Zakup aparatury i sprzętu medycznego oraz wyposażenia w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19

Publication date 2020-12-24
End date 2021-01-05 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
Miejscowość Pińczów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771734-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup aparatury i sprzętu medycznego oraz wyposażenia w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19 w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ (formularzach asortymentowo-cenowy) podzielonego na pakiety:
Pakiet nr 1
Pakiet nr 2
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy rok produkcji 2020, nie może być to sprzęt powystawowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 52444194-a69b-4a0c-82be-97c27e7ff271
Biuletyn 771734-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
Regon 28100000204289
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Pińczów
Zamawiajacy kod pocztowy 28-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 573 031
Zamawiajacy fax 413 572 491
Zamawiajacy email pinczow@poczta.onet.pl
Adres strony url www.szpitalpinczow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn.: „Poprawa dostępu do wysokiej jakości opieki pediatrycznej poprzez przebudowę i doposażenie Oddziału Pediatrii Szpitala w Staszowie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.3 „Infrastruktura zdrowotna i społeczna” Osi 7 „Sprawne usługi publiczne” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 wnoszę o przeprowadzenie przetargu na „Zakup sprzętu i aparatury medycznej w celu zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalpinczow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalpinczow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna - listownie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres zespół opieki zdrowotnej w pińczowie ul. armii krajowej 22, 28-400 pińczów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup aparatury i sprzętu medycznego oraz wyposażenia w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19
Numer referencyjny ZOZ/ZP/16/12/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Zakup aparatury i sprzętu medycznego oraz wyposażenia w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19 w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ (formularzach asortymentowo-cenowy) podzielonego na pakiety: Pakiet nr 1 Pakiet nr 2 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy rok produkcji 2020, nie może być to sprzęt powystawowy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow koncesje, zezwolenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków szczegółowych w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków szczegółowych w tym zakresie.
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji lub rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy PZP. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 175 z późn. zm.) lub stosowne oświadczenie iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy.
Inne dokumenty niewymienione - ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz arkusze asortymentowe podzielone na pakiety, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. - oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt. 2 lit. b niniejszej SIWZ (załącznik nr 4 i 5 do SIWZ). - pełnomocnictwo – jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku działania siły wyższej, za którą strony będą uważać nagłe nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od stron, których żadna strona nie mogła przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią.
IV 4 4 data 2021-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 klauzula informacyjna z art. 13 RODO stosowana przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie ul. Armii Krajowej 22, 28-400 Pińczów, tel.: 41 35 730 31; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Pińczowie jest Pani Dorota Frączek tel.: 41 35 730 31*; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, do którego stosuje się przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ZOZ/ZP/16/12/2020, Zakup aparatury i sprzętu medycznego oraz wyposażenia w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; 3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: VI. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; VII. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; VIII. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Zakup aparatury i sprzętu medycznego oraz wyposażenia w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19 w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ (formularzach asortymentowo-cenowy) podzielonego na pakiety: Pakiet nr 1 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy rok produkcji 2020, nie może być to sprzęt powystawowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-26T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Zakup aparatury i sprzętu medycznego oraz wyposażenia w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19 w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ (formularzach asortymentowo-cenowy) podzielonego na pakiety: Pakiet nr 2 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy rok produkcji 2020, nie może być to sprzęt powystawowy.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)