Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do nauczania na odległość w ramach projektu pn.” Kształcenie zawodowe dla rynku pracy – 3”, współfinansowanego przez UE ze środków EFS, w ramach RPO WO na lata 2014 – 2020.

Publication date 2020-12-28
End date 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Zespół Placówek Oświatowych
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769811-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 320000003, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie 1. Tablety (urządzenia peryferyjne) - Tablet graficzny ilość 30
Zadanie 2. Urządzenia sieciowe: Access point dookólny, przeznaczony do montażu wewnątrz i na zewnątrz budynków ilość 2; Serwer z oprogramowaniem ilość 2; Switch 8 portowy gigabitowy ilość 15
Zadanie 3. Sprzęt multimedialny: Wizualizer lość 50; Monitor interaktywny ilość 15; mobilny stojak do monitora interaktywnego ilość 15; Kamera internetowa i mikrofon ilość 30; Zestaw interaktywny ilość 9
Zadanie 4. Oprogramowanie specjalistyczne do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej - Program do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej ilość 32
Zadanie 5. Oprogramowanie specjalistyczne do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych - Program do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych ilość 1
Zadanie 6. Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych - Program do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki Na 16 stanowisk ilość 1; Program do projektowania i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych Na 16 stanowisk ilość 1
Zadanie 7. Oprogramowanie specjalistyczne do sporządzania przedmiarów i wykonywania kosztorysów robót budowlanych - Program do sporządzania przedmiarów i wykonywania kosztorysów robót budowlanych ilość 20
Zadanie 8. Oprogramowanie specjalistyczne do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych - Program do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych (4x25 stanowisk) ilość 4
Zadanie 9. Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania fryzur - Program do projektowania fryzur 11 stanowisk ilość 1
Zadanie 10. Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych - Program do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych ilość 36
Zadanie 11. Oprogramowanie specjalistyczne do modelowania 3D - Program do modelowania 3D ilość 40; Moduł rozszerzający funkcjonalność programu do renderowania ilość 40
Zadanie 12. Oprogramowanie specjalistyczne do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP - Zestaw oprogramowania do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP ilość 4

Termin realizacji zamówienia: - dla części 1,2,3 - 8 tygodni (56 dni) od daty podpisania umowy;
- dla części nr 4 ÷ 12 - min.14 – max. 28 dni od daty podpisania
umowy.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 c7f6ba7a-d36e-442e-af90-4cd1761ad0a1
Biuletyn 769811-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Placówek Oświatowych
Regon 16005610800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Torowa
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-073
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 0-77 4231675
Zamawiajacy fax 0-77 4231677
Zamawiajacy email referat.tech@zpo.opole.pl
Adres strony url www.zpo.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPOP.09.02.02.-16-0020/16-00 Projekt pn.” Kształcenie zawodowe dla rynku pracy – 3”, współfinansowanego przez UE ze środków EFS, w ramach RPO WO na lata 2014 – 2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zpo.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zpo.opole.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w wersji elektronicznej adres: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Opola, Wydział Zamówień Publicznych (budynek Instytutu Śląskiego), 45-081 Opole, ul. Piastowska 17, pokój 515
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do nauczania na odległość w ramach projektu pn.” Kształcenie zawodowe dla rynku pracy – 3”, współfinansowanego przez UE ze środków EFS, w ramach RPO WO na lata 2014 – 2020.
Numer referencyjny ZPO-TZ.UE.1.271.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie 1. Tablety (urządzenia peryferyjne) - Tablet graficzny ilość 30 Zadanie 2. Urządzenia sieciowe: Access point dookólny, przeznaczony do montażu wewnątrz i na zewnątrz budynków ilość 2; Serwer z oprogramowaniem ilość 2; Switch 8 portowy gigabitowy ilość 15 Zadanie 3. Sprzęt multimedialny: Wizualizer lość 50; Monitor interaktywny ilość 15; mobilny stojak do monitora interaktywnego ilość 15; Kamera internetowa i mikrofon ilość 30; Zestaw interaktywny ilość 9 Zadanie 4. Oprogramowanie specjalistyczne do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej - Program do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej ilość 32 Zadanie 5. Oprogramowanie specjalistyczne do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych - Program do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych ilość 1 Zadanie 6. Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych - Program do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki Na 16 stanowisk ilość 1; Program do projektowania i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych Na 16 stanowisk ilość 1 Zadanie 7. Oprogramowanie specjalistyczne do sporządzania przedmiarów i wykonywania kosztorysów robót budowlanych - Program do sporządzania przedmiarów i wykonywania kosztorysów robót budowlanych ilość 20 Zadanie 8. Oprogramowanie specjalistyczne do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych - Program do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych (4x25 stanowisk) ilość 4 Zadanie 9. Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania fryzur - Program do projektowania fryzur 11 stanowisk ilość 1 Zadanie 10. Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych - Program do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych ilość 36 Zadanie 11. Oprogramowanie specjalistyczne do modelowania 3D - Program do modelowania 3D ilość 40; Moduł rozszerzający funkcjonalność programu do renderowania ilość 40 Zadanie 12. Oprogramowanie specjalistyczne do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP - Zestaw oprogramowania do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP ilość 4 Termin realizacji zamówienia: - dla części 1,2,3 - 8 tygodni (56 dni) od daty podpisania umowy; - dla części nr 4 ÷ 12 - min.14 – max. 28 dni od daty podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Placówek Oświatowych z siedzibą ul. Torowa 7, 45-073 Opole, e-mail: sekretariat@zpo.opole.pl, tel. (+48 77) 45 42 855;  inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Placówek Oświatowych w Opolu jest Pani Joanna Knuter , kontakt: ul. Torowa 7, 45-073 Opole; e-mail: j.knuter@zpo.opole.pl *;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - ZPO-TZ.UE.1.271.2020  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Prawa;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Prawa, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Prawa, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Prawa;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Prawem oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia załączono do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Poza innymi przypadkami wskazanymi w ustawie prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy m.in. w następujących sytuacjach: - zmiana wynagrodzenia wynikająca ze zmiany ustawowej stawki podatku VAT, - zmiany terminu umowy spowodowane: • wstrzymaniem dostaw przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, • okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, utrudniającymi lub uniemożliwiającymi terminowe wykonanie przedmiotu umowy tj.: okolicznościami spowodowanymi zaistnieniem siły wyższej. Siłami wyższymi w rozumieniu Zamawiającego są między innymi: działania wojenne, zamieszki, rewolty, złośliwe uszkodzenie ważnych urządzeń, embargo, zakaz importu, akty władzy, strajk, lokaut, pożar, epidemia/pandemia, powódź, itp. - regulacje prawne wprowadzone w życie po dacie podpisania umowy, wywołujące potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, - inne nienaruszające art. 140. ust. 3 ustawy pzp. - wystąpienia sytuacji, o której mowa w art. 15r ustawy z dn. 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.). - gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, bowiem powodują: a) obniżenie ceny, b) skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy, 3) zastosowanie materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na uzyskanie przedmiotu umowy o lepszych walorach technicznych, estetycznych lub obniżających koszty eksploatacji. W powyższym przypadku zmiany obejmowały będą jedynie obniżenie wynagrodzenia, skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy lub zmianę warunków technicznych wskazanych w umowie, z zastrzeżeniem, iż urządzenia lub materiały, o których mowa powyżej muszą posiadać parametry techniczne lepsze lub równe dotychczasowym. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony umowy wyrażą zgodę. Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie podając opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany (jeżeli wymaga); wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy, przedstawia propozycję aneksu do umowy. Uwaga: Wszystkie zmiany wymagają zgody stron w formie sporządzonego i podpisanego przez obie strony aneksu.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - tablety (urządzenia peryferyjne)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Tablety (urządzenia peryferyjne) Tablet graficzny 30
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – urządzenia sieciowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Urządzenia sieciowe Access point dookólny, przeznaczony do montażu wewnątrz i na zewnątrz budynków 2 Serwer z oprogramowaniem 2 Switch 8 portowy gigabitowy 15
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 –sprzęt multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Sprzęt multimedialny: Wizualizer 50 Monitor interaktywny 15 Mobilny stojak do monitora interaktywnego 15 Kamera internetowa i mikrofon 30 Zestaw interaktywny 9
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 - oprogramowanie specjalistyczne do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie specjalistyczne do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej Program do planowania jadłospisów i diet oraz obliczania ich wartości odżywczej i energetycznej 32
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 – oprogramowanie specjalistyczne do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie specjalistyczne do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych Program do prowadzenia działań obsługowo- naprawczych pojazdów samochodowych 1
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 – Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych Program do projektowania i symulacji układów automatyki i elektrotechniki Na 16 stanowisk 1 Program do projektowania i symulacji układów pneumatycznych i elektropneumatycznych Na 16 stanowisk 1
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 – Oprogramowanie specjalistyczne do sporządzania przedmiarów i wykonywania kosztorysów robót budowlanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie specjalistyczne do sporządzania przedmiarów i wykonywania kosztorysów robót budowlanych Program do sporządzania przedmiarów i wykonywania kosztorysów robót budowlanych 20
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 - Oprogramowanie specjalistyczne do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie specjalistyczne do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych Program do impozycji akcydensów oraz druków wielokartkowych (4x25 stanowisk) 4
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9 - Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania fryzur
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania fryzur Program do projektowania fryzur 11 stanowisk 1
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10 – Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie specjalistyczne do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych Program do projektowania rozbudowanych wnętrz mieszkalnych lub komercyjnych 36
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11 – Oprogramowanie specjalistyczne do modelowania 3D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie specjalistyczne do modelowania 3D Program do modelowania 3D 40 Moduł rozszerzający funkcjonalność programu do renderowania 40
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie nr 12 - oprogramowanie specjalistyczne do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie specjalistyczne do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP Zestaw oprogramowania do obróbki grafiki rastrowej wektorowej, obróbki audio, obróbki wideo, tworzenia serwisów internetowych, DTP
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)