GuidZP400 |
5eade405-6214-46e0-a9ce-c55055aa9bca
|
Biuletyn |
756159-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
|
Regon |
60501340000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleje Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zamość
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846 773 333
|
Zamawiajacy fax |
846 386 669
|
Zamawiajacy email |
zampupl@szpital.zam.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.zam.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.zam.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://szpital-zam.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych
|
Numer referencyjny |
DZP.3320.80.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia w jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań asortymentowych: Zadanie 1 - Tonery do drukarek objętych gwarancją, Zadanie 2 - Tonery, Zadanie 3 - Bębny do urządzeń objętych gwarancją, Zadanie 4 - Bębny, Zadanie 5 - Tusze, Zadanie 6 - Farba i matryca do Riso RZ-200, Zadanie 7 - Taśmy, Zadanie 8 - Pojemniki na zużyty toner, Zadanie 9 - Pasy transmisyjne.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składa dokument, wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta:
1. Formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony według załączonego wzoru integralnej części SIWZ.
2. Oferta cenowa sporządzona w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia str. 10 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nich mowa.
Zamawiający informuje, że nie złożenie oświadczeń, informacji, o których mowa wyżej w pkt 1 i 2 spowoduje odrzucenie oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany zostały określone we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2021-01-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1 - Tonery do drukarek objętych gwarancją
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w zadaniu 1 są tonery do drukarek objętych gwarancją - 15 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 - Tonery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w zadaniu 2 są tonery - 104 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3 - Bębny do urządzeń objętych gwarancją
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w zadaniu 3 są bębny do urządzeń objętych gwarancją - 5 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4 - Bębny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w zadaniu 4 są bębny - 24 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5 - Tusze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w zadaniu 5 są tusze - 6 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w zadaniu 6 jest farba i matryca do Riso RZ-200 - 2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7 - Taśmy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w zadaniu 7 są taśmy - 4 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 8 - Pojemniki na zurzyty toner
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 8 - Pojemniki na zużyty toner - 2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 9 - Pasy transmisyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w zadaniu 9 są pasy transmisyjne - 3 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie "Opis przedmiotu zamówienia - formularze cenowe" stanowiącym integralną część SIWZ.
|
| |