Dostawa „Osobistych pomp insulinowych”

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Instytut Matki i Dziecka
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777399-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa osobistych pomp insulinowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają tabele asortymentowo -cenowe stanowiące Zał. Nr 2 i 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 900bbecf-4a2f-4849-af5a-57772d209642
Biuletyn 777399-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Matki i Dziecka
Regon 28839500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kasprzaka
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-211
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 32-77-240
Zamawiajacy fax 022 32-77-233, 32-77-305
Zamawiajacy email witold.sarnowski@imid.med.pl
Adres strony url https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), b) osobiście, c) za pośrednictwem posłańca, Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego na adres jak poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Matki i Dziecka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa, pokój nr 342 – budynek A (III p.).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa „Osobistych pomp insulinowych”
Numer referencyjny A/ZP/SZP.261-123/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Dostawa osobistych pomp insulinowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają tabele asortymentowo -cenowe stanowiące Zał. Nr 2 i 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Magdalena Truchel tel.: (22) 32 77 245, w dni robocze w godz. 8:00 – 14:00, adres e-mail: magdalena.truchel@imid.med.pl.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez przedstawienie wykazu wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 zamówienia polegające na dostawie osobistych pomp insulinowych, każde odpowiadające wartości brutto nie niższej niż: • 60 000,00 złotych brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto) – dla części nr 1, • 100 000,00 złotych brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto) – dla części nr 2, • 65 000,00 złotych brutto (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych brutto) – dla części nr 3.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: 1.Celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: 1)odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.1.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.1.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt. 7 stosuje się. 9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: 2. Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału określonych przez Zamawiającego Wykonawca składa: 1) wykaz dostaw, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 2 lit. c SIWZ wg Zał. nr 6 do SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: 3. Celem potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Deklaracji zgodności, wystawionej przez wytwórcę urządzenia, zawierającej informację, że zaoferowane urządzenia są zgodne z wymaganiami zasadniczymi dyrektyw UE dla danego przedmiotu, oraz w przypadku udziału jednostki notyfikowanej przy ocenie zgodności dodatkowo certyfikatu CE jednostki notyfikowanej, wpisu/zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 175 z późn. zm.). 2) Materiały informacyjne zawierające opis oferowanego przedmiotu zamówienia (prospekt, katalog, karta, formularz danych technicznych itp.), potwierdzające wymagania techniczno-eksploatacyjne zawarte w Zał. nr 2 do SIWZ (z zaznaczeniem wymaganych parametrów, nr części oraz pozycji oferowanego urządzenia).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 3b do SIWZ. 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ. 2) zestawienie parametrów wymaganych według wzoru stanowiącego Zał. nr 2 do SIWZ; 3) gwarancja i serwis - wymagania Zał. nr 4 do SIWZ; 4) oświadczenia w zakresie wskazanym w Zał. nr 3 i 3a do SIWZ; 5) wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy); 6) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel, 7) zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy), na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy mogą być dokonane – pod rygorem nieważności- przy zastosowaniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie pisemnej. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić jedynie w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp: 6.1. Zmiany typu/modelu/numeru katalogowego produktu, jeśli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy. 6.2. Zmiany sposobu konfekcjonowania – ogólna ilość przedmiotu zamówienia nie może być mniejsza niż ilość wymagana przez Zamawiającego. 6.3. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania w ramach umowy produktów spełniających wymagania SIWZ lecz o parametrach lepszych niż produkty z załącznika „zestaw parametrów wymaganych”. Produkty takie będą dostarczane po uprzedniej zgodzie wyrażonej przez Zamawiającego po cenie określonej w niniejszej umowie. 6.4. W przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.). 6.5. W zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego a w szczególności, gdy Wykonawca zaproponuje upusty. 6.6. W zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 6.7. W okresie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub samego Wykonawcę. 6.8. W przypadku zmiany w ustawie o podatku od towarów i usług VAT, które podwyższą lub obniżą cenę/y przedmiotu niniejszej umowy, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, zostanie stosownie obniżona/ne lub podwyższona/ne cena/y przedmiotu umowy oraz całkowita wartość przedmiotu umowy. 6.9. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowych, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 6.10. Zamawiający może do końca trwania umowy nie dokonać zakupu pełnych ilości przedmiotu umowy także w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy. 6.11. Zakup wg zasad określonych w ust. 10. nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego. 6.12. Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i dla swojej ważności wymagają formy pisemnej. 6.13. W przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy pełnych ilości przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu jej obowiązywania. Ceny jednostkowe w tym okresie nie mogą ulec zmianie; 6.14. „Żadna ze Stron Umowy nie będzie odpowiedzialna za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy spowodowane przez okoliczności niewynikające z winy danej Strony, w szczególności za okoliczności traktowane jako Siła Wyższa. Dla celów Umowy ''Siła Wyższa" oznacza zdarzenie zewnętrzne, pozostające poza kontrolą Stron oraz niewiążące się z zawinionym działaniem Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć i które uniemożliwia proces realizacji Umowy. Takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojnę, rewolucję, pożary, powodzie, epidemie, akty administracji państwowej itp. W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań, niezwłocznie powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie, pod rygorem utraty prawa powoływania się na te okoliczności.” 6.15. Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, na warunkach i w zakresie zgodnym z art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. Z 2020 poz. 374 z późn. zm).
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający oświadcza, iż będąc Administratorem danych oraz mając na względzie przepisy ustawy z dnia 10.5.2018 roku o ochronie danych osobowych (dalej RODO) wdrożył środki bezpieczeństwa adekwatne do zidentyfikowanych przez siebie ryzyk oraz dające rękojmie należytego zabezpieczenia danych osobowych przekazywanych w ramach postępowania. Szczegółowa klauzula informacyjna z art. 13 RODO zawarta jest w SIWZ.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pompa insulinowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pompa insulinowa dla dzieci poniżej 6 roku życia lub stosujących poniżej 20 j./dobę i dorosłych stosujących poniżej 30 j./dobę - pompa insulinowa z regulacją dawki bazy poniżej lub równej 0,05 j./h – 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pompa insulinowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pompa insulinowa dla dzieci powyżej 6 roku życia i dorosłych stosujących powyżej 30 j./dobę - pompa insulinowa z regulacją dawki bazy poniżej lub równej 0,1 j./h – 45 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pompa insulinowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pompa insulinowa dla dzieci powyżej 6 roku życia i dorosłych z niedocukrzeniami nocnymi i/lub nie sygnalizującymi objawów niedocukrzenia - pompa insulinowa z regulacją dawki bazy poniżej lub równej 0,1 j./h - 15 szt.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)