Dostawa sprzętu w ramach projektu „E-usługi dla e-kultury w gminach Karczew i Wiązowna

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Gmina Wiązowna
Miejscowość Wiązowna
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777184-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302330001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w ramach projektu „E-usługi dla e-kultury w gminach Karczew i Wiązowna” w podziale na dwie (2) części:
1.1. Część I zamówienia dotyczy dostawy:
- Serwera- 2 szt.
- Macierz- 1 szt.
- Przełącznik sieciowy- 1 szt.
- Zasilacz awaryjny (UPS)- 2 szt.
- Szafa rack 19 cali- 1 komplet.
1.2. Część II zamówienia dotyczy dostawy:
- urządzenia typu UTM- 2 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ i Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ i Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b2240003-64c2-4dff-a1da-4d8921a826d1
Biuletyn 777184-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Wiązowna
Regon 01326899400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 59
Zamawiajacy miejscowosc Wiązowna
Zamawiajacy kod pocztowy 05-462
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5125800
Zamawiajacy fax 22 5125802
Zamawiajacy email urzad@wiazowna.pl
Adres strony url www.tuwiazowna.pl; https://bip.wiazowna.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej II „Wzrost e-potencjału Mazowsza”, Działania 2.1 E-usługi, Poddziałania 2.1.2 E-usługi dla Mazowsza w ramach ZIT, typ projektów: Informatyzacja administracji publicznej oraz instytucji i zasobów kultury na terenie Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.wiazowna.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.wiazowna.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Wiązowna, ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna- Biuro Obsługi Mieszkańca (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu w ramach projektu „E-usługi dla e-kultury w gminach Karczew i Wiązowna
Numer referencyjny WRG.271.25.2020.JS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy dwie (2)
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w ramach projektu „E-usługi dla e-kultury w gminach Karczew i Wiązowna” w podziale na dwie (2) części: 1.1. Część I zamówienia dotyczy dostawy: - Serwera- 2 szt. - Macierz- 1 szt. - Przełącznik sieciowy- 1 szt. - Zasilacz awaryjny (UPS)- 2 szt. - Szafa rack 19 cali- 1 komplet. 1.2. Część II zamówienia dotyczy dostawy: - urządzenia typu UTM- 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ i Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ i Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do: 1.1. Dla części I- do 70 dni od dnia podpisania umowy; 1.2. Dla części II- do 70 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał i załączy dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, minimum dwie (2) dostawy obejmujące swym zakresem sprzęt komputerowy w tym serwery i macierze o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto każda- DOTYCZY CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA. 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał i załączy dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, minimum jedną (1) dostawę obejmującą swym zakresem sprzęt komputerowy w tym urządzenia UTM o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 PLN brutto- DOTYCZY CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz usług wykonanych należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1.1. Dla części I- 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 1.2. Dla części II- 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr rachunku 59 8001 0005 2003 0020 0592 0012, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr WRG.271.25.2020.JS- „Dostawa sprzętu w ramach projektu „E-usługi dla e-kultury w gminach Karczew i Wiązowna” cz. ….”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 10.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji musi wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jak i pozostałych członków konsorcjum. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian: a) w przypadku wprowadzenia na rynek nowej wersji Oprogramowania składającego się na Przedmiot Umowy, Zamawiający dopuszcza za uprzednią jego zgodą zmianę wersji Oprogramowania składającego się na Przedmiot Umowy pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ; b) w przypadku zakończenia wytwarzania Oprogramowania składającego się na Przedmiot Umowy lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu zastępczego Oprogramowania odpowiadającego Przedmiotowi Umowy o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ dla Przedmiotu Umowy; c) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; d) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Oprogramowania składającego się na Przedmiot Umowy Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie Przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu Oprogramowania składającego się na Przedmiot Umowy innym zastępczym Oprogramowaniem, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla Przedmiotu Umowy, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; e) wystąpienia siły wyższej. 2. Zamawiający w związku z wystąpieniem epidemii wirusa COVID-19 dopuszcza możliwość zmiany umowy na zasadach określonych odpowiednio w art. 15r Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 1842 z późn. zm.). 3. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany Harmonogramu, jeżeli jest to konieczne dla uwzględnienia czasu niezbędnego w celu realizacji zmienionego zakresu prac lub produktów lub w celu uwzględnienia wprowadzonych zmian organizacyjnych. 4. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany terminu realizacji, w szczególności: 1) konieczność zmiany terminu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, w szczególności ze względu na zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 2; 2) zmiana terminu określonego w §4 ust. 1, w przypadku gdy zmianie ulegnie końcowy termin realizacji projektu za zgodą Instytucji przyznającej dofinansowanie oraz jeśli zmiana terminu realizacji Umowy będzie konieczna; 3) zmiana Harmonogramu spowodowana okolicznościami, których nie udało się przewidzieć na etapie podpisywania Umowy. 5. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi za usługi i dostawy realizowane po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. 6. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych. Dotyczy części I i II.
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Poprawnie wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, 1.2. Poprawnie wypełniony opis oferowanego przez Wykonawcę sprzętu na druku będącym Załącznikiem nr 1 do Formularza ofertowego. Zamawiający nie dopuszcza opisania oferowanych parametrów urządzeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia. 1.3. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 1.4. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. 1.5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał), zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp- jeżeli dotyczy. 1.6. Pełnomocnictwo/ pełnomocnictwa dla osoby/ osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) – jeżeli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika. 1.7. W przypadku składnia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia-pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. 1.8. Dowód wniesienia wadium.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w ramach projektu „E-usługi dla e-kultury w gminach Karczew i Wiązowna” w podziale na dwie (2) części: 1.1. Część I zamówienia dotyczy dostawy: - Serwera- 2 szt. - Macierz- 1 szt. - Przełącznik sieciowy- 1 szt. - Zasilacz awaryjny (UPS)- 2 szt. - Szafa rack 19 cali- 1 komplet. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w ramach projektu „E-usługi dla e-kultury w gminach Karczew i Wiązowna” w podziale na dwie (2) części: 1.1. Część II zamówienia dotyczy dostawy: - urządzenia typu UTM- 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)