Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz ich naprawa i konserwacja w 2021r.

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777538-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych łącznie z dostawą tonerów i taśm do drukarek i kserokopiarek oraz świadczenie usług konserwacji i naprawy drukarek i kserokopiarek na potrzeby Gdańskich Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy w 2021r.

Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:
-przeglądy okresowe,
-regulacje, naprawy podzespołów wchodzących w skład drukarek i kserokopiarek.

Całkowita ilość drukarek do konserwacji - 241 szt.
Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 30 szt.
Planowana ilość tonerów do drukarek - 2 391szt.
Planowana ilość tonerów do kserokopiarek - 444 szt.
Całkowita ilość taśm do drukarek - 10 szt.
Całkowita ilość tuszy do drukarek - 12 szt.

W przypadku konieczności naprawy drukarek i kserokopiarek objętych gwarancją usługa naprawy będzie zlecana Gwarantowi.
W/w drukarki i kserokopiarki będą podlegały obsłudze technicznej, tj. naprawom i konserwacji z chwilą upływu terminu gwarancji.

2) ZAKRES DOSTAWY I USŁUGI OBEJMUJE:
2.1. Konserwacja i przegląd kserokopiarek realizowane zawsze na zlecenie Zamawiającego będzie się odbywać co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności:
• demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych,
• czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
• czyszczenie zespołu czyszczącego bębna,
• czyszczenie zespołu optyki,
• czyszczenie kaset papieru,
• czyszczenie filtrów,
• czyszczenie drogi transportu papieru,
• czyszczenie napędu głównego,
• czyszczenie sekcji grzejnej,
• czyszczenie sekcji pobierania papieru,
• demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w,
• regulacja jakości kopii,
• dokonanie przeglądu sprawności działania urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu.
2.2. Konserwacja drukarek igłowych realizowana zawsze na zlecenie Zamawiającego obejmuje:
• Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej,
• Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, oraz kurzu),
• Mycie, czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów gumowych (rolki, paski, wałek, itp.),
• Czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów metalowych (wałki, krzywki, kółka zębate, łożyska, itp.),
• Smarowanie,
• Regulacja luzów,
• Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu papieru,
• Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu taśmy barwiącej,
• Czyszczenie, sprawdzenie i regulacja sprzęgła silnika krokowego,
• Kalibracja czujnika obecności papieru, kalibracja czujnika położenia głowicy,
• Regulacja docisku głowicy do wałka,
• Smarowanie wałka prowadzącego głowicę,
• Przemycie igieł, dyszy głowicy, kalibracja głowicy,
• Sprawdzenie i testowanie drukarki.


2.3. Konserwacja drukarek laserowych realizowana zawsze na zlecenie Zamawiającego obejmuje:
• Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej,
• Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
• Czyszczenie zespołu optyki,
• Czyszczenie kaset papieru,
• Czyszczenie drogi transportu papieru,
• Czyszczenie sekcji grzejnej,
• Czyszczenie sekcji pobierania papieru.
• Demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w.
• Sprawdzenie działania drukarki.
2.4. Naprawa drukarek obejmuje następujące czynności:
• Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 2.6.
• Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 2.6.
• Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie,
• Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
2.5. Naprawa kserokopiarek obejmuje następujące czynności:
• Naprawę usterek technicznych kserokopiarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 2.6.
• Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 2.6.
• Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie.
• Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
2.6. Dostawa części zamiennych do drukarek i kserokopiarek wraz z ich wymianą obejmuje:
Zadanie ( Część) 1
• Rolki poboru papieru,
• Fuser,
• Separator papieru,
• Moduł lasera,
• Bęben lub zespół bębna,
• Wałek dociskowy,
• Tuleję wałka dociskowego,
• Lampę skanera,
• Developer,
• Głowicę [dotyczy drukarek igłowych],
• Mechanizm prowadzenia papieru [dotyczy drukarek igłowych],
Zadanie (Część) 2
• Zespół bębna,
• Zespół wywołujący,
• Sekcja utrwalania,
• Zespoły przeglądowe,
2.7. Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą do drukarek obejmuje:
• Tonery,
• Taśmy (zadanie 1),
• Tusze (zadanie 1).
2.8. Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą do kserokopiarek obejmuje tonery.
2.9. Materiały eksploatacyjne (tonery, taśmy i tusze) do drukarek i kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania:
• być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
• posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
• posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
• posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
• spełniać parametry takie jak: pojemność tonera/tuszu, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
- jakość - praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu drukującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu,
- wydajność - zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
• nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,
• nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
• nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,
• nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.
2.11. Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w SIWZ w pkt 1 opis przedmiotu zamówienia ppkt 2.4 - dotyczące drukarek, a w ppkt. 2.5 - dotyczące kserokopiarek.
2.12. W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w ppkt 2.4, 2.5 (usterka niestandardowa) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu). Zamawiający ma prawo żądać dokumentu zakupu w/w materiału.
2.13. Instalacja drukarki lub kserokopiarki obejmuje przeniesienie z pokoju do pokoju lub z jednostki organizacyjnej do innej jednostki organizacyjnej oraz ponowne podłączenie drukarki lub kserokopiarki do komputera lub do sieci.
2.14. Drukarki i kserokopiarki zainstalowane są we wszystkich jednostkach organizacyjnych Gdańskich Nieruchomości znajdujących się na terenie Gdańska:

Zarząd ul. Partyzantów 74,
Dział Eksploatacji Zasobu ul. Partyzantów 74,
Dział Windykacji ul. Partyzantów 74,
Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1,
Dział Nieruchomości ul. Dyrekcyjna 6,
Dział Funduszy ul. Toruńska 23
Biuro Obsługi Skarbu Państwa ul. Podwale Przedmiejskie 30,
Biuro Lokali Użytkowych ul. Mściwoja II 44,
Obszar Administracyjny nr 1 ul. Dyrekcyjna 7,
Obszar Administracyjny nr 2 ul. Mściwoja II 44,
Obszar Administracyjny nr 3 ul. Na Zaspę 31,
Obszar Administracyjny nr 4 ul. Gościnna 17,
Biura jednostek ul. Sienna 6,
Biura jednostek ul. Śniadeckich 12,
Dział Utrzymania Technicznego i Porządku ul. Wronki 7

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6937b300-7c40-4dff-bf16-3aad85382ac7
Biuletyn 777538-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
Regon 19281776900000
Zamawiajacy adres ulica Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 74
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-254
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 3201032, 3200220, 3023282,
Zamawiajacy fax 583 458 235
Zamawiajacy email nz@nieruchomoscigda.pl,
Adres strony url www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej www.nieruchomoscigda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowy Zakład Budżetowy - Zarządzanie Nieruchomościami
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nieruchomoscigda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nieruchomoscigda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie-pocztą lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz ich naprawa i konserwacja w 2021r.
Numer referencyjny ZP/121/20/A
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych łącznie z dostawą tonerów i taśm do drukarek i kserokopiarek oraz świadczenie usług konserwacji i naprawy drukarek i kserokopiarek na potrzeby Gdańskich Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy w 2021r. Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności: -przeglądy okresowe, -regulacje, naprawy podzespołów wchodzących w skład drukarek i kserokopiarek. Całkowita ilość drukarek do konserwacji - 241 szt. Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 30 szt. Planowana ilość tonerów do drukarek - 2 391szt. Planowana ilość tonerów do kserokopiarek - 444 szt. Całkowita ilość taśm do drukarek - 10 szt. Całkowita ilość tuszy do drukarek - 12 szt. W przypadku konieczności naprawy drukarek i kserokopiarek objętych gwarancją usługa naprawy będzie zlecana Gwarantowi. W/w drukarki i kserokopiarki będą podlegały obsłudze technicznej, tj. naprawom i konserwacji z chwilą upływu terminu gwarancji. 2) ZAKRES DOSTAWY I USŁUGI OBEJMUJE: 2.1. Konserwacja i przegląd kserokopiarek realizowane zawsze na zlecenie Zamawiającego będzie się odbywać co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności: • demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych, • czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu), • czyszczenie zespołu czyszczącego bębna, • czyszczenie zespołu optyki, • czyszczenie kaset papieru, • czyszczenie filtrów, • czyszczenie drogi transportu papieru, • czyszczenie napędu głównego, • czyszczenie sekcji grzejnej, • czyszczenie sekcji pobierania papieru, • demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w, • regulacja jakości kopii, • dokonanie przeglądu sprawności działania urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu. 2.2. Konserwacja drukarek igłowych realizowana zawsze na zlecenie Zamawiającego obejmuje: • Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej, • Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, oraz kurzu), • Mycie, czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów gumowych (rolki, paski, wałek, itp.), • Czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów metalowych (wałki, krzywki, kółka zębate, łożyska, itp.), • Smarowanie, • Regulacja luzów, • Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu papieru, • Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu taśmy barwiącej, • Czyszczenie, sprawdzenie i regulacja sprzęgła silnika krokowego, • Kalibracja czujnika obecności papieru, kalibracja czujnika położenia głowicy, • Regulacja docisku głowicy do wałka, • Smarowanie wałka prowadzącego głowicę, • Przemycie igieł, dyszy głowicy, kalibracja głowicy, • Sprawdzenie i testowanie drukarki. 2.3. Konserwacja drukarek laserowych realizowana zawsze na zlecenie Zamawiającego obejmuje: • Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej, • Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu), • Czyszczenie zespołu optyki, • Czyszczenie kaset papieru, • Czyszczenie drogi transportu papieru, • Czyszczenie sekcji grzejnej, • Czyszczenie sekcji pobierania papieru. • Demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w. • Sprawdzenie działania drukarki. 2.4. Naprawa drukarek obejmuje następujące czynności: • Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 2.6. • Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 2.6. • Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie, • Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu. 2.5. Naprawa kserokopiarek obejmuje następujące czynności: • Naprawę usterek technicznych kserokopiarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 2.6. • Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 2.6. • Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie. • Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu. 2.6. Dostawa części zamiennych do drukarek i kserokopiarek wraz z ich wymianą obejmuje: Zadanie ( Część) 1 • Rolki poboru papieru, • Fuser, • Separator papieru, • Moduł lasera, • Bęben lub zespół bębna, • Wałek dociskowy, • Tuleję wałka dociskowego, • Lampę skanera, • Developer, • Głowicę [dotyczy drukarek igłowych], • Mechanizm prowadzenia papieru [dotyczy drukarek igłowych], Zadanie (Część) 2 • Zespół bębna, • Zespół wywołujący, • Sekcja utrwalania, • Zespoły przeglądowe, 2.7. Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą do drukarek obejmuje: • Tonery, • Taśmy (zadanie 1), • Tusze (zadanie 1). 2.8. Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą do kserokopiarek obejmuje tonery. 2.9. Materiały eksploatacyjne (tonery, taśmy i tusze) do drukarek i kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania: • być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą, • posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności, • posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony, • posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, • spełniać parametry takie jak: pojemność tonera/tuszu, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, - jakość - praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu drukującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, - wydajność - zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia, • nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp, • nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania, • nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu, • nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane. 2.11. Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w SIWZ w pkt 1 opis przedmiotu zamówienia ppkt 2.4 - dotyczące drukarek, a w ppkt. 2.5 - dotyczące kserokopiarek. 2.12. W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w ppkt 2.4, 2.5 (usterka niestandardowa) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu). Zamawiający ma prawo żądać dokumentu zakupu w/w materiału. 2.13. Instalacja drukarki lub kserokopiarki obejmuje przeniesienie z pokoju do pokoju lub z jednostki organizacyjnej do innej jednostki organizacyjnej oraz ponowne podłączenie drukarki lub kserokopiarki do komputera lub do sieci. 2.14. Drukarki i kserokopiarki zainstalowane są we wszystkich jednostkach organizacyjnych Gdańskich Nieruchomości znajdujących się na terenie Gdańska: Zarząd ul. Partyzantów 74, Dział Eksploatacji Zasobu ul. Partyzantów 74, Dział Windykacji ul. Partyzantów 74, Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1, Dział Nieruchomości ul. Dyrekcyjna 6, Dział Funduszy ul. Toruńska 23 Biuro Obsługi Skarbu Państwa ul. Podwale Przedmiejskie 30, Biuro Lokali Użytkowych ul. Mściwoja II 44, Obszar Administracyjny nr 1 ul. Dyrekcyjna 7, Obszar Administracyjny nr 2 ul. Mściwoja II 44, Obszar Administracyjny nr 3 ul. Na Zaspę 31, Obszar Administracyjny nr 4 ul. Gościnna 17, Biura jednostek ul. Sienna 6, Biura jednostek ul. Śniadeckich 12, Dział Utrzymania Technicznego i Porządku ul. Wronki 7
Cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli: a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert: • minimum 2 dostawy polegające na dostawie tonerów do drukarek i/lub kserokopiarek o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto w ciągu 12 miesięcy każda dostawa, • minimum 2 usługi polegające na konserwacji lub naprawie drukarek i/lub kserokopiarek o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto w ciągu 12 miesięcy każda usługa, b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej: • w przypadku składania oferty na zadanie 1: - 3 osoby na stanowisku serwisanta z co najmniej trzyletnim doświadczeniem, • w przypadku składania oferty na zadanie 2: 3 osoby na stanowisku serwisanta z co najmniej trzyletnim doświadczeniem, które zostały przeszkolone w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert przez producenta lub przedstawiciela producenta w zakresie napraw drukarek Kyocera TA 2551ci, Kyocera TA 2552ci, Kyocera TA 2553ci, Kyocera TA 3050ci, Kyocera TA 3051ci, Kyocera TA 4053ci, Kyocera M 6026, Kyocera M 8020, Kyocera M 6230 (wszystkie 3 osoby winny być przeszkolone w zakresie napraw każdej z wymienionych drukarek i kserokopiarek Kyocera).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe ad a) W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu oddzielnie w zakresie dostaw oraz oddzielnie w zakresie usług. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum oraz realizacją wymaganych dostaw winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług lub dostaw, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze polegającej na konserwacji lub naprawie drukarek i/lub kserokopiarek lub 1 po 1 dostawie polegającej na dostawie tonerów do drukarek i/lub kserokopiarek, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony. Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał usługi/dostawy w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia. Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług/dostaw w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz. ad b) W przypadku składania oferty na zadanie 1 oraz zadanie 2 Wykonawca musi wykazać 6 serwisantów, po 3 na każde zadanie, posiadających wymagane uprawnienia. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. ad a) i b) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia i osób, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 2. Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualny na dzień złożenia wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: - Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4. 3. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 4. Podać w złożonej ofercie czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonania usługi od zgłoszenia. Maksymalny czas przyjazdu winien wynosić 4 godziny. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty. 5. Podać w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” ilość miesięcy pracy osób na stanowisku serwisanta (w pełnych miesiącach). 6. Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 7. Udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi, natomiast na dostarczone części zamienne - gwarancji wynikającej z ogólnie obowiązujących warunków gwarancyjnych na poszczególne części. 8. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 9. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ. 10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. 11. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ZADANIE (CZĘŚĆ) 1 – 1 100,00 zł ZADANIE (CZĘŚĆ) 2 – 3 000,00 zł W przypadku składania oferty na dwa zadania oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na dwa zadania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie : 1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli: a) Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) Zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, - w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; d) Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust.2, e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, f) zmianie może ulec ilości drukarek i kserokopiarek w przypadku likwidacji eksploatowanego sprzętu, g) zmianie może ulec przewidywana ilość dostawy poszczególnych rodzajów tonerów, taśm (dotyczy zadania 1), pojemników z tuszem (dotyczy zadania 1) w przypadku wyłączenia sprzętu z eksploatacji lub wprowadzenia do eksploatacji nowego rodzaju sprzętu, w którym są stosowane te same rodzaje tonerów, h) zmianie mogą ulec osoby na stanowisku serwisanta, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy: - Zmiana osoby na stanowisku serwisanta nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z osobami wykonujących powyższe czynności, - Zamawiający zaakceptuje zmianę osób na stanowisku serwisanta, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a nowa osoba na stanowisku serwisanta będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż osoba wskazana w ofercie (zadanie 2), i) Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. j) Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. 2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, b) Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, - zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, - zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy, - polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2021-02-09T00:00:00+01:00
IV 6 6 Informacje dodatkowe: Punkty do oceny ofert będą przyznawane według następujących zasad: 1) Kryterium: cena (suma cen jednostkowych netto tonerów, taśm i tuszy) Cena=((cena (suma cen jednostkowych netto tonerów, taśm i tuszy) minimalna/ cena (suma cen jednostkowych netto tonerów, taśm i tuszy) badanej oferty)) x 100 pkt x 30% (30,00) - odpowiada maksymalnej wartości 30pkt. 2) Kryterium: cena (suma cen jednostkowych netto napraw) Cena=(( cena (suma cen jednostkowych napraw ) minimalna / cena (suma cen jednostkowych napraw) badanej oferty)) x 100 pkt x 20% (20,00) - odpowiada maksymalnej wartości 20pkt. 3) Kryterium: cena (suma cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację) Cena=(( cena (suma cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację) minimalna / cena (suma cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację) badanej oferty)) x 100 pkt x 5% (0,05) - odpowiada maksymalnej wartości 5 pkt. 4) Kryterium: cena roboczogodziny naprawy usterki niestandardowej Cena=(( cena roboczogodziny naprawy usterki niestandardowej minimalna/cena roboczogodziny naprawy usterki niestandardowej badanej oferty)) x 100 pkt x 5% (0,05) - odpowiada maksymalnej wartości 5 pkt. 5) Kryterium: ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta Przez doświadczenie serwisanta (ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta) zamawiający rozumie doświadczenie zdobyte podczas wykonywania prac (zatrudnienie, inne prace zarobkowe, prowadzenie działalności gospodarczej). Średnie doświadczenie osób na stanowisku serwisanta należy obliczyć według wzoru: Dp = [D1+D2+D3]/3 gdzie: Di - doświadczenie serwisanta nr „i” , gdzie i = 1, 2, 3. Zamawiający do oceny doświadczenia serwisantów będzie brał tylko i wyłącznie tą ilość serwisantów, która musi zostać wykazana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu na danych zadaniach. W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości serwisantów na poszczególne zadania, niż ilość wymagana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do oceny będą brani serwisanci według następujących zasad: 1. w pierwszej kolejności zatrudnieni na umowie o pracę, 2. w drugiej kolejności serwisanci z mniejszym doświadczeniem zawodowym. Jeżeli Wykonawca nie wskaże doświadczenia dla danego serwisanta, Zamawiający do obliczenia średniego doświadczenia przyjmie 0 miesięcy doświadczenia dla tego serwisanta. Zamawiający do oceny doświadczenia serwisantów będzie brał tylko i wyłącznie tą ilość serwisantów, która musi zostać wykazana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu na danych zadaniach, tj.: - na zadaniu 1 – 3 osoby, - na zadaniu 2 – 3 osoby, Ilość punktów w kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: D= ((średnie doświadczenie serwisantów w badanej ofercie - minimalne średnie doświadczenie serwisantów wskazane w ofertach)/( maksymalne średnie doświadczenie serwisantów wskazane w ofertach- minimalne średnie doświadczenie serwisantów wskazane w ofertach)) x 100 pkt x 35% ( 0,35) - odpowiada maksymalnej wartości 35 pkt gdzie: D – ilość punktów w kryterium, DSmax - maksymalne średnie doświadczenie serwisantów wskazane w ofertach, DSof - średnie doświadczenie serwisantów w badanej ofercie, DSmin - minimalne średnie doświadczenie serwisantów wskazane w ofertach, Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta i: 1) Wykonawca nie wskaże doświadczenia ( ilości miesięcy) dla wszystkich osób (serwisantów), wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazał 0 miesięcy doświadczenia i przyzna Wykonawcy 0 pkt. 2) Wykonawca wskaże 0 miesięcy doświadczenia dla każdej z osób wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt. W przypadku, jeżeli minimalne doświadczenie serwisantów wskazane w ofertach będzie równe maksymalnemu doświadczeniu serwisantów wskazanemu w ofertach Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość, tj. 35 pkt. 6) Kryterium - czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia Ilość punktów w kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: Czas = (minimalny czas przyjazdu)/ (czas przyjazdu w badanej ofercie) x 100 pkt x 5 % (0,05) - odpowiada maksymalnej wartości 5 pkt Jeżeli wykonawca określi czas przyjazdu powyżej 4 godzin, to wówczas Wykonawca nie spełni postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego maksymalnego czasu dostawy i jego oferta zostanie odrzucona. Wykonawca ma obowiązek określić czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia z dokładnością do pełnej godziny. W przypadku określenia czas przyjazdu w niepełnych godzinach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnej godziny zgodnie z zasadami matematycznymi i do obliczeń zostanie przyjęta wartość po zaokrągleniu i taki czas przyjazdu wpisany zostanie do umowy. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas przyjazdu, tj. 4 godziny i przyzna Wykonawcy 0 pkt. oraz taki czas przyjazdu wpisany zostanie do umowy. Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 11.01.2021 r. godzina 10:15, on-line na kanale Gdańskich Nieruchomości za pośrednictwem strony YouTube. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Magdalena Wojciechowska stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych, 80- 254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 02 20 Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek Hewlett Packard, Samsung, OKI, Epson, Lexmark i kserokopiarek Sharp, Konica Minolta, Canon oraz ich naprawa i konserwacja w 2021 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1100,00 zł
Zalacznik krotki opis ilość drukarek różnych typów - 73 szt. planowana ilość tonerów - 764 szt. planowana ilość taśm - 10 szt. planowana ilość pojemników z tuszem - 12 szt. ilość kserokopiarek różnych typów - 6 szt. planowana ilość tonerów - 92 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek Kyocera i kserokopiarek Kyocera, Kyocera - Mita oraz ich naprawa i konserwacja w 2021 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3000,00 zł
Zalacznik krotki opis ilość drukarek Kyocera - 168 szt. planowana ilość tonerów - 1 627 szt. ilość kserokopiarek Kyocera - 24 szt. planowana ilość tonerów - 352 szt.
  

Criterion

Kryteria cena (suma cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację)
Znaczenie 0,05
  
Kryteria średnia ilość miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów
Znaczenie 0,35
  
Kryteria czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia
Znaczenie 0,05
  
Kryteria cena roboczogodziny naprawy usterki niestandardowej
Znaczenie 0,05
  
Kryteria cena (suma cen jednostkowych netto tonerów, taśm i tuszy)
Znaczenie 0,30
  
Kryteria cena (suma cen jednostkowych netto napraw)
Znaczenie 0,20
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)