GuidZP400 |
305a44b2-c464-4f46-b7c0-119e926d8c28
|
Biuletyn |
772695-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
92554356000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Libelta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kcynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
89-240
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
525 893 742
|
Zamawiajacy fax |
523 847 678
|
Zamawiajacy email |
mgops@kcynia.pl
|
Adres strony url |
http://mgopskcynia.nbip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://mgopskcynia.nbip.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://mgopskcynia.nbip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
na piśmie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
MGOPS w Kcyni, ul. Libelta 28, 89-240 Kcynia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bonów towarowych dla świadczeniobiorców Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni
|
Numer referencyjny |
MGOPS.271.9.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
W niniejszym postępowaniu przedmiotem zamówienia jest dostawa, której przedmiotem jest: Dostawa bonów towarowych dla świadczeniobiorców MGOPS w Kcyni. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych. Bony 10 zł -7 836 szt. (z zastrzeżeniem, że minimalna ilość może wynieść 3000 szt, a maksymalna 15000 szt.).
1.Bony towarowe muszą być talonami w formie papierowej, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na bony w formie elektronicznej (np. kart elektronicznych). 2.Na przedmiot zamówienia składa się dostawa bonów towarowych o nominale 10 zł (dziesięć złotych) w szacunkowej planowanej ilości 7 836 sztuk. 3.Zamawiający zastrzega, że minimalna ilość zamawianych bonów wyniesie 3 000 sztuk, a maksymalna, wynikająca z prawa opcji, może wynieść 15 000 sztuk. 4.Termin ważności bonów nie może być krótszy niż 90 dni. 5.Ilość zamawianych bonów może ulegać zmianie w zależności od ilości świadczeniobiorców i wysokości pobieranych przez nich zasiłków. 6. Zamawiający będzie składał zamówienia jednostkowe na poszczególne partie bonów w następujących formach: na piśmie, faksem, telefonicznie, drogą elektroniczną (e-mail). 7. Bony winny być możliwe do realizacji w punktach handlowych w szczególności na terenie Gminy Kcynia. Wykonawca winien podać w ofercie nazwy i adresy punktów handlowych z terenu Gminy Kcynia, realizujących zakupy za pomocą bonów. 8. Bony są niepieniężną formą świadczeń pieniężnych dla świadczeniobiorców Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni, przeznaczonymi na zakup towarów pierwszej potrzeby, tj.: żywności i środków higieny osobistej; powinny zatem zawierać oznaczenie zakazujące sprzedaży alkoholu i papierosów. 9. Bony winny być zabezpieczone przed sfałszowaniem, powinny zawierać szczególności: numer, termin i miejsce realizacji, pieczęć z siedzibą Wykonawcy, pieczęć i podpis pracownika upoważnionego do wystawienia bonu. 10. Koszt wykonania, zabezpieczenia przed fałszowaniem oraz dostawy bonów ponosi Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca. Miejsce dostawy bonów: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni ul. Libelta 28. Zastrzeżenie:
Z uwagi na fakt dofinansowania zamówienia ze środków nie znajdujących się w gestii Zamawiającego istnieje możliwość, że środki te nie zostaną przyznane lub zostaną przyznane w wysokości niższej od zakładanej. W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu realizacji umowy bądź rozwiązania jej przed wskazanym terminem, jeśli, mimo podjętych starań, nie uda się pozyskać brakujących środków.
|
Cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-14T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą być zarejestrowani we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub do takiej centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub do takiej ewidencji.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy muszą wykazać wykonanie równoważnych dostaw (tzn. bonów towarowych na zakup towarów pierwszej potrzeby, tj. żywności i środków higieny osobistej) w ilości nie mniejszej niż 2 (dwie) dostawy w ciągu ostatnich trzech lat, każda o wartości podobnej do (lub większej od) wartości oferty Wykonawcy składanej w przedmiotowym postępowaniu – za wartość podobną Zamawiający uzna wykonaną dostawę bonów o wartości +/-20% wartości oferty Wykonawcy składanej w przedmiotowym postępowaniu, liczonej wg szacunkowej planowanej ilości bonów wynoszącej: 9 000 sztuk; dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 1 SIWZ, c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 1 SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a, dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) zamiast dokumentów, o których mowa w lit. b-c, dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Zamawiający wykorzysta do oceny spełnienia tego warunku oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VIII ppkt 1 lit. b SIWZ, z zastrzeżeniem lit. b i c, b) wykaz wykonanych (lub obecnie wykonywanych) dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i podmiotów, na rzecz których były wykonane (są wykonywane) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 5) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 2 lit. b tiret pierwsze SIWZ, c) oświadczenia podmiotów, o których mowa w pkt. IV ppkt 3 SIWZ, stwierdzające, że udostępniają Wykonawcy swoje zasoby osobowe niezbędne do realizacji zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli działają przez pełnomocnika, b) ponadto Wykonawcy zobowiązani są złożyć – na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy i w terminie tam wskazanym – oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 3) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 1 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w szczególności w zakresie: a) zmiany, wprowadzenia bądź rezygnacji z wykonania umowy z udziałem podwykonawców, b) zmiany ilości dostarczanych bonów, w szczególności z uwagi na: zmianę ilości świadczeniobiorców i wysokości pobieranych przez nich zasiłków – w zakresie określonym w §1 ust. 2 i 3 bądź na pozyskanie dofinansowania do realizowanego zamówienia publicznego w wysokości niższej od zakładanej, c) zmiany ilości punktów handlowych na terenie Gminy Kcynia akceptujących bony Wykonawcy. 3. Każda zmiana umowy, jeżeli nie wynika z inicjatywy Zamawiającego, wymaga jego akceptacji.
|
IV 4 4 data |
2021-01-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|