| GuidZP400 |
60cd05fc-285a-4531-a091-8f83dce90f63
|
| Biuletyn |
777552-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
|
| Regon |
50580458000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl. dr Zygmunta Brodowicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Choroszcz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
16-070
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
85 7191091 w. 404
|
| Zamawiajacy fax |
857 191 405
|
| Zamawiajacy email |
joanna.zalewska@sppchoroszcz.med.pl
|
| Adres strony url |
www.sppchoroszcz.med.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.sppchoroszcz.med.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sppchoroszcz.med.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie elektronicznej przy użyciu miniPotalu https://miniportal.uzp.govpl/, ePUAPu https://epuap. gov.pl/wps/portal
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
złożenie osobiście, przesłanie za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielnym Publicznym Psychiatrycznym Zakładem Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy pl. im. dr Zygmunta Brodowicza 1, 16-070 Choroszcz ( Kancelaria - budynek Administracji)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
|
| Numer referencyjny |
SZP 3820 - 48/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości, w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym stanowiącym Załączniku Nr 2 do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
W zakresie pakietu nr 1 – 4 Zamówienie realizowane będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
W zakresie pakietu nr 5 Zamówienia realizowane będzie w terminie zaoferowanym prze Wykonawcę (nie dłużej niż 14 dni roboczych)
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ – uzupełniony i podpisany przez osobę/y upoważnioną;
2) Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ – uzupełniony i podpisany przez osobę/y upoważnioną w części pakietu na który Wykonawca składa ofertę;
3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (wymagany oryginał);
4) ulotka informacyjna z parametrami specyfikacji technicznej i zdjęciem oferowanej maszyny – dotyczy pakietu nr 5
5) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru;
6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
ZAKRES ZMIAN ZOSTAŁ OKREŚLONY W PROJEKCIE UMOWY ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2021-01-26T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|