Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Radarowej 4B w Warszawie

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Dzielnica Włochy m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 773889-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Radarowej 4B
w Warszawie.
Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Radarowej 4B w Warszawie tj.:
Ławki szkolne, krzesła szkolne, biurka dla nauczycieli, krzesła biurowe, regały, tablice tryptyk białe, szafy, biurka komputerowe, szafy z roletą, stoły konferencyjne, ławki gimnastyczne, komody, szafy typu wózek na 20 laptopów, ławki do szatni jednostronne z siedziskiem i półką na buty, wieszaki, ławki zewnętrzne, śmietnik zewnętrzny,

szczegółowy opis znajduje się w:
„Szczegółowy opis elementów Przedmiotu Zamówienia” – załącznik nr 2 do Umowy

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA zawarta jest w SIWZ cz. VII pkt 2

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba6b4575-6a8c-4051-97b4-91d6e9f2ec52
Biuletyn 773889-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dzielnica Włochy m.st. Warszawy
Regon 01525966300179
Zamawiajacy adres ulica Al. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 257
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-133
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 4434200, 022 4434330
Zamawiajacy fax 022 4434203
Zamawiajacy email agrzymala@um.warszawa.pl, adebowska@um.warszawa.pl
Adres strony url www.ud-wlochy.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ud-wlochy.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ud-wlochy.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej opatrzone własnoręcznym podpisem;
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba zamawiającego, adres jw. pokój nr 1, parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Radarowej 4B w Warszawie
Numer referencyjny PNS 52/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Radarowej 4B w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Radarowej 4B w Warszawie tj.: Ławki szkolne, krzesła szkolne, biurka dla nauczycieli, krzesła biurowe, regały, tablice tryptyk białe, szafy, biurka komputerowe, szafy z roletą, stoły konferencyjne, ławki gimnastyczne, komody, szafy typu wózek na 20 laptopów, ławki do szatni jednostronne z siedziskiem i półką na buty, wieszaki, ławki zewnętrzne, śmietnik zewnętrzny, szczegółowy opis znajduje się w: „Szczegółowy opis elementów Przedmiotu Zamówienia” – załącznik nr 2 do Umowy KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA zawarta jest w SIWZ cz. VII pkt 2
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 246277,04
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 70
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1)1. Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – - w tym okresie, należycie wykonał/wykonuje co najmniej:  jedno zamówienie o wartości brutto minimum 150 000,00 zł, polegające na dostawie, montażu, rozmieszczeniu i wyposażenia biurowego. „(…) Wykonawca udostępniający swoje zdolności oraz doświadczenie może zatem uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam je nabył. Jeśli doświadczenie zostało nabyte w ramach konsorcjum to przekazaniu podlegają zasoby powstałe jedynie w granicach wykonania prac przez dany podmiot. Zasada równego traktowania wykonawców nie dopuszcza, by wykonawca biorący indywidualnie udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji (…)” - wyrok sygn. akt. KIO 905/17, sygn. akt. KIO 925/17, sygn. akt. KIO 933/17, wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE w sprawie C-387/14 Esaprojekt. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (opisany wyżej w ppkt. 1)1.) musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 3)1. wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; Wykaz dostaw należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; Do wykazu dostaw należy załączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wśród dowodów załączanych do wykazu dostaw musi być dowód dotyczący dostawy wymaganej kwotowo i rodzajowo przez zamawiającego; Dowody składane zamawiającemu: Dowodami, składanymi zamawiającemu, określającymi, czy te dostawy zostały wykonane należycie, są: - referencje; - inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 3)2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 f ustawy Pzp, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3)3. UWAGA: a) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.). b) W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126 ze zm.),w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (tj. dokumentów i oświadczeń składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (za wyjątkiem zobowiązań innych podmiotów)) które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. c) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 4. Poleganie na zasobach podmiotów trzecich 4.1. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1) Zgodnie z art. 22a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 Prawa zamówień publicznych; 2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zamawiający żąda (wraz z ofertą) dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4.2.Zgodnie z art. 22a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu Dokument (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 6.Składanie dokumentów przez podmioty zagraniczne Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty zgodnie z zapisami SIWZ cz. III, uwzględniając, aby złożone dokumenty wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do reprezentacji wykonawcy. 7. Składanie dokumentów dotyczących przynależności do tej samej grupy kapitałowej 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zamawiającemu (do siedziby zamawiającego Urząd Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, pok. 213, II piętro) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 5. Zmiany postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Wykonawcę ani osobami, którymi się posługiwał przy wykonaniu Przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących Przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; 2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi, 3) co do zmiany terminu okresu trwania gwarancji jakości, gdy po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) terminu oddania Przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich, jak: a) przyczyny techniczne, organizacyjne; b) przyczyny losowe (np. huragan, powódź, lub inne kataklizmy). 3. Formy aneksu nie wymagają zmiany danych adresowych Wykonawcy. Zmiany te nastąpią na podstawie jednostronnego pisemnego powiadomienia. 4. W przypadku nie powiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych adresowych zawartych w Umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającego na adres wynikający z niniejszej Umowy, uznaje się za doręczoną.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)