Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy akcesoriów do utrzymania czystości dla jednostek organizacyjnych UJ (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum) w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.

Publication date 2020-12-23
End date 2021-01-05 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 770835-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392241009, 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy akcesoriów do utrzymania czystości dla jednostek organizacyjnych UJ (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum) w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega, iż przedstawione ilości w niniejszej SIWZ są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennych bilansujących się w kwocie oferty, natomiast Zamawiający nie przewiduje możliwości realizacji zamówień dodatkowych bądź innego asortymentu w okresie trwania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 223c278d-5ef9-46fa-833d-9320d7a87528
Biuletyn 770835-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gołębia
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 324 450
Zamawiajacy fax 124 324 451
Zamawiajacy email bzp@adm.uj.edu.pl
Adres strony url www.uj.edu.pl
Adres strony internetowej www.przetargi.uj.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.uj.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.uj.edu.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferty można składać w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych UJ. Adres: ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków.
Nazwa nadana zamowieniu Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy akcesoriów do utrzymania czystości dla jednostek organizacyjnych UJ (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum) w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
Numer referencyjny 80.272.477.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy akcesoriów do utrzymania czystości dla jednostek organizacyjnych UJ (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum) w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega, iż przedstawione ilości w niniejszej SIWZ są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennych bilansujących się w kwocie oferty, natomiast Zamawiający nie przewiduje możliwości realizacji zamówień dodatkowych bądź innego asortymentu w okresie trwania umowy.
Cpv glowny przedmiot 39224100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie następujących oświadczeń lub dokumentów: • wydruk/i ze stron internetowych, ulotki, katalogi, foldery oferowanego przedmiotu zamówienia na wszystkie pozycje asortymentu wskazanego w załączniku nr 2 do formularza oferty, mające potwierdzić zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami określonymi w SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w odniesieniu do całości przedmiotu zamówienia w wysokości wynoszącej kwotę 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych), a dla: 1.1 Części 1 – w wysokości 5 000,00 zł (słownie pięć tysięcy złotych); 1.2 Części 2 – w wysokości 4 000,00 zł (słownie cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 ze zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKOPPLPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zawarte są we wzorze umowy, stanowiący załącznik do SIWZ
IV 4 4 data 2021-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa akcesoriów do utrzymania czystości - część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy akcesoriów do utrzymania czystości dla jednostek organizacyjnych UJ (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum) w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega, iż przedstawione ilości w niniejszej SIWZ są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennych bilansujących się w kwocie oferty, natomiast Zamawiający nie przewiduje możliwości realizacji zamówień dodatkowych bądź innego asortymentu w okresie trwania umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa akcesoriów do utrzymania czystości - część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy akcesoriów do utrzymania czystości dla jednostek organizacyjnych UJ (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum) w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega, iż przedstawione ilości w niniejszej SIWZ są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennych bilansujących się w kwocie oferty, natomiast Zamawiający nie przewiduje możliwości realizacji zamówień dodatkowych bądź innego asortymentu w okresie trwania umowy.
  

Criterion

Kryteria Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Czas dostawy zgłoszonego zapotrzebowania na akcesoria do utrzymania czystości od daty zgłoszenia zapotrzebowania
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)