Zakup i dostawa tabletu, myszek komputerowych i ręcznego czytnika kodów QR dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach

Publication date 2020-12-28
End date 2021-01-05 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 772167-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302132007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 sztuki tabletu dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach – załącznik nr 1a.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e54c1b39-3048-4da7-88aa-c754f447cf14
Biuletyn 772167-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
Regon 27015111000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców
Zamawiajacy adres numer domu 52
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-024
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 6093140
Zamawiajacy fax 32 6093154
Zamawiajacy email dzp@wpr.pl
Adres strony url bip.wpr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/wpr_katowice
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/wpr_katowice
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/wpr_katowice
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa tabletu, myszek komputerowych i ręcznego czytnika kodów QR dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Numer referencyjny WPR/AZ/252/ZP/68/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 sztuki tabletu dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach – załącznik nr 1a.
Cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zadania: w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę (w przedziale od 2 do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt. 8.1. SIWZ – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 pzp, przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielenie, który złożył ofertę ( dot. wykonawców występujących wspólnie) Oświadczenie winno zostać złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z pkt. 29. III.3 SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b i nie wymaga w tym zakresie złożenia oświadczenia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty należy załączyć: -Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); -Specyfikacje techniczne – załączniki nr 1a (wskazana data podpisania). -Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wymaga się złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionym do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza wymaga się jej złożenia w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. -Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 pzp, przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielenie, który złożył ofertę ( dot. wykonawców występujących wspólnie) Oświadczenie winno zostać złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z pkt. 29. III.3 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym w: § 11 propozycji umowy, stanowiącej załącznik nr 4.
IV 4 4 data 2021-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna dot. RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, tel.: 36 609 31 40, fax: 32 609 31 54, www.wpr.pl; 2. Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach wyznaczyło inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się pod adres e-mail: iod@wpr.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: -art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawą Pzp”. -art. 6 ust. 1 lit. b RODO – – w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stroną umowy 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być właściwe organy (w tym np. odpowiednim organy Unii Europejskiej, Najwyższej Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) oraz każdy zainteresowany podmiot – zgodnie z zasadą jawności postępowania, 5. Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wyznaczony na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych tj.: - przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a przypadku zawarcia umowy, przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie wykonywania umowy - chyba że z przepisów szczególnych wynikać będzie dłuższy okres; 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 9. Posiada Pani/Pan następujące uprawnienia: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z zastrzeżeniem, iż skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 10. Nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO. 11. Informujemy, że w przypadku, gdy wykonanie obowiązków w zakresie prawa do informacji (art.15 ust. 1-2 RODO) oraz prawa do uzyskania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu – stosownie do okoliczności: -sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie. -sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 12. Informujemy, że wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych (o którym mowa w art. art. 18 ust. 1 RODO) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Deklarowany termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)