Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych komputerów i monitorów dla Politechniki Koszalińskiej

Publication date 2020-12-28
End date 2021-01-19 00:00:00
Instytucja Politechnika Koszalińska
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771250-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych komputerów i monitorów dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzu cenowym stanowiącym Załączniki nr 2 do SIWZ.

2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30231300-0 – Monitory ekranowe
30213000-5 – Komputery osobiste
30213100-6 – Komputery przenośne

3. Szczegółowy opis parametrów technicznych został zawarty w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt, będący przedmiotem niniejszego postępowania na własny koszt we wskazane przez Zamawiającego miejsce.
5. Minimalny okres gwarancji i wsparcia technicznego na dostarczony sprzęt komputerowy wynosi 36 miesięcy.
6. Istotne postanowienia umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
7. Przedstawione wymagania przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ stanowią minimalne wymagania oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, parametrów technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym tzn. o parametrach technicznych, nie gorszych niż wskazane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.

8. Prawo opcji – dotyczy poz. 3,4,5,6,7,8 formularza cenowego.
1) W ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na możliwości zlecenia w ramach dodatkowych zamówień, będących rozszerzeniem podstawowego i obowiązkowego zakresu przedmiotu zamówienia, według zakresu wskazanego w Załączniku nr 2 (dotyczy komputerów osobistych i przenośnych) do SIWZ opisanego, jako Konfiguracja opcjonalna.
2) Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia opcjonalnego.
3) Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
4) Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w okresie trwania umowy.
5) Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
6) Zamawiający zastrzega, że wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ ilości sprzętów w ramach Prawa Opcji dla danej części zamówienia, są wielkościami maksymalnymi, a ilości te mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy.
7) Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględnia w szczególności wszystkie koszty prac i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w tym koszty dostawy, transportu, koszty usług świadczonych w ramach gwarancji (w szczególności przeglądów, konserwacji), odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady.
8) Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację umowy poszczególnego zamówienia częściowego składającego się na przedmiot umowy.
9. Cena brutto (dotyczy poz. 1,2,3,4,8 formularza cenowego) ulegnie zmianie w przypadku uzyskania potwierdzenia zamówienia zgodnie art.83 ust. 14 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz.535 z 2004 r.) uprawniającego do zastosowania 0% stawki podatku VAT. W przypadku zastosowania 0% stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do terminowego rozliczania korekt faktur.
10. W przypadku realizacji oprogramowania w systemie EDU / MOLP należy podawać adres kontaktowy: Andrzej Szałas e-mail: licenses@tu.koszalin.pl tel. (94) 34 86 868 fax. (94) 34 86 808 Uczelniane Centrum Technologii Informatycznych. Dostawca zobowiązany jest do przesyłania drogą elektroniczną na adres licenses@tu.koszalin.pl zestawienia zbiorczego dostarczonych licencji w ramach umowy MOLP (załącznik nr 1 do wzoru umów). Zestawienie winien przesyłać niezwłocznie po realizacji dostawy. Zestawienie powinno być przesłane w pliku umożliwiającym edycję (np. *.doc /*.docx ). W przypadku dostarczenia licencji bez dostawy komputera dostawca nie jest zobowiązany do wypełnienia pozycji "Typ/Numer".

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cc979705-900f-43f0-8128-b2d34b9b9b56
Biuletyn 771250-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Koszalińska
Regon 17030000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śniadeckich
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-453
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon (094) 34-78-637, 34-78-635,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email szp@tu.koszalin.pl,
Adres strony url http://bip.tu.koszalin.pl/, https://miniportal.uzp.gov.pl/
Adres strony internetowej narzedzia https://miniportal.uzp.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.tu.koszalin.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.tu.koszalin.pl/
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferta może być złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem. Ofertę w wersji papierowej należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz.1529 oraz z 2015r. poz. 1830) lub osobiście, lub za pośrednictwem posłańca na adres: Politechnika Koszalińska, Kancelaria Uczelni, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin Wymagane jest
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://miniportal.uzp.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych komputerów i monitorów dla Politechniki Koszalińskiej
Numer referencyjny 69/PNOG/SZP-3/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych komputerów i monitorów dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzu cenowym stanowiącym Załączniki nr 2 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30231300-0 – Monitory ekranowe 30213000-5 – Komputery osobiste 30213100-6 – Komputery przenośne 3. Szczegółowy opis parametrów technicznych został zawarty w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt, będący przedmiotem niniejszego postępowania na własny koszt we wskazane przez Zamawiającego miejsce. 5. Minimalny okres gwarancji i wsparcia technicznego na dostarczony sprzęt komputerowy wynosi 36 miesięcy. 6. Istotne postanowienia umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Przedstawione wymagania przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ stanowią minimalne wymagania oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, parametrów technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym tzn. o parametrach technicznych, nie gorszych niż wskazane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 8. Prawo opcji – dotyczy poz. 3,4,5,6,7,8 formularza cenowego. 1) W ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na możliwości zlecenia w ramach dodatkowych zamówień, będących rozszerzeniem podstawowego i obowiązkowego zakresu przedmiotu zamówienia, według zakresu wskazanego w Załączniku nr 2 (dotyczy komputerów osobistych i przenośnych) do SIWZ opisanego, jako Konfiguracja opcjonalna. 2) Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia opcjonalnego. 3) Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ). 4) Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w okresie trwania umowy. 5) Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. 6) Zamawiający zastrzega, że wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ ilości sprzętów w ramach Prawa Opcji dla danej części zamówienia, są wielkościami maksymalnymi, a ilości te mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 7) Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględnia w szczególności wszystkie koszty prac i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w tym koszty dostawy, transportu, koszty usług świadczonych w ramach gwarancji (w szczególności przeglądów, konserwacji), odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. 8) Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację umowy poszczególnego zamówienia częściowego składającego się na przedmiot umowy. 9. Cena brutto (dotyczy poz. 1,2,3,4,8 formularza cenowego) ulegnie zmianie w przypadku uzyskania potwierdzenia zamówienia zgodnie art.83 ust. 14 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz.535 z 2004 r.) uprawniającego do zastosowania 0% stawki podatku VAT. W przypadku zastosowania 0% stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do terminowego rozliczania korekt faktur. 10. W przypadku realizacji oprogramowania w systemie EDU / MOLP należy podawać adres kontaktowy: Andrzej Szałas e-mail: licenses@tu.koszalin.pl tel. (94) 34 86 868 fax. (94) 34 86 808 Uczelniane Centrum Technologii Informatycznych. Dostawca zobowiązany jest do przesyłania drogą elektroniczną na adres licenses@tu.koszalin.pl zestawienia zbiorczego dostarczonych licencji w ramach umowy MOLP (załącznik nr 1 do wzoru umów). Zestawienie winien przesyłać niezwłocznie po realizacji dostawy. Zestawienie powinno być przesłane w pliku umożliwiającym edycję (np. *.doc /*.docx ). W przypadku dostarczenia licencji bez dostawy komputera dostawca nie jest zobowiązany do wypełnienia pozycji "Typ/Numer".
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli przedstawi zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości tj. a) firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń b) oświadczenia producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta. c) oświadczenia producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykaz dokumentów i oświadczeń, które musi zawierać oferta na potrzeby badania i oceny ofert: W przypadku składania oferty pisemnej w formie papierowej: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy pzp -Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie W przypadku składania oferty w formie elektronicznej: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3) Aktualne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 a ustawy pzp – wymienione w rozdziale VI pkt.1-5 SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik: - Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę – w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, składa je w formie elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym (art. 97 § 2 Prawa o notariacie). Wówczas do oferty w formie elektronicznej należy załączyć odpis pełnomocnictwa sporządzony przez notariusza w formie elektronicznej. Wykaz dokumentów, które należy złożyć przez Wykonawcę w późniejszym terminie - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu: 1) Oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa nie może być sprzeczna z warunkami przedstawionymi w SIWZ. 2. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2021-01-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena brutto umowy
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji w pełnych miesiącach
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)