Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie w 2021 r

Publication date 2020-12-28
End date 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 770785-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151000009, 155000003, 158100009, 152000000, 158943004, 30000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie w 2021 r. – zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 8:00. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia).Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części:
1)Opis, zakres i przedmiot części:
a) Część 1: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 1;
b) Część 2: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 2;
c) Część 3: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 3 jest sukcesywna dostawa świeżego pieczywa w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 3;
d) Część 4: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 4 jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 4;
e) Część 5: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 5 jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych w ilości i o jakości wskazanej w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 5;
f) Część 6: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 6 jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw dobrej jakości w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 6;
g) Część 7: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 7 jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych oraz świeżych jajek i miodu w ilości i o jakości wskazanej w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 7.

2) Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części.

3) Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiący Załączniki od nr 2A do 2G do SIWZ dostępne w oddzielnych plikach tj.:
a) dla Części 1: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2A do SIWZ;
b) dla Części 2: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2B do SIWZ;
c) dla Części 3: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2C do SIWZ;
d) dla Części 4: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2D do SIWZ;
e) dla Części 5: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2E do SIWZ;
f) dla Części 6: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2F do SIWZ;
g) dla Części 7: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2G do SIWZ;
2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ (wspólny dla wszystkich części).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45d13ba1-07e1-459f-bb85-07c098556270
Biuletyn 770785-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Regon 65061400000000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-064
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 754 636
Zamawiajacy fax 178 754 634
Zamawiajacy email zampub@erzeszow.pl
Adres strony url http://bip.erzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiającego Zespołu Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie.
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.erzeszow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.erzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie w 2021 r
Numer referencyjny CZ-D.271.104.293.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie w 2021 r. – zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 8:00. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia).Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: 1)Opis, zakres i przedmiot części: a) Część 1: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 1; b) Część 2: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 2; c) Część 3: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 3 jest sukcesywna dostawa świeżego pieczywa w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 3; d) Część 4: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 4 jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 4; e) Część 5: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 5 jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych w ilości i o jakości wskazanej w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 5; f) Część 6: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 6 jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw dobrej jakości w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 6; g) Część 7: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 7 jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych oraz świeżych jajek i miodu w ilości i o jakości wskazanej w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 7. 2) Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 3) Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiący Załączniki od nr 2A do 2G do SIWZ dostępne w oddzielnych plikach tj.: a) dla Części 1: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2A do SIWZ; b) dla Części 2: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2B do SIWZ; c) dla Części 3: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2C do SIWZ; d) dla Części 4: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2D do SIWZ; e) dla Części 5: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2E do SIWZ; f) dla Części 6: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2F do SIWZ; g) dla Części 7: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2G do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ (wspólny dla wszystkich części).
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy
Informacje na temat katalogow 1.Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021r. 2.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji 1) Zakres zamówienia objętego prawem opcji: Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji w każdej części nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla danej części nie może przekroczyć: a)Część 1: 20 248,73 zł netto b)Część 2: 7 018,12 zł netto c)Część 3: 1 306,09 zł netto d)Część 4: 14 296,42 zł netto e)Część 5: 12 907,65 zł netto f)Część 6: 20 844,49 zł netto g)Część 7: 13 138,91 zł netto Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert)
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Pełnomocnictwa – jeśli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski .
Wadium Nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do w SIWZ wspólnym dla wszystkich części
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złozyć w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji .Zakres zamówienia objętego prawem opcji: 1) Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji w każdej części nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla danej części nie może przekroczyć dla części 1 : 20 248,73 zł netto, oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 8:00. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dla Części 1: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2A do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji .Zakres zamówienia objętego prawem opcji: 1) Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji w każdej części nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla danej części nie może przekroczyć dla części 2 : 7 018,12 zł netto, oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 2.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 8:00. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dla Części 2: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2B do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji .Zakres zamówienia objętego prawem opcji: 1) Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji w każdej części nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla danej części nie może przekroczyć dla części 3 : 1 306,09 zł netto, oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie części 3 jest sukcesywna dostawa pieczywa w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 3.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 8:00. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dla Części 3: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2C do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ryby i mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji .Zakres zamówienia objętego prawem opcji: 1) Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji w każdej części nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla danej części nie może przekroczyć dla części 4 : 14 296,42 zł netto, oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie części 4 jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 4.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 8:00. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dla Części 4: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2D do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyroby garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji .Zakres zamówienia objętego prawem opcji: 1) Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji w każdej części nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla danej części nie może przekroczyć dla części 5 : 12 907,65 zł netto, oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie części 5 jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 5.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 8:00. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dla Części 5: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2E do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji .Zakres zamówienia objętego prawem opcji: 1) Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji w każdej części nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla danej części nie może przekroczyć dla części 6 : 20 844,49 zł netto, oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie części 6 jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 6.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 8:00. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dla Części 6: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2F do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pozostałe (różne) produkty ogólnospożywcze oraz jaja, miód i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji .Zakres zamówienia objętego prawem opcji: 1) Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji w każdej części nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla danej części nie może przekroczyć dla części 7 : 13 138,91 zł netto, oraz ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. 2) Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie części 7 jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych oraz świeżych jajek i miodu w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 7.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 8:00. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dla Części 7: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 2G do SIWZ;
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)