do zarządzania drukiem dla wszystkich wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, obejmującej pola eksploatacji niezbędne do korzystania z tego oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem, wraz z jego instalacją na wirtualnym klastrze udostępnionym przez Zamawiającego oraz przeszkoleniem pracowników Działu Informatyki Zamawiającego z obsługi zainstalowanego oprogramowania;
3) dostawy, instalacji i konfiguracji fabrycznie nowych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących,
4) oddania wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w najem,
5) zapewnienia obsługi serwisowej wynajmowanych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących.
1.3 Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
1.4 Rozbudowa sieci IT winna zostać wykonana zgodnie z „Projektem gniazd sieci LAN i zasilającej 230 VAC dla urządzeń drukujących”, nr projektu AJT/01/20, opracowanym przez AJ Telecom Sp. z o.o. z Sosnowca stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany w dwóch etapach:
1) Etap I – obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w pkt. 1.2 pkt 1 – 3,
2) Etap II – obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w pkt. 1.2 pkt 4 i 5.
1.6 Ilość stron wydruku A4 w trakcie obowiązywania umowy nie przekroczy:
1) 1 800 000 stron biało – czarnych,
2) 1 200 000 stron kolorowych.
1.7 Wydruk jednej strony formatu A3 jest równoważny dwóm stronom formatu A4.
1.8 Zamawiający wymaga, aby wynajmowane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wielofunkcyjne urządzenia drukujące spełniały minimalne wymagania określone w tabeli w pkt. 5 załącznika nr 1 do SIWZ.


2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp
2.1 Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób wykonujących usługi w zakresie rozbudowy sieci IT i sieci zasilającej oraz usługi serwisowe wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, wyłącznie na podstawie umów o pracę.
5.2 Wykonawca zobowiązany jest udokumentować charakter zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 2.1, na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie do 7 dni, licząc od daty otrzymania pisemnego wezwania.
5.3 Mając na uwadze treść art. 143e ust. 2 ustawy, udokumentowanie charakteru zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1 może nastąpić według wyboru Zamawiającego przez:
1) przedstawienie pisemnego oświadczenia Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imiona i nazwiska zatrudnionych pracowników, daty zawarcia umów o pracę, rodzaje umów o pracę oraz zakresy obowiązków pracowników, a także podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy;
2) przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych osób, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umów o pracę, w szczególności imiona i nazwiska zatrudnionych pracowników, daty zawarcia umów o pracę, rodzaje umów o pracę oraz zakresy obowiązków pracowników;
3) przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umów o pracę, w szczególności imiona i nazwiska zatrudnionych pracowników, daty zawarcia umów o pracę oraz rodzaje umów o pracę.
5.4 Postanowienia pkt. 2.1 – 2.3 stosuje się odpowiednio do podwykonawców lub dalszych podwykonawców.
5.5 W przypadku naruszenia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zobowiązań, o których mowa w pkt. 5.1 – 5.3, Zamawiający wzywa do niezwłocznego usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, a także ma prawo do jednoczesnego naliczenia kary umownej określonej w § 12 ust. 1 pkt 3 wzoru umowy.
5.6 Jeżeli pomimo wezwania, o którym mowa w pkt. 2.5 nieprawidłowości nie zostaną usunięte, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić, na zasadach określonych w § 13 ust. 2 wzoru umowy.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 db09ab14-3336-4760-a1cc-b3aeb0be9866
Biuletyn 769421-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Regon 00004168300000
Zamawiajacy adres ulica Park Kingi
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wieliczka
Zamawiajacy kod pocztowy 32-020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 278 71 11, 12 278 71 36,
Zamawiajacy fax 122 787 110
Zamawiajacy email maciej.trabka@kopalnia.pl,
Adres strony url www.kopalniawieliczka.eu; www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna-Górnictwo
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu „Najem wielofunkcyjnych urządzeń drukujących wraz z obsługą serwisową”
Numer referencyjny KSW/2020/SI/83
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia 1.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wynajem fabrycznie nowych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego oraz świadczeniem obsługi serwisowej w trakcie obowiązywania umowy. 1.2 W celu realizacji przedmiotu umowy wskazanego w pkt. 1.1, Wykonawca jest zobowiązany do: 1) wykonania rozbudowy sieci IT kopalni oraz sieci zasilającej 230VAC o gniazda komputerowe i zasilające potrzebne do podłączenia wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, 2) udzielenia na okres równy okresowi najmu licencji na oprogramowanie do zarządzania drukiem dla wszystkich wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, obejmującej pola eksploatacji niezbędne do korzystania z tego oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem, wraz z jego instalacją na wirtualnym klastrze udostępnionym przez Zamawiającego oraz przeszkoleniem pracowników Działu Informatyki Zamawiającego z obsługi zainstalowanego oprogramowania; 3) dostawy, instalacji i konfiguracji fabrycznie nowych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, 4) oddania wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w najem, 5) zapewnienia obsługi serwisowej wynajmowanych wielofunkcyjnych urządzeń drukujących. 1.3 Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 1.4 Rozbudowa sieci IT winna zostać wykonana zgodnie z „Projektem gniazd sieci LAN i zasilającej 230 VAC dla urządzeń drukujących”, nr projektu AJT/01/20, opracowanym przez AJ Telecom Sp. z o.o. z Sosnowca stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1.5 Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany w dwóch etapach: 1) Etap I – obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w pkt. 1.2 pkt 1 – 3, 2) Etap II – obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w pkt. 1.2 pkt 4 i 5. 1.6 Ilość stron wydruku A4 w trakcie obowiązywania umowy nie przekroczy: 1) 1 800 000 stron biało – czarnych, 2) 1 200 000 stron kolorowych. 1.7 Wydruk jednej strony formatu A3 jest równoważny dwóm stronom formatu A4. 1.8 Zamawiający wymaga, aby wynajmowane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wielofunkcyjne urządzenia drukujące spełniały minimalne wymagania określone w tabeli w pkt. 5 załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp 2.1 Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób wykonujących usługi w zakresie rozbudowy sieci IT i sieci zasilającej oraz usługi serwisowe wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, wyłącznie na podstawie umów o pracę. 5.2 Wykonawca zobowiązany jest udokumentować charakter zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 2.1, na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie do 7 dni, licząc od daty otrzymania pisemnego wezwania. 5.3 Mając na uwadze treść art. 143e ust. 2 ustawy, udokumentowanie charakteru zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1 może nastąpić według wyboru Zamawiającego przez: 1) przedstawienie pisemnego oświadczenia Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imiona i nazwiska zatrudnionych pracowników, daty zawarcia umów o pracę, rodzaje umów o pracę oraz zakresy obowiązków pracowników, a także podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy; 2) przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych osób, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umów o pracę, w szczególności imiona i nazwiska zatrudnionych pracowników, daty zawarcia umów o pracę, rodzaje umów o pracę oraz zakresy obowiązków pracowników; 3) przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń społecznych, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umów o pracę, w szczególności imiona i nazwiska zatrudnionych pracowników, daty zawarcia umów o pracę oraz rodzaje umów o pracę. 5.4 Postanowienia pkt. 2.1 – 2.3 stosuje się odpowiednio do podwykonawców lub dalszych podwykonawców. 5.5 W przypadku naruszenia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zobowiązań, o których mowa w pkt. 5.1 – 5.3, Zamawiający wzywa do niezwłocznego usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, a także ma prawo do jednoczesnego naliczenia kary umownej określonej w § 12 ust. 1 pkt 3 wzoru umowy. 5.6 Jeżeli pomimo wezwania, o którym mowa w pkt. 2.5 nieprawidłowości nie zostaną usunięte, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić, na zasadach określonych w § 13 ust. 2 wzoru umowy. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji Etapu I w terminie 6 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy. Do terminu realizacji Etapu I nie wlicza się czasu, w jakim Zamawiający dokonuje czynności odbioru technicznego oraz odbioru wykonania Etapu I. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wynajmu wielofunkcyjnych urządzeń drukujących oraz świadczenia ich obsługi serwisowej przez okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru wykonania Etapu I. 3. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
Okreslenie warunkow wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) co najmniej jednej dostawy urządzeń drukujących w oparciu o umowę dzierżawy lub najmu lub leasingu oraz, b) co najmniej jednej usługi mającej za przedmiot wykonywanie usług serwisowych urządzeń drukujących o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 złotych brutto (Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia warunku w ramach jednego lub kilku zamówień).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych -dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanego powyżej dokumentu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany złożyć, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) wykazu wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jednej dostawy urządzeń drukujących w oparciu o umowę dzierżawy lub najmu lub leasingu oraz co najmniej jednej usługi mającej za przedmiot wykonywanie usług serwisowych urządzeń drukujących o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty lub oświadczenia wskazane powyżej są składane w oryginale. W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty lub oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl 3. Dokument sporządzony w języku obcym jest składany wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanych powyżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego. 5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1 powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów,
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w formie oryginału, podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku oferty składanej elektronicznie oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Czy wadium 1
Wadium 1. Wadium w wysokości: 5 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2020/SI/83. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, przewiduje się możliwość: 1) wydłużenia terminu realizacji umowy wskazanego w § 7 ust. 2 na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, wraz z proporcjonalnym wzrostem należnego Wykonawcy czynszu najmu, w przypadku gdy z przyczyn niedotyczących Wykonawcy niezbędny będzie dalszy najem oraz sprawowanie usług serwisowych po upływie okresu obowiązywania umowy, a maksymalna liczba stron wydruku nie zostanie jeszcze przekroczona, 2) zwiększenia maksymalnej liczby stron wydruku A4 jednego rodzaju wskazanej w § 2 ust. 7, przy równoczesnym zmniejszeniu maksymalnej liczby stron wydruku A4 drugiego rodzaju, pod warunkiem, że maksymalne wynagrodzenie należne Wykonawcy określone w § 10 ust. 1 oraz ust. 3 nie ulegnie zwiększeniu, 3) zwiększenia maksymalnej liczby stron wydruku A4, nie więcej jednak niż o 10%, wraz z proporcjonalnym zwiększeniem maksymalnego wynagrodzenia należnego Wykonawcy określonego w § 10 ust. 1 oraz ust. 3, z uwagi na uzasadnione potrzeby Zamawiającego. 2. Zgodnie z brzmieniem art. 142 ust. 5 ustawy, przewiduje się możliwość dokonania zmiany niniejszej umowy w zakresie wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 3) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1 i 2, zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy. 4. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1 – 3 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy. 5. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 – 3, każdej ze Stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 6. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 5 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 7. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV 4 4 data 2021-01-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Czas usunięcia usterki
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)