Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej

Publication date 2020-12-28
End date 2021-01-07 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. Ignacego Łukasiewicza w Padwi Narodowej
Miejscowość Padew Narodowa
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 772643-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158110006, 151100002, 32200009, 156100007, 155000003, 152200006, 32121001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamówienie podzielono na osiem części.
Część I - Zadanie nr 1 „Dostawa pieczywa dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: pieczywo, bułki, chleb, bułka tarta; pączki, rogale itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część II - Zadanie nr 2 „Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: mięsa, porcje rosołowe, mięso drobiowe, wołowe, wieprzowe, wędliny, wędzonki, boczek itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część III - Zadanie nr 3 „Dostawa owoców, warzyw i kiszonek dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: warzywa i owoce świeże, nasiona roślin strączkowych, kiszonki itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część IV - Zadanie nr 4 „Dostawa zup i przypraw dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: zioła i przyprawy, herbaty, sol, cukier, olej, ocet, barszcz, żur, majonezy, musztardy itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część V - Zadanie nr 5 „Dostawa mąki i artykułów mącznych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: kasze, makarony, mąka, płatki kukurydziane, ryż itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część VI - Zadanie nr 6 „Dostawa nabiału dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: jajka, jogurty, śmietana, sery, masło itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część VII - Zadanie nr 7 „Dostawa mrożonek dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: mrożone brokuły, kalafior, marchew, fasolka, mieszanki warzywne i kompotowe, ryby i paluszki rybne, pierogi itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Część VIII - Zadanie nr 8 „Dostawa ziemniaków dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: ziemniaki dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: pieczywo; mięsa i wędliny; owoce, warzywa i kiszonki; zupy i przyprawy; mąka i artykuły mączne; nabiał; mrożonki i ziemniaki dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d00a6718-829e-4ce0-9251-fde2a56fe113
Biuletyn 772643-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. Ignacego Łukasiewicza w Padwi Narodowej
Regon 00055980700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Padew Narodowa
Zamawiajacy kod pocztowy 39-340
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 158119948
Zamawiajacy fax 158119948
Zamawiajacy email psp_padew@wp.pl
Adres strony url www: sppadew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www: sppadew.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa im. Ignacego Łukasiewicza w Padwi Narodowej, ul. Szkolna 1, 39-340 Padew Narodowa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej
Numer referencyjny SP.271.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie podzielono na osiem części. Część I - Zadanie nr 1 „Dostawa pieczywa dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej” Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: pieczywo, bułki, chleb, bułka tarta; pączki, rogale itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część II - Zadanie nr 2 „Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej” Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: mięsa, porcje rosołowe, mięso drobiowe, wołowe, wieprzowe, wędliny, wędzonki, boczek itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część III - Zadanie nr 3 „Dostawa owoców, warzyw i kiszonek dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej” Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: warzywa i owoce świeże, nasiona roślin strączkowych, kiszonki itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część IV - Zadanie nr 4 „Dostawa zup i przypraw dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej” Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: zioła i przyprawy, herbaty, sol, cukier, olej, ocet, barszcz, żur, majonezy, musztardy itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część V - Zadanie nr 5 „Dostawa mąki i artykułów mącznych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej” Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: kasze, makarony, mąka, płatki kukurydziane, ryż itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część VI - Zadanie nr 6 „Dostawa nabiału dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej” Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: jajka, jogurty, śmietana, sery, masło itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część VII - Zadanie nr 7 „Dostawa mrożonek dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej” Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: mrożone brokuły, kalafior, marchew, fasolka, mieszanki warzywne i kompotowe, ryby i paluszki rybne, pierogi itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część VIII - Zadanie nr 8 „Dostawa ziemniaków dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej” Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: ziemniaki dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: pieczywo; mięsa i wędliny; owoce, warzywa i kiszonki; zupy i przyprawy; mąka i artykuły mączne; nabiał; mrożonki i ziemniaki dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 i 7 pkt. 3 Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw w ilości do 20%.
Informacje na temat katalogow Sprzedaż artykułów spożywczych realizowana będzie sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r. Zamówienie będzie realizowane po uprzednim telefonicznym lub za pomocą poczty e-mail zgłoszeniu wymaganych do dostarczenia artykułów. Dostawa musi nastąpić w ciągu 2 dni od zgłoszenia zapotrzebowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp; b) oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Dokumenty należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione formularz cenowy, informacja o ustanowionym przedstawicielu Wykonawcy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność takich zmian wynika z wystąpienia następujących okoliczności: 2.1. Zmiana częstotliwości dostaw - w przypadku: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających zbieranie odpadów, np. intensywne opady śniegu, opady deszczu, marznącego deszczu, oblodzenia, zawieje i zamiecie, utrzymujące się bardzo niskie temperatury, porywiste wiatry, burze, itp., b) wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.), c) opóźnienia w wyniku decyzji administracyjnych (decyzja władz publicznych, zmiana obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej konieczne wyniki ekspertyz, wyrok sądu itp., remonty dróg, mostów, remonty sieci ). d) zmiany podyktowanej zmianą przepisów prawa e) gdy zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania postępowania: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, f) gdy dostaw objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwi terminowe dostawy g) w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mogą wpłynąć na częstotliwość dostaw W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy- dostaw może ulec zmianie. 2.2. Zmiana umówionego zakresu dostawy - w przypadku: – jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy – zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany nie zakupionych artykułów wymienionych w formularzach cenowych na inne, podobne w odpowiedniej ilości w przypadku zmiany nazw produktów lub zaprzestaniu ich produkcji. – w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mogą wpłynąć na realizację umowy, zamawiający w uzgodnieniu z wykonawcą, może dokonać zmian umowy 2.3. Organizacyjnej polegającej na: zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z SIWZ i złożonej oferty. 2.4. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany: – w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 Ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian – w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszy wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian. – zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę 2.5. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany – Ilości dostarczonych produktów. Wynagrodzenie ustalone będzie jako iloczyn faktycznej ilości dostarczonych produktów i cen jednostkowych wynikających z oferty. – stawki podatku VAT 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust.2. pkt. 2.1; 2.2; 2.3; 2.4, okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu usługi w sytuacji w której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego ani Wykonawcy. 5. W przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, zamawiający w uzgodnieniu z wykonawcą, może dokonać zmian umowy
IV 4 4 data 2021-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Ignacego Łukasiewicza w Padwi Narodowej ul. Szkolna 1, 39-340 Padew Narodowa, tel.: 15 811 99 48, mail: psp_padew@wp.pl;  inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Padew Narodowa jest Pani Dorota Wyrzykowska-Pycior, kontakt: iod@padewnarodowa.com.pl;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”, SP.271.1.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Klauzula informacyjna dla członków zarządu reprezentujących osobę prawną, pełnomocników, prokurentów wpisanych do KRS oraz osób wskazanych do kontaktu Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO), informujemy, że:  Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Ignacego Łukasiewicza w Padwi Narodowej ul. Szkolna 1, 39-340 Padew Narodowa, tel.: 15 811 99 48, mail: psp_padew@wp.pl;  Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@padewnarodowa.com.pl lub pisemnie na wskazany wyżej adres siedziby administratora.  Przekazane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) i f) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia, realizacji i rozliczenia Umowy, w tym w celach kontaktowych związanych z realizacją i wykonaniem postanowień umowy, a także ewentualnie w celach windykacyjnych, gdy nasz kontrahent nie wywiąże się bądź wywiąże się w sposób niewłaściwy z ciążących na nim zobowiązań ujętych w umowie, a także w celu prawidłowej identyfikacji osób uprawnionych do reprezentacji i zaciągania zobowiązań w imieniu kontrahenta.  Państwa dane osobowe otrzymaliśmy od klienta/dostawcy, z którym Państwo współpracują i są upoważnieni do jego reprezentowania w kontaktach z nami lub uzyskaliśmy je bezpośrednio od Państwa, jako osób z którymi się bezpośrednio kontaktujemy. Z reguły przetwarzamy następujące dane: imię i nazwisko, stanowisko/pełniona funkcja, ewentualnie adres e-mail lub numer telefonu oraz dane identyfikujące podmiot, w imieniu którego Państwo występujecie. Wobec członków organów możemy również przetwarzać numer PESEL, a w przypadku pełnomocników również inne dane widoczne w pełnomocnictwie.  Odbiorcami danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto dane osobowe mogą zostać udostępnione między innymi operatorom pocztowym, kurierom, dostawcom usług IT.  Państwa dane osobowe przechowywane będą do czasu wyrażenia sprzeciwu lub ustania celu przetwarzania, jakim jest realizacja zobowiązań i obowiązków prawnych ciążących na administratorze w związku z rozliczeniem umowy.  Posiadacie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Państwu także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.  Osobie, której dane osobowe są przetwarzane przysługuje także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, w przypadku gdy uważa, że Administrator przetwarza jej dane osobowe niezgodnie z obowiązującym prawem.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I - Zadanie nr 1 „Dostawa pieczywa dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: pieczywo, bułki, chleb, bułka tarta; pączki, rogale itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II - Zadanie nr 2 „Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: mięsa, porcje rosołowe, mięso drobiowe, wołowe, wieprzowe, wędliny, wędzonki, boczek itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III - Zadanie nr 3 „Dostawa owoców, warzyw i kiszonek dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: warzywa i owoce świeże, nasiona roślin strączkowych, kiszonki itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV - Zadanie nr 4 „Dostawa zup i przypraw dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: zioła i przyprawy, herbaty, sol, cukier, olej, ocet, barszcz, żur, majonezy, musztardy itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V - Zadanie nr 5 „Dostawa mąki i artykułów mącznych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15610000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: kasze, makarony, mąka, płatki kukurydziane, ryż itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI - Zadanie nr 6 „Dostawa nabiału dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: jajka, jogurty, śmietana, sery, masło itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część VII - Zadanie nr 7 „Dostawa mrożonek dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: mrożone brokuły, kalafior, marchew, fasolka, mieszanki warzywne i kompotowe, ryby i paluszki rybne, pierogi itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część VIII - Zadanie nr 8 „Dostawa ziemniaków dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: ziemniaki dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)