WYPOSAŻENIE SPECJALISTYCZNYCH PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH W SZKOŁACH NA TERENIE MIASTA LESZNA

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-20 00:00:00
Instytucja Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
Miejscowość Leszno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777025-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 337720002, 391621109, 302000001, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Miasta Leszna dla Projektu pn.: „Podniesienie kompetencji uczniów z terenu Miasta Leszna” w tym dla następujących zadań:
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery (4) części wg. przedmiotów:
Część I – dostawa art. pap, chem. dom.
Część II – dostawa materiałów dydaktycznych.
Część III – dostawa sprzętu komputerowego i informatycznego.
Część IV – dostawa mebli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany przez Zamawiającego w Załącznikach nr 4a, 4b, 4c, 4d do SIWZ (odpowiednio dla każdej z ww. części przedmiotu zamówienia)
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub wszystkie z wyżej wymienionych Części przedmiotu zamówienia.

2. Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze niż parametry produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w jakiejkolwiek części dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów lub urządzeń zamawiający dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniający równoważne parametry. Przez produkty równoważne zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych
w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów wskazanych w opisie.

3. Dla wyspecyfikowanego wyposażenia podane parametry są wartościami minimalnymi, wyposażenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Z uwagi na fakt, iż zamówienie współfinansowane jest z dotacji uzyskanej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8. Edukacja, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również dostarczenie przedmiotowego wyposażenia do szkół, jego rozładunek, wniesienie kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (do poszczególnych sal i pomieszczeń). Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca.
6. Przedmiot zamówienia przeznaczony do placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SIWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE).
7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie sprzętu/wyposażenia równoważnego pod warunkiem, iż oferowany sprzęt/wyposażenie będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany sprzęt/wyposażenie jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do sprzętu/wyposażenia określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych dla wyposażenia wymienionego w Załączniku nr 4a, 4b, 4c, 4d do SIWZ, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SIWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów.
10. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.
11. Wykonawca określi gwarancję jakości dla oferowanego przedmiotu zamówienia (dla tych części przedmiotu zamówienia na które składa ofertę) w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ.
12. Pozostałe wymagania dotyczące gwarancji jakości zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
13. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wad i uszkodzeń oraz fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
14. Wymagania dotyczące odbioru przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
15. Wszelkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony Zamawiającego http://www.bip.leszno.pl.

UWAGA: Zaoferowanie towaru sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty!

Dodatkowe informacje

GuidZP400 364b4ae6-5f46-471b-b738-c1a512cd5ce9
Biuletyn 777025-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
Regon 00066099500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kazimierza Karasia
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Leszno
Zamawiajacy kod pocztowy 64-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 65 5298100
Zamawiajacy fax 65 5298131
Zamawiajacy email dpolaszek@leszno.pl, odurczok-gosiewska@leszno.pl
Adres strony url http://bip.leszno.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu zamówienie współfinansowane jest z dotacji uzyskanej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8. Edukacja, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.leszno.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.leszno.pl
Nazwa nadana zamowieniu WYPOSAŻENIE SPECJALISTYCZNYCH PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH W SZKOŁACH NA TERENIE MIASTA LESZNA
Numer referencyjny IN.271.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Miasta Leszna dla Projektu pn.: „Podniesienie kompetencji uczniów z terenu Miasta Leszna” w tym dla następujących zadań: Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery (4) części wg. przedmiotów: Część I – dostawa art. pap, chem. dom. Część II – dostawa materiałów dydaktycznych. Część III – dostawa sprzętu komputerowego i informatycznego. Część IV – dostawa mebli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany przez Zamawiającego w Załącznikach nr 4a, 4b, 4c, 4d do SIWZ (odpowiednio dla każdej z ww. części przedmiotu zamówienia) UWAGA: Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub wszystkie z wyżej wymienionych Części przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze niż parametry produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w jakiejkolwiek części dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów lub urządzeń zamawiający dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniający równoważne parametry. Przez produkty równoważne zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów wskazanych w opisie. 3. Dla wyspecyfikowanego wyposażenia podane parametry są wartościami minimalnymi, wyposażenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Z uwagi na fakt, iż zamówienie współfinansowane jest z dotacji uzyskanej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8. Edukacja, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również dostarczenie przedmiotowego wyposażenia do szkół, jego rozładunek, wniesienie kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (do poszczególnych sal i pomieszczeń). Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. 6. Przedmiot zamówienia przeznaczony do placówek oświatowych (w tym w szczególności do pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież) musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce, posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać wyposażenie przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi (w języku polskim), dokumentami gwarancyjnymi, a jeżeli było to wymagane w SIWZ również atestami, certyfikatami, świadectwami i deklaracjami zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE). 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie sprzętu/wyposażenia równoważnego pod warunkiem, iż oferowany sprzęt/wyposażenie będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany sprzęt/wyposażenie jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do sprzętu/wyposażenia określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych dla wyposażenia wymienionego w Załączniku nr 4a, 4b, 4c, 4d do SIWZ, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. 9. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SIWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów. 10. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji. 11. Wykonawca określi gwarancję jakości dla oferowanego przedmiotu zamówienia (dla tych części przedmiotu zamówienia na które składa ofertę) w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. 12. Pozostałe wymagania dotyczące gwarancji jakości zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 13. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wad i uszkodzeń oraz fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 14. Wymagania dotyczące odbioru przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 15. Wszelkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony Zamawiającego http://www.bip.leszno.pl. UWAGA: Zaoferowanie towaru sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty!
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia ww. warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia ww. warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. Zamawiający prosi o wskazanie w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) strony internetowej, na której dostępne są dokumenty, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 5 pkt 1) SIWZ. 12. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 5 pkt 1) SIWZ: a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 12 pkt. 1) lit. a) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniach poprzedzających powinny być wystawione w terminach odpowiednich dla dokumentów wymienionych w ust. 12 pkt. 1) lit. a) niniejszego Rozdziału SIWZ. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 15. Dokumenty dotyczące podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach opisanych w art. 22a ustawy: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącemu podmiotem trzecim, przedstawienia w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumentów wymienionych w Rozdziale 6 ust. 5 pkt 1) SIWZ. Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia podwykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp z udziału w postępowaniu skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. Zamawiający prosi o wskazanie w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) strony internetowej, na której dostępne są w formie elektronicznej dokumenty dotyczące podwykonawcy, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 5 pkt 1) SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w niniejszym SIWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) potwierdzających wymagane parametry w oferowanych urządzeniach (np. karty katalogowe, firmowe materiały informacyjne producenta, ulotki, foldery, instrukcje użytkowania, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty), zawierające szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Wykonawca powinien na dokumencie potwierdzającym parametry oferowanych urządzeń w sposób widoczny (np. kolorowy zakreślacz lub obrys kolorem) zaznaczyć fragment potwierdzających parametry podane w formularzu oferowanych urządzeń. 2) w przypadku, gdy dla określenia wydajności procesora Zamawiający powołuje się na testy ze strony https://cpubenchmark.net i zaproponowany zostanie komputer z procesorem, którego wyniki testów wydajności nie zostały opublikowane na powyższej stronie oraz ujęte w Załączniku Nr 6 do SIWZ, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dokumentów zawierających wyniki testów w oparciu o powyższe testy udowadniających w sposób niebudzący wątpliwości, że oferowany procesor spełnia minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące punktów, określone w Załączniku Nr 4c do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia – formularz oferowanego sprzętu sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załączniki nr 4a,b,c i d do SIWZ. Wraz z ofertą, należy również złożyć: a) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 niniejszej SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ), W przypadku, gdy ofertę podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej do oferty należy załączyć pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający, dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu/oprogramowania w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie sprzęt/oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. sprzęt/oprogramowanie zamienny/zamienne może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie modelu (typu, wersji), objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, c) zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu/oprogramowania w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć sprzętu/oprogramowania w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępny będzie sprzęt/oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy oraz że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. sprzęt/oprogramowanie zamienny/zamienne może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej), d) zmianę terminów realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas trwania siły wyższej oraz o czas trwania jej następstw. W takim przypadku Strony mogą również określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu Umowy, celem dostosowania go do skutków wystąpienia siły wyższej. W takim przypadku zmiany w Umowie zostaną ograniczone tylko do zmian koniecznych. e) zmniejszenie zakresu (asortymentu lub ilości) dostarczanego sprzętu/oprogramowania oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, f) zmianę dotyczącą dostarczanego przedmiotu Umowy albo terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji, gdy powstała możliwość́ zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań́ technologicznych, technicznych lub w dziedzinie oprogramowania, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, nie powodujących istotnej zmiany zawartej Umowy, g) zmianę danych związanych ze zmianą nr rachunku bankowego Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 5 niniejszej Umowy. h) Zmiana umowy w zakresie terminu wykonania umowy, ograniczenia zakresu umowy i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, w razie gdy pandemia koronawirusa COVID-19 ma wpływ na wykonanie zamówienia, a Wykonawca wykaże ścisły związek pomiędzy tą sytuacją, a brakiem możliwości należytego wykonania umowy, jej części lub w umownym terminie. 2. Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny brutto w przypadku wzrostu stawki podatku VAT. 3. Warunki dokonania zmian: a) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej, b) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej Umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień Umowy, c) Wniosek, o którym mowa pod lit. b) musi zawierać: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) opis wpływu zmiany na warunki realizacji Umowy. 4. Jeżeli w niniejszej Umowie zastrzeżono na rzecz Zamawiającego prawo odstąpienia od Umowy w przypadku jej niewykonania albo nienależytego wykonania, Zamawiający może odstąpić od niniejszej Umowy aż do zakończenia jej realizacji przez Wykonawcę, a także w okresie gwarancji.
IV 4 4 data 2021-01-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Z uwagi na fakt, iż zamówienie współfinansowane jest z dotacji uzyskanej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8. Edukacja, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa art. pap, chem. dom.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33772000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych, chemii domowej wykorzystywanej do podstawowych doświadczeń w szkołach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany przez Zamawiającego w Załącznikach nr 4a. 2. Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze niż parametry produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w jakiejkolwiek części dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów lub urządzeń zamawiający dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniający równoważne parametry. Przez produkty równoważne zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów wskazanych w opisie. 3. Dla wyspecyfikowanego wyposażenia podane parametry są wartościami minimalnymi, wyposażenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów dydaktycznych : Mapy, Modele, Plansze edukacyjne, Odczynniki chemiczne, PREPARATY BIOLOGICZNE I PRZYRODNICZE, PRZEWODNIKI, ATLASY, SPRZĘT DO DOŚWIADCZEŃ, POMIARÓW I OBSERWACJI, SPRZĘT LABORATORYJNY, GRY EDUKACYJNE I KSIĄŻKI, MATERIAŁY DO ZAJĘĆ Z LOGOPEDII, MATERIAŁY DO ZAJĘĆ Z MATEMATYKI, POMOCE DO SOCJOTERAPII I INTEGRACJI SENSORYCZNEJ. Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze niż parametry produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w jakiejkolwiek części dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów lub urządzeń zamawiający dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniający równoważne parametry. Przez produkty równoważne zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów wskazanych w opisie. Dla wyspecyfikowanego wyposażenia podane parametry są wartościami minimalnymi, wyposażenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany przez Zamawiającego w Załączniku nr 4b do SIWZ (odpowiednio dla każdej z ww. części przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa sprzęt komputerowy i informatyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu informatycznego i komputerów. Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze niż parametry produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w jakiejkolwiek części dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów lub urządzeń zamawiający dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniający równoważne parametry. Przez produkty równoważne zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów wskazanych w opisie. Dla wyspecyfikowanego wyposażenia podane parametry są wartościami minimalnymi, wyposażenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w niniejszym SIWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) potwierdzających wymagane parametry w oferowanych urządzeniach (np. karty katalogowe, firmowe materiały informacyjne producenta, ulotki, foldery, instrukcje użytkowania, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty), zawierające szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Wykonawca powinien na dokumencie potwierdzającym parametry oferowanych urządzeń w sposób widoczny (np. kolorowy zakreślacz lub obrys kolorem) zaznaczyć fragment potwierdzających parametry podane w formularzu oferowanych urządzeń. 2) w przypadku, gdy dla określenia wydajności procesora Zamawiający powołuje się na testy ze strony https://cpubenchmark.net i zaproponowany zostanie komputer z procesorem, którego wyniki testów wydajności nie zostały opublikowane na powyższej stronie oraz ujęte w Załączniku Nr 6 do SIWZ, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dokumentów zawierających wyniki testów w oparciu o powyższe testy udowadniających w sposób niebudzący wątpliwości, że oferowany procesor spełnia minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące punktów, określone w Załączniku Nr 4c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Meble do pracowni szkolnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli do pracowni szkolnej. Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze niż parametry produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w jakiejkolwiek części dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów lub urządzeń zamawiający dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniający równoważne parametry. Przez produkty równoważne zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów wskazanych w opisie. Dla wyspecyfikowanego wyposażenia podane parametry są wartościami minimalnymi, wyposażenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również dostarczenie przedmiotowego wyposażenia do szkół, jego rozładunek, wniesienie kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (do poszczególnych sal i pomieszczeń). Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SIWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany przez Zamawiającego w Załączniku nr 4d do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Najniższa cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja jakości
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)