Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Wiedza plus sport – rozbudowa infrastruktury edukacji ogólnej wraz z bazą sportową i wyposażeniem w placówkach oświatowych Powiatu Łowickiego”

Publication date 2020-12-31
End date 2021-02-22 00:00:00
Instytucja Powiat Łowicki
Miejscowość Łowicz
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777488-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
w ramach projektu pn. „Wiedza plus sport – rozbudowa infrastruktury edukacji ogólnej wraz z bazą sportową i wyposażeniem w placówkach oświatowych Powiatu Łowickiego” w następującym zakresie:
1.1. Zadanie nr 1 Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania.
1.1.1. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna dotykowa min. 80", projektor krótkoogniskowy wraz z uchwytem, oprogramowanie, okablowanie, akcesoria do pisania) 2 kpl.;
1.1.2. Zestaw (tablica interaktywna min. 95", rzutnik- projektor krótkoogniskowy z uchwytem, oprogramowanie z okablowaniem) 1 kpl.,
1.1.3. Laptop 17" z oprogramowaniem 3 szt.,
1.1.4. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna 90", projektor z uchwytem do ściany, soundbar, oprogramowanie, okablowanie) 1 kpl.,
1.1.5. Urządzenie wielofunkcyjne: 2 szt.,
1.1.6. Projektor multimedialny wraz z elektrycznie rozwijanym ekranem projekcyjnym 1 szt.,
1.1.7. Laptop 15,6" wraz z oprogramowaniem 1 szt.,
1.1.8. Mysz optyczna bezprzewodowa 1 szt.,
1.1.9. Tablet graficzny min. 11,5” 1 szt.,
1.1.10. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna 80", projektor multimedialny, komputer all-in one) 1 kpl.,
1.1.11. Aparat cyfrowy fotograficzny 1 szt.,
1.1.12. Tablet z oprogramowaniem min. 10” 1 szt.,
1.1.13. Tablet 10" bezprzewodowy 3 szt.

1.2. Zadanie nr 2 Dostawa wyposażenia pracowni językowych.
1.2.1. Stolik uczniowski dwuosobowy 32 szt.,
1.2.2. Pulpit ucznia (moduł elektroniczny) 64 szt.,
1.2.3. Stanowisko uczniowskie, okablowanie (kabel doprowadzający sygnał, stojak na słuchawki, gniazdo słuchawkowe) 40 kompletów,
1.2.4. Słuchawki z mikrofonem dynamicznym, kierunkowym 67 szt.,
1.2.5. Biurko nauczyciela z szafką 3 szt.,
1.2.6. Jednostka centralna all-in-one 2 szt.,
1.2.7. Głośniki do zabudowy w biurku nauczyciela 6 szt.,
1.2.8. Program do sterowania pracownią 3 szt.,
1.2.9. Oprogramowanie magnetofonu cyfrowego 3 szt.,
1.2.10. Pętla induktofoniczna 2 szt.,
1.2.11. Okablowanie systemowe i przyłącza stanowisk uczniowskich 24 komplety,
1.2.12. Komputer stacjonarny 1 szt.,
1.2.13. Jednostka centralna ze wzmacniaczem stereo 1 szt.,
1.2.14. Monitor dotykowy 1 szt.
1.3. Miejsca dostaw
1.3.1. Zakres określony jako zadanie nr 1
a) I Liceum Ogólnokształcące im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu,
ul. Bonifraterska 3,
99-400 Łowicz.
b) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego im. Tadeusza Kościuszki w Łowiczu
ul. Blich 10
99-400 Łowicz.
c) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. 10 Pułku Piechoty w Łowiczu,
ul. Podrzeczna 30
99-400 Łowicz.
1.3.2. Zakres określony jako zadanie nr 2
a) Dostawa wyposażenia dwóch pracowni językowych:
I Liceum Ogólnokształcące im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu,
ul. Bonifraterska 3,
99-400 Łowicz.
b) Dostawa wyposażenia jednej pracowni językowej.
Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego im. Tadeusza Kościuszki w Łowiczu
ul. Blich 10
99-400 Łowicz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4210b939-9a5c-4a2f-9410-ba89b68d6927
Biuletyn 777488-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Łowicki
Regon 75014776800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stanisławskiego
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Łowicz
Zamawiajacy kod pocztowy 99-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 468 375 902
Zamawiajacy fax 468 375 015
Zamawiajacy email rip@powiatlowicki.pl
Adres strony url www.powiat.lowicz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Wiedza plus sport – rozbudowa infrastruktury edukacji ogólnej wraz z bazą sportową i wyposażeniem w placówkach oświatowych Powiatu Łowickiego” w ramach którego realizowane jest niniejsze zamówienie, otrzymał wsparcie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.4 Edukacja, Poddziałanie VII.4.3 Edukacja ogólna.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy.
Dostep dokumentow zamowienia Ogłoszenie o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami będą umieszczone na stronie internetowej wskazanej poniżej.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat.lowicz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie pisemnej należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U.2020 poz. 1041 t.j.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz (pokój nr. 21 na parterze).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Wiedza plus sport – rozbudowa infrastruktury edukacji ogólnej wraz z bazą sportową i wyposażeniem w placówkach oświatowych Powiatu Łowickiego”
Numer referencyjny nr sprawy: IZP.272.20.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Wiedza plus sport – rozbudowa infrastruktury edukacji ogólnej wraz z bazą sportową i wyposażeniem w placówkach oświatowych Powiatu Łowickiego” w następującym zakresie: 1.1. Zadanie nr 1 Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania. 1.1.1. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna dotykowa min. 80", projektor krótkoogniskowy wraz z uchwytem, oprogramowanie, okablowanie, akcesoria do pisania) 2 kpl.; 1.1.2. Zestaw (tablica interaktywna min. 95", rzutnik- projektor krótkoogniskowy z uchwytem, oprogramowanie z okablowaniem) 1 kpl., 1.1.3. Laptop 17" z oprogramowaniem 3 szt., 1.1.4. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna 90", projektor z uchwytem do ściany, soundbar, oprogramowanie, okablowanie) 1 kpl., 1.1.5. Urządzenie wielofunkcyjne: 2 szt., 1.1.6. Projektor multimedialny wraz z elektrycznie rozwijanym ekranem projekcyjnym 1 szt., 1.1.7. Laptop 15,6" wraz z oprogramowaniem 1 szt., 1.1.8. Mysz optyczna bezprzewodowa 1 szt., 1.1.9. Tablet graficzny min. 11,5” 1 szt., 1.1.10. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna 80", projektor multimedialny, komputer all-in one) 1 kpl., 1.1.11. Aparat cyfrowy fotograficzny 1 szt., 1.1.12. Tablet z oprogramowaniem min. 10” 1 szt., 1.1.13. Tablet 10" bezprzewodowy 3 szt. 1.2. Zadanie nr 2 Dostawa wyposażenia pracowni językowych. 1.2.1. Stolik uczniowski dwuosobowy 32 szt., 1.2.2. Pulpit ucznia (moduł elektroniczny) 64 szt., 1.2.3. Stanowisko uczniowskie, okablowanie (kabel doprowadzający sygnał, stojak na słuchawki, gniazdo słuchawkowe) 40 kompletów, 1.2.4. Słuchawki z mikrofonem dynamicznym, kierunkowym 67 szt., 1.2.5. Biurko nauczyciela z szafką 3 szt., 1.2.6. Jednostka centralna all-in-one 2 szt., 1.2.7. Głośniki do zabudowy w biurku nauczyciela 6 szt., 1.2.8. Program do sterowania pracownią 3 szt., 1.2.9. Oprogramowanie magnetofonu cyfrowego 3 szt., 1.2.10. Pętla induktofoniczna 2 szt., 1.2.11. Okablowanie systemowe i przyłącza stanowisk uczniowskich 24 komplety, 1.2.12. Komputer stacjonarny 1 szt., 1.2.13. Jednostka centralna ze wzmacniaczem stereo 1 szt., 1.2.14. Monitor dotykowy 1 szt. 1.3. Miejsca dostaw 1.3.1. Zakres określony jako zadanie nr 1 a) I Liceum Ogólnokształcące im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu, ul. Bonifraterska 3, 99-400 Łowicz. b) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego im. Tadeusza Kościuszki w Łowiczu ul. Blich 10 99-400 Łowicz. c) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. 10 Pułku Piechoty w Łowiczu, ul. Podrzeczna 30 99-400 Łowicz. 1.3.2. Zakres określony jako zadanie nr 2 a) Dostawa wyposażenia dwóch pracowni językowych: I Liceum Ogólnokształcące im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu, ul. Bonifraterska 3, 99-400 Łowicz. b) Dostawa wyposażenia jednej pracowni językowej. Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego im. Tadeusza Kościuszki w Łowiczu ul. Blich 10 99-400 Łowicz.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 dostawy, których zakres obejmował: komputery i/lub laptopy i/lub tablety i/lub tablice interaktywne i/lub projektory i/lub wyposażenie pracowni językowej. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał innych podmiotów, warunek, o którym mowa powyżej zostanie spełniony wyłącznie jeżeli: co najmniej jeden z tych podmiotów w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 dostawy, których zakres obejmował: komputery i/lub laptopy i/lub tablety i/lub tablice interaktywne i/lub projektory i/lub wyposażenie pracowni językowej.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie może pozyskać tych informacji z ogólnodostępnych, bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 poz. 1517 z późn. zm.). Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania. 4. Powyższe postanowienia dotyczą również Wykonawców mających siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Wadium Nie dotyczy.
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy.
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy.
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy.
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy.
Warunki do licytacji Nie dotyczy.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy.
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 6 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 7 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 8 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 9 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 13 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV IstotnePostanowienia Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 14 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej z Wykonawcą Umowy w stosunku do treści oferty, na której podstawie dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia okoliczności określonych w ust. 2 - 5 oraz w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone jego dotrzymanie, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji Umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający lub Użytkownik, 2) jeżeli Wykonawca z uwagi na okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający lub Użytkownik, nie mógł rozpocząć realizacji Umowy w terminie określonym jako „od 15.08.2021 r”, 3) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Przez pojęcie siły wyższej Strony uznają wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności za siłę wyższą uznaje się: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki, które uniemożliwiają wykonywanie przedmiotu umowy, 4) w przypadku stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii albo w razie niebezpieczeństwa szerzenia się zakażenia lub choroby zakaźnej, które może stanowić zagrożenie dla zdrowia publicznego, w szczególności wystąpienia choroby szczególnie niebezpiecznej lub wysoce zakaźnej, o których mowa w przepisach o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, zwanych dalej Okolicznościami, jeżeli uniemożliwiają one wykonywanie zamówienia i są niezależne od Stron, 3. Strony mają prawo do wcześniejszego rozpoczęcia realizacji Umowy określonego jako „od 15.08.2021 r”., jeżeli w pomieszczeniach, w których Zamawiający planuje rozmieszczenie Przedmiotu Umowy, zakończą się roboty budowlane zlecone przez Zamawiającego odrębnymi umowami. 4. Strony mają prawo do zmiany rodzaju rozwiązań technicznych lub parametrów zaoferowanych w ofercie, jeżeli będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a cena nie ulegnie zmianie,: 1) w przypadku, gdy parametry techniczne urządzeń będą korzystniejsze dla Użytkownika niż zaoferowane w ofercie, 2) w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji umożliwiającego uzyskanie lepszej jakości, lub podniesienie walorów użytkowych, 3) w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 4) w przypadku w przypadku wystąpienia stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii albo w razie niebezpieczeństwa szerzenia się zakażenia lub choroby zakaźnej, które może stanowić zagrożenie dla zdrowia publicznego, w szczególności wystąpienia choroby szczególnie niebezpiecznej lub wysoce zakaźnej, o których mowa w przepisach o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, jeżeli Okoliczności uniemożliwiają wykonywanie zamówienia i są niezależne od Stron. 5. Strony mają prawo do zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług. Zmiana wynagrodzenia brutto może dotyczyć faktur wystawionych od dnia wejścia w życie przepisów zmieniających te przepisy. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT, pod warunkiem, że ceny netto dostaw objętych fakturowaniem nie ulegną zmianie. 6. Jeżeli Strona uważa się za uprawnioną do żądania zmiany Umowy na podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowiązana jest do przekazania drugiej Stronie wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 7. Strona zobowiązana jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 6., wszelkich dokumentów oraz informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 8. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Strona powiadomi drugą Stronę o akceptacji żądania zmiany Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 9. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności. 10. W związku z ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, która reguluje dokonywanie zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego określonych w ww. akcie prawnym, Strony zobowiązują się do niezwłocznego, wzajemnego informowania się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie Umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony Umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa powyżej, oświadczenia lub dokumenty określone ww. ustawą.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy.
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy.
IV 4 4 data 2021-02-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-08-15T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Wiedza plus sport – rozbudowa infrastruktury edukacji ogólnej wraz z bazą sportową i wyposażeniem w placówkach oświatowych Powiatu Łowickiego” w następującym zakresie: 1.1. Zadanie nr 1 Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania. 1.1.1. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna dotykowa min. 80", projektor krótkoogniskowy wraz z uchwytem, oprogramowanie, okablowanie, akcesoria do pisania) 2 kpl.; 1.1.2. Zestaw (tablica interaktywna min. 95", rzutnik- projektor krótkoogniskowy z uchwytem, oprogramowanie z okablowaniem) 1 kpl., 1.1.3. Laptop 17" z oprogramowaniem 3 szt., 1.1.4. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna 90", projektor z uchwytem do ściany, soundbar, oprogramowanie, okablowanie) 1 kpl., 1.1.5. Urządzenie wielofunkcyjne: 2 szt., 1.1.6. Projektor multimedialny wraz z elektrycznie rozwijanym ekranem projekcyjnym 1 szt., 1.1.7. Laptop 15,6" wraz z oprogramowaniem 1 szt., 1.1.8. Mysz optyczna bezprzewodowa 1 szt., 1.1.9. Tablet graficzny min. 11,5” 1 szt., 1.1.10. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna 80", projektor multimedialny, komputer all-in one) 1 kpl., 1.1.11. Aparat cyfrowy fotograficzny 1 szt., 1.1.12. Tablet z oprogramowaniem min. 10” 1 szt., 1.1.13. Tablet 10" bezprzewodowy 3 szt. 1.3. Miejsca dostaw a) I Liceum Ogólnokształcące im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu, ul. Bonifraterska 3, 99-400 Łowicz. b) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego im. Tadeusza Kościuszki w Łowiczu ul. Blich 10 99-400 Łowicz. c) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. 10 Pułku Piechoty w Łowiczu, ul. Podrzeczna 30 99-400 Łowicz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni językowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-08-15T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Wiedza plus sport – rozbudowa infrastruktury edukacji ogólnej wraz z bazą sportową i wyposażeniem w placówkach oświatowych Powiatu Łowickiego” w następującym zakresie: 1.2. Zadanie nr 2 Dostawa wyposażenia pracowni językowych. 1.2.1. Stolik uczniowski dwuosobowy 32 szt., 1.2.2. Pulpit ucznia (moduł elektroniczny) 64 szt., 1.2.3. Stanowisko uczniowskie, okablowanie (kabel doprowadzający sygnał, stojak na słuchawki, gniazdo słuchawkowe) 40 kompletów, 1.2.4. Słuchawki z mikrofonem dynamicznym, kierunkowym 67 szt., 1.2.5. Biurko nauczyciela z szafką 3 szt., 1.2.6. Jednostka centralna all-in-one 2 szt., 1.2.7. Głośniki do zabudowy w biurku nauczyciela 6 szt., 1.2.8. Program do sterowania pracownią 3 szt., 1.2.9. Oprogramowanie magnetofonu cyfrowego 3 szt., 1.2.10. Pętla induktofoniczna 2 szt., 1.2.11. Okablowanie systemowe i przyłącza stanowisk uczniowskich 24 komplety, 1.2.12. Komputer stacjonarny 1 szt., 1.2.13. Jednostka centralna ze wzmacniaczem stereo 1 szt., 1.2.14. Monitor dotykowy 1 szt. 1.3. Miejsca dostaw a) Dostawa wyposażenia dwóch pracowni językowych: I Liceum Ogólnokształcące im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu, ul. Bonifraterska 3, 99-400 Łowicz. b) Dostawa wyposażenia jednej pracowni językowej. Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego im. Tadeusza Kościuszki w Łowiczu ul. Blich 10 99-400 Łowicz.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)