Dostawa MATRIAŁÓW OPATRUNKOWYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

Publication date 2020-12-28
End date 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Kępno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 772222-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części nazwane przez Zamawiającego pakietami:
Pakiet nr 1 - opatrunki jałowe, kompresy, opaski elastyczne
Pakiet nr 2 - zestaw do podciśnieniowego leczenia ran
Pakiet nr 3 - opatrunek do wkłuć obwodowych i centralnych
Pakiet nr 4 - przylepce i opatrunki do zaopatrywania ran
Pakiet nr 5 - serwety , osłony na kończynę
Pakiet nr 6 - ściereczki sterylne
Pakiet nr 7 - zestaw do dializ
Pakiet nr 8 - zestaw do wkłucia centralnego
Pakiet nr 9 - opatrunki specjalne
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A (Arkusz asortymentowo – cenowy) do niniejszej SIWZ.
4. Dostawy będą poprzedzone zamówieniem ilościowo – asortymentowym ze strony Zamawiającego w formie pisemnej drogą elektroniczną lub faksem.
5. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane w terminie oznaczonym w ofercie przetargowej.
6. Wykonawca dostarczał będzie zamówiony asortyment transportem własnym, na własny koszt i ryzyko.
7. Przyjęcie dostaw przez Zamawiającego będzie odbywać się w Aptece Szpitalnej w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 52f364ec-8011-4dda-800f-ea83815c9829
Biuletyn 772222-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 30854800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Kępno
Zamawiajacy kod pocztowy 63-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 827 300
Zamawiajacy fax 627 827 401
Zamawiajacy email szpital@sz.kepno.pl
Adres strony url h
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szpital
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpital.kepno.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpital.kepno.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny TAK - oferty należy składać w formie pisemnej. Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakłąd Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7 63 - 600 Kępno - budynek administracji -I pietro - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa MATRIAŁÓW OPATRUNKOWYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Numer referencyjny SPZOZ-ZP/14D/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części nazwane przez Zamawiającego pakietami: Pakiet nr 1 - opatrunki jałowe, kompresy, opaski elastyczne Pakiet nr 2 - zestaw do podciśnieniowego leczenia ran Pakiet nr 3 - opatrunek do wkłuć obwodowych i centralnych Pakiet nr 4 - przylepce i opatrunki do zaopatrywania ran Pakiet nr 5 - serwety , osłony na kończynę Pakiet nr 6 - ściereczki sterylne Pakiet nr 7 - zestaw do dializ Pakiet nr 8 - zestaw do wkłucia centralnego Pakiet nr 9 - opatrunki specjalne 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A (Arkusz asortymentowo – cenowy) do niniejszej SIWZ. 4. Dostawy będą poprzedzone zamówieniem ilościowo – asortymentowym ze strony Zamawiającego w formie pisemnej drogą elektroniczną lub faksem. 5. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane w terminie oznaczonym w ofercie przetargowej. 6. Wykonawca dostarczał będzie zamówiony asortyment transportem własnym, na własny koszt i ryzyko. 7. Przyjęcie dostaw przez Zamawiającego będzie odbywać się w Aptece Szpitalnej w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego według bieżących potrzeb.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 5. Zamawiający nie stosuje w niniejszym postępowaniu procedury uregulowanej w art. 24aa ustawy Pzp, tzw. „procedura odwrócona” – dlatego należy złożyć również RAZEM Z OFERTĄ aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: a) na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia: - oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w odpis winien być złożony przez każdego z nich odrębnie. - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w odpis winien być złożony przez każdego z nich b) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: - Oświadczenia Wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu i używania oferowanych wyrobów na terytorium RP. - Aktualne certyfikaty i / lub deklaracje potwierdzające spełnienie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm i dyrektyw, uwzględniając w szczególności wymagania UE. Deklaracja zgodności lub zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE. - Opis zawierający szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wszystkich wymagań ustalonych przez Zamawiającego, w postaci katalogów, ulotek informacyjnych lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów, których wykaz stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 11.5.a) SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11.6.b) tiret 3 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, na każdym etapie postępowania do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 9. Oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 10.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Do Oferty należy załączyć wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia, kompletna oferta winna zawierać: 1) formularz Oferty, sporządzony według treści Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) arkusz asortymentowo - cenowy, stanowiący załącznik 1A do niniejszej SIWZ; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według treści Załącznika nr 2 do SIWZ; 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według treści Załącznika nr 3 do SIWZ; 5) dokumenty wymienione w Rozdziale XI – pkt.5 ppkt. a) i b). 6) zaakceptowany wzór umowy – załącznik Nr 6.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zostały opisane we wzorze umowy , który stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.1 Klauzula Informacyjna - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7 63-600 Kępno  kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kępnie – 62 78 25 425 ;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 1 jest dostawa opatrunków jałowych, kompresów, opasek elastycznych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 2 jest dostawa zestawu do podciśnieniowego leczenia ran.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 3 jest dostawa opatrunków do wkłuć obwodowych i centralnych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 4 jest dostawa przylepców i opatrunków do zaopatrywania ran
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 5 są dostawy serwet i osłon na kończynę
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 6 jest dostawa ściereczek sterylnych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nt 7 jst dostawa zestawu do dializ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 8 jest dostawa zestawu do wkłucia centralnego
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 9 jest dostawa opatrunków specjalnych
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)