Dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego II

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Mława
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777606-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie wykazanych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji.
Pakiet nr 1B – Osprzęt laparoskopowy
Pakiet nr 2B – Akcesoria do artroskopii
Pakiet nr 3B –Trokary, kołdra grzewcza oraz igła Veresa
Pakiet nr 4B - Endoproteza cementowana (umowa w formie komisu)
Pakiet nr 5B – Akcesoria do laparoskopii
Pakiet nr 6B – Narzędzia do endoskopii I
Pakiet nr 7B – Narzędzia do endoskopii II
Pakiet nr 8b –Protezy samorozprężalne (umowa w formie komisu)
Pakiet nr 9B - Sprzęt jednorazowego użytku - różny 2
Pakiet nr 10B – Akcesoria do stołu operacyjnego
Pakiet 11B - Akcesoria do aparatu elektrochirurgicznego
Pakiet nr 12B – Narzędzia do endoskopii II
Pakiet nr 13B – Narzędzia do endoskopii - różne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f93209d-418e-4034-9706-bd17adc149b0
Biuletyn 777606-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 30247400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. A. Dobrskiej
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Mława
Zamawiajacy kod pocztowy 06-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 236 543 240
Zamawiajacy fax 236 543 240
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalmlawa.pl
Adres strony url https://portal.smartpzp.pl/szpitalmlawa
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/szpitalmlawa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/szpitalmlawa
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://portal.smartpzp.pl/szpitalmlawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego II
Numer referencyjny SPZOZ ZP 104/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie wykazanych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. Pakiet nr 1B – Osprzęt laparoskopowy Pakiet nr 2B – Akcesoria do artroskopii Pakiet nr 3B –Trokary, kołdra grzewcza oraz igła Veresa Pakiet nr 4B - Endoproteza cementowana (umowa w formie komisu) Pakiet nr 5B – Akcesoria do laparoskopii Pakiet nr 6B – Narzędzia do endoskopii I Pakiet nr 7B – Narzędzia do endoskopii II Pakiet nr 8b –Protezy samorozprężalne (umowa w formie komisu) Pakiet nr 9B - Sprzęt jednorazowego użytku - różny 2 Pakiet nr 10B – Akcesoria do stołu operacyjnego Pakiet 11B - Akcesoria do aparatu elektrochirurgicznego Pakiet nr 12B – Narzędzia do endoskopii II Pakiet nr 13B – Narzędzia do endoskopii - różne
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-10-20T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej 3 dostawy asortymentu objętego niniejszym postępowaniem
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany „Formularz Ofertowy” 2. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w Formularzu ofertowym. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski; 3. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w SIWZ o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy PZP - jeżeli dotyczy. 4. Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy 5. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców. (jeżeli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w wzorze Umowy tj. • nastąpiła zmiana podatku VAT przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto. Cena netto pozostaje bez zmian; • nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.); • nastąpiła zmiana nazwy handlowej lub własnej potwierdzona stosownym dokumentem wydanym przez producenta; • zmiany terminu realizacji umowy w przypadku nie wyczerpania asortymentu (aneks przedłużający czas trwania umowy, jednak nie dłużej niż 5 miesięcy); • w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań • zmiany ilości zamawianego asortymentu w poszczególnych pozycjach w obrębie zadania (pakietu) bez przekroczenia wartości ogółem zadania z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w umowie.;
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4.
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria b) Termin płatności (w dniach)
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)