dostawa soczewek oraz wyrobów do zabiegów witrektomii i zaćmy z dzierżawą aparatu, wg formularza cenowego 27/2020

Publication date 2020-12-28
End date 2021-01-14 00:00:00
Instytucja Szpital Rejonowy w Raciborzu im. dr Józefa Rostka
Miejscowość Racibórz
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768972-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa soczewek oraz wyrobów do zabiegów witrektomii i zaćmy z dzierżawą aparatu, wg formularza cenowego 27/2020:
- Pakiet nr 1: soczewki wewnątrzgałkowe oraz materiał wiskoelestyczny,
- Pakiet nr 2: soczewki przedniokomorowe afakijne,
- Pakiet nr 3: soczewki kontaktowe (nagałkowe)
- Pakiet nr 4: soczewki wewnątrzgałkowe,
- Pakiet nr 5: materiały do operacji zaćmy wraz z dzierżawą aparatu,
- Pakiet nr 6: pozostałe materiały do zabiegów witrektomijnych,
- Pakiet nr 7: pozostałe materiały do operacji zaćmy i iniekcji doszklistowych.
- Pakiet nr 8: materiały do operacji zaćmy i witrektomii wraz z dzierżawą aparatu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano na formularzu cenowym oraz w załączniku określającym konfigurację sprzętową i parametry graniczne aparatów do fakoemulsyfikacji zaćmy i witrektomii.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d78663ce-e29e-4e53-aee8-2c30792bfef8
Biuletyn 768972-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Rejonowy w Raciborzu im. dr Józefa Rostka
Regon 27622558700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gamowska
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Racibórz
Zamawiajacy kod pocztowy 47-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 327 555 050
Zamawiajacy fax 32 7555079, 7555049
Zamawiajacy email przetargi@szpital-raciborz.org
Adres strony url www.szpital-raciborz.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-raciborz.org
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-raciborz.org
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Rejonowy w Raciborzu im. dr Józefa Rostka 47-400 Racibórz, ul. Gamowska 3, sekretariat Szpitala
Nazwa nadana zamowieniu dostawa soczewek oraz wyrobów do zabiegów witrektomii i zaćmy z dzierżawą aparatu, wg formularza cenowego 27/2020
Numer referencyjny 27/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa soczewek oraz wyrobów do zabiegów witrektomii i zaćmy z dzierżawą aparatu, wg formularza cenowego 27/2020: - Pakiet nr 1: soczewki wewnątrzgałkowe oraz materiał wiskoelestyczny, - Pakiet nr 2: soczewki przedniokomorowe afakijne, - Pakiet nr 3: soczewki kontaktowe (nagałkowe) - Pakiet nr 4: soczewki wewnątrzgałkowe, - Pakiet nr 5: materiały do operacji zaćmy wraz z dzierżawą aparatu, - Pakiet nr 6: pozostałe materiały do zabiegów witrektomijnych, - Pakiet nr 7: pozostałe materiały do operacji zaćmy i iniekcji doszklistowych. - Pakiet nr 8: materiały do operacji zaćmy i witrektomii wraz z dzierżawą aparatu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano na formularzu cenowym oraz w załączniku określającym konfigurację sprzętową i parametry graniczne aparatów do fakoemulsyfikacji zaćmy i witrektomii.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1ustawy. 4) Oświadczenie, iż oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymogi określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679); wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia kserokopii dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującym prawem (certyfikaty jakości: CE, deklaracja zgodności), na każde żądanie zamawiającego. 5) Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.4 SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana treści lub uzupełnienie niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona: a) nowe postanowienia są korzystne dla Zamawiającego, b) wykonanie dotychczasowych postanowień umowy jest sprzeczne z interesem publicznym, c) zmiany postanowień domaga się organ założycielski Zamawiającego; w takim wypadku zmiany postanowień umowy następują w zakresie wskazanym przez organ założycielski Zamawiającego w formie pisemnej, d) wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia, e) wycofanie z produkcji przedmiotu umowy do obrotu handlowego i dostarczenie produkt równoważnego, spełniającego parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia, f) zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę, g) obniżenia wielkości ceny, w przypadku gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie, h) zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania; zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV 4 4 data 2021-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)