Dostawa artykułów spożywczych

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777030-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych w zakresie: Nabiał - mleko i śmietana.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4527eb4c-8638-4e40-8bd8-e4a0a6d95716
Biuletyn 777030-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Regon 34051714500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ujejskiego
Zamawiajacy adres numer domu 75
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-168
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 3655352, 3655521, 3655296
Zamawiajacy fax 523 655 752
Zamawiajacy email przetargi@biziel.pl
Adres strony url www.biziel.umk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie - osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy; ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz w Kacelarii Szpitala, lok. 46
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych
Numer referencyjny NZZ/95/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych w zakresie: Nabiał - mleko i śmietana.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Oświadczenie o wdrażaniu lub stosowaniu zasad systemu HACCP. b) Oświadczenie, że Wykonawca jest pod nadzorem Regionalnej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w przypadku hurtowni. c) Oświadczenie, że Wykonawca jest pod nadzorem Inspekcji Weterynaryjnej w przypadku mleczarni.
Inne dokumenty niewymienione 1. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2. wypełniony i podpisany załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do SIWZ. 3. wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z publicznego otwarcia ofert – protokół z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia czasu trwania umowy w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie; łączny okres obowiązywania umowy, której czas trwania został przedłużony, nie może być dłuższy niż 4 lata. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy na w przypadkach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych, na zasadach określonych w tej ustawie. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie ceny produktu będącego przedmiotem dostawy. 4. W przypadku przedłużenia czasu trwania umowy zgodnie z treścią ust. 1 zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Numer sprawy: NZZ/95/D/20. 2. Publiczne, jawne otwarcie ofert nastąpi – w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok 018 niski parter, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy, dnia 08.01.2021 r. o godz. 10:00. W przypadku ofert złożonych w postaci elektronicznej otwarcie ofert na platformie zakupowej dokonane zostanie poprzez kliknięcie przycisku “Odszyfruj oferty” i otwarcie ofert. 3. Pracownicy uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami: Maria Szuda – Dział Żywienia, tel. (52) 36-55-483; Przemysław Ściesiński – Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (052) 36-55-495, lok. 018, w godz. 7:30 -15:00. 4. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 4.2. W przypadku, o którym mowa w ppkt. 4.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowione go przez tych Wykonawców. 4.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie i dokumenty, o których mowa w Sekcji III.3 i III.4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4.6. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 4.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 5. Informacja dotycząca wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ppkt. 5.1 stosuje się. 6. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 7. Udostępnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 7.1. SIWZ jest dostępna w formie elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 7.2. SIWZ można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego – www.biziel.umk.pl 8. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: • Nazwa kryterium: Cena; Waga kryterium: 100% Sposób oceniania ofert: Kryterium: cena – wskaźnik C, obliczony będzie według wzoru: C = (Cn / Cb) x 100 Gdzie: Cn – cena brutto najtańszej oferty, Cb – cena brutto badanej oferty. W ramach kryterium „cena” wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt. = 100%. Uwaga: Wyżej wymienione kryterium oceny ofert będzie obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb, tj.: jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie równa 5 lub więcej to zostanie zaokrąglona w górę, jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie mniejsza niż 5 to zostanie zaokrąglona w dół. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta spełnia warunki określone w SIWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza (otrzymała największą liczbę procent). 9. Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00, e-mail: przetargi@biziel.pl, NIP: 9532582266; REGON: 340517145. 10. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Żywieniowy w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75. 11. Miejsce i termin składania ofert: a) W przypadku składania ofert w postaci elektronicznej: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć elektroniczne za pośrednictwem platformy zakupowej na stronie danego postępowania, znajdującej się pod adresem wskazanym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk w terminie wskazanym w Sekcji IV.6.2. b) W przypadku składania ofert w formie pisemnej: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy w Kancelarii Szpitala lok. nr 46A do dnia w terminie wskazanym w Sekcji IV.6.2.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)