Dostawa materiałów eksploatacyjnych

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Tusz,
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 756159-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301240004, 226000006, 301923004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia w jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań asortymentowych: Zadanie 1 - Tonery do drukarek objętych gwarancją, Zadanie 2 - Tonery, Zadanie 3 - Bębny do urządzeń objętych gwarancją, Zadanie 4 - Bębny, Zadanie 5 - Tusze, Zadanie 6 - Farba i matryca do Riso RZ-200, Zadanie 7 - Taśmy, Zadanie 8 - Pojemniki na zużyty toner, Zadanie 9 - Pasy transmisyjne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5eade405-6214-46e0-a9ce-c55055aa9bca
Biuletyn 756159-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Regon 60501340000000
Zamawiajacy adres ulica Aleje Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 773 333
Zamawiajacy fax 846 386 669
Zamawiajacy email zampupl@szpital.zam.pl
Adres strony url www.szpital.zam.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.zam.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://szpital-zam.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Numer referencyjny DZP.3320.80.20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia w jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań asortymentowych: Zadanie 1 - Tonery do drukarek objętych gwarancją, Zadanie 2 - Tonery, Zadanie 3 - Bębny do urządzeń objętych gwarancją, Zadanie 4 - Bębny, Zadanie 5 - Tusze, Zadanie 6 - Farba i matryca do Riso RZ-200, Zadanie 7 - Taśmy, Zadanie 8 - Pojemniki na zużyty toner, Zadanie 9 - Pasy transmisyjne.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składa dokument, wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta: 1. Formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony według załączonego wzoru integralnej części SIWZ. 2. Oferta cenowa sporządzona w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia str. 10 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nich mowa. Zamawiający informuje, że nie złożenie oświadczeń, informacji, o których mowa wyżej w pkt 1 i 2 spowoduje odrzucenie oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany zostały określone we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 - Tonery do drukarek objętych gwarancją
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zadaniu 1 są tonery do drukarek objętych gwarancją - 15 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 - Tonery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zadaniu 2 są tonery - 104 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 - Bębny do urządzeń objętych gwarancją
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zadaniu 3 są bębny do urządzeń objętych gwarancją - 5 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 - Bębny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zadaniu 4 są bębny - 24 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5 - Tusze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zadaniu 5 są tusze - 6 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zadaniu 6 jest farba i matryca do Riso RZ-200 - 2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7 - Taśmy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zadaniu 7 są taśmy - 4 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8 - Pojemniki na zurzyty toner
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Zadanie 8 - Pojemniki na zużyty toner - 2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9 - Pasy transmisyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zadaniu 9 są pasy transmisyjne - 3 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)