GuidZP400 |
57df76e7-0d62-43e2-b0f7-f5416398eb3c
|
Biuletyn |
772278-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Regon |
18150000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 624 413
|
Zamawiajacy fax |
126 624 410
|
Zamawiajacy email |
dzp@ar.krakow.pl
|
Adres strony url |
http://www.urk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,306791,zamowienia-publiczne-i-ogloszenia.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,306791,zamowienia-publiczne-i-ogloszenia.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta tradycyjna, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłtąja w Krakowie al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, pok. nr 7 Knacelaria Uczelni
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
|
Numer referencyjny |
DZP-291-2553-II/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Uwaga:
-W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
-Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zobowiązany jest przedłożyć dokument dotyczący podmiotów trzecich.
-Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia
dokumentu dotyczącego podwykonawców
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ)
2. Formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
3.Wstępne Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)
4. Pisemne zobowiązanie podmiotu (załącznik nr 6 do SIWZ)
5. Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku:
1) zmiany adresu pod który odzież ma być dostarczana pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne Powiatu Krakowskiego lub Gminy Miejskiej Kraków oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie.
2) gdy asortyment odzieży określony w załączniku nr 1 do umowy nie będzie dostępny na rynku
z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że asortyment zamienny będzie charakteryzował się takimi samymi właściwościami bądź lepszymi w stosunku do wymaganych oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie.
3)zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu:
• okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu (np. nieobecność w pracy osoby upoważnionej do odbioru mebli, kontrole lub inne poważne okoliczności powodujące, że odbiór mebli w pierwotnie ustalonym terminie będzie dla Zamawiającego utrudniony) - przy zaistnieniu opisanych wyżej sytuacji, termin dostawy może zostać wydłużony do 7 dni roboczych.
• siły wyższej.
|
IV 4 4 data |
2021-01-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|