Dostawa sprzętu i oprogramowania

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-14 00:00:00
Instytucja Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 775885-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu i oprogramowania” dla Starostwa Powiatowego w Pile.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na siedem części.
2.1. Pierwsza część zamówienia
1) pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu i oprogramowania:
- komputer przenośny – 14 sztuk,
- stacja dokująca – 5 sztuk,
- komputer przenośny – 1 sztuka,
- komputer przenośny – 2 sztuki,
- komputer przenośny – 1 sztuka,
- komputer przenośny – 1 sztuka,
- komputer stacjonarny – 6 sztuk,
- komputer stacjonarny – 3 sztuki,
- monitor 23” – 40 sztuk,
- zasilacz awaryjny UPS – 10 sztuk,
- oprogramowanie: pakiet biurowy – 25 sztuk,
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.1. do SIWZ (Warunki techniczne – część pierwsza zamówienia),
3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4.1. do SIWZ,
4) w przypadku awarii dysków twardych – dysk pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy w Załączniku nr 5 do SIWZ,
5) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt posiadał certyfikaty, a firma serwisująca spełniała wymagania określone w Załączniku nr 4.1. do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5 do SIWZ.
Wykonawca składa w Załączniku nr 5 do SIWZ oświadczenie, że wraz z dostawą sprzętu, złoży również wymagane certyfikaty,
6) określone w Załączniku nr 4.1. do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 do SIWZ,
7) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć Załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz oferowanego sprzętu – część pierwsza zamówienia.
2.2. Druga część zamówienia
1) druga część zamówienia obejmuje dostawę następujących podzespołów:
- dysk SSD min 500 GB wewnętrzny - 10 sztuk,
- nośnik pamięci zewnętrznej typu PenDrive – 20 sztuk,
- głośniki komputerowe – 20 zestawów,
- słuchawki – 30 sztuk,
- kaseta IBM LTO ULTRIUM-7 6,0TB – 10 sztuk,
- switch – 10 sztuk,
- switch – 4 sztuk,
- torba na laptopa – 20 sztuk,
- podkładka żelowa pod mysz – 20 sztuk,
- patchcord 15m – 5 sztuk,
- patchcord 10m – 10 sztuk,
- patchcord 7m – 15 sztuk,
- patchcord 5m – 25 sztuk,
- patchcord 3m – 25 sztuk,
- patchcord 2m – 25 sztuk,
- kabel HDMI 5m – 5 sztuk,
- kabel HDMI 3m – 5 sztuk,
- kabel HDMI 2m – 20 sztuk,
- adapter HDMI - > VGA – 5 sztuk,
- projektor multimedialny – 1 sztuka,
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.2. do SIWZ (Warunki techniczne – część druga zamówienia),
3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4.2. do SIWZ.
2.3. Trzecia część zamówienia
1) trzecia część zamówienia obejmuje dostawę:
- urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego – 3 sztuki,
- urządzenia wielofunkcyjnego mono – 2 sztuki,
- drukarki laserowej – 5 sztuk,
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.3. do SIWZ (Warunki techniczne – część trzecia zamówienia),
3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4.3. do SIWZ.
4) w przypadku zgłoszenia awarii/usterki urządzeń wielofunkcyjnych Zamawiający wymaga aby czas reakcji serwisu (czas podjęcia naprawy), aby dokonać usunięcia awarii wynosił do 1 godziny lub do 2 godzin lub do 3 godzin od momentu zgłoszenia (kryterium oceny ofert pkt 18.1. SIWZ).
Przez czas reakcji serwisu rozumie się – czas podjęcia przez serwis naprawy sprzętu na miejscu w siedzibie Zamawiającego.
2.4. Czwarta część zamówienia
1) czwarta część zamówienia obejmuje dostawę skanera biurowego – 3 sztuki,
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.4. do SIWZ (Warunki techniczne – część czwarta zamówienia),
3) minimalna gwarancja określona została w Załączniku nr 4.4. do SIWZ.
2.5. Piąta część zamówienia
1) piąta część zamówienia obejmuje dostawę urządzenia do magazynowania i zabezpieczenia kopii bezpieczeństwa danych – 1 sztuka,
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.5. do SIWZ (Warunki techniczne – część piąta zamówienia),
3) minimalna gwarancja określona została w Załączniku nr 4.5. do SIWZ.
2.6. Szósta część zamówienia
1) szósta część zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania do monitorowania sieci informatycznej Op5 Monitor lub równoważnego,
2) w ramach zamówienia należy dostarczyć licencje dla monitorowania minimum 70 urządzeń pracujących w sieci (serwery wirtualne, serwery fizyczne, przełączniki, utm, zasilacze awaryjne itp.),
3) Wykonawca dokona pełnego wdrożenia oferowanego oprogramowania dla minimum 70 urządzeń pracujących w sieci. Wdrożenie oferowanego oprogramowania na miejscu w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.6. do SIWZ (Warunki techniczne – część szósta zamówienia).
2.7. Siódma część zamówienia
1) siódma część zamówienia obejmuje dostawę:
- licencji Windows Server Standard Core 2019 OLP NL Gov CoreLic (16 core) – 2 sztuki,
- licencji dostępowej Windows User CAL – 190 sztuk,
- switch Dell EMC Networking N1148T – 3 sztuki,
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.7. do SIWZ (Warunki techniczne – część siódma zamówienia).
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczone doposażenie musi być kompletne, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające je do użytkowania.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.
6. Określone w Załączniku nr 4 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie doposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach.
Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia.
Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego sprzętu w załączniku nr 4 do SIWZ.
7. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców.
Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ.
8. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 94b18d4b-1a55-4382-aa58-bdfcc0405f0e
Biuletyn 775885-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
Regon 57079948000000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy miejscowosc Piła
Zamawiajacy kod pocztowy 64-920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 672 109 442
Zamawiajacy fax 672 109 332
Zamawiajacy email zampub@powiat.pila.pl
Adres strony url www.bip.powiat.pila.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.pila.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.pila.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami (w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 25a) należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Pile, aleja Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, pokój nr 15
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i oprogramowania
Numer referencyjny WZP.272.95.2020.III
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu i oprogramowania” dla Starostwa Powiatowego w Pile. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na siedem części. 2.1. Pierwsza część zamówienia 1) pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu i oprogramowania: - komputer przenośny – 14 sztuk, - stacja dokująca – 5 sztuk, - komputer przenośny – 1 sztuka, - komputer przenośny – 2 sztuki, - komputer przenośny – 1 sztuka, - komputer przenośny – 1 sztuka, - komputer stacjonarny – 6 sztuk, - komputer stacjonarny – 3 sztuki, - monitor 23” – 40 sztuk, - zasilacz awaryjny UPS – 10 sztuk, - oprogramowanie: pakiet biurowy – 25 sztuk, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.1. do SIWZ (Warunki techniczne – część pierwsza zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4.1. do SIWZ, 4) w przypadku awarii dysków twardych – dysk pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy w Załączniku nr 5 do SIWZ, 5) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt posiadał certyfikaty, a firma serwisująca spełniała wymagania określone w Załączniku nr 4.1. do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca składa w Załączniku nr 5 do SIWZ oświadczenie, że wraz z dostawą sprzętu, złoży również wymagane certyfikaty, 6) określone w Załączniku nr 4.1. do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 do SIWZ, 7) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć Załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz oferowanego sprzętu – część pierwsza zamówienia. 2.2. Druga część zamówienia 1) druga część zamówienia obejmuje dostawę następujących podzespołów: - dysk SSD min 500 GB wewnętrzny - 10 sztuk, - nośnik pamięci zewnętrznej typu PenDrive – 20 sztuk, - głośniki komputerowe – 20 zestawów, - słuchawki – 30 sztuk, - kaseta IBM LTO ULTRIUM-7 6,0TB – 10 sztuk, - switch – 10 sztuk, - switch – 4 sztuk, - torba na laptopa – 20 sztuk, - podkładka żelowa pod mysz – 20 sztuk, - patchcord 15m – 5 sztuk, - patchcord 10m – 10 sztuk, - patchcord 7m – 15 sztuk, - patchcord 5m – 25 sztuk, - patchcord 3m – 25 sztuk, - patchcord 2m – 25 sztuk, - kabel HDMI 5m – 5 sztuk, - kabel HDMI 3m – 5 sztuk, - kabel HDMI 2m – 20 sztuk, - adapter HDMI - > VGA – 5 sztuk, - projektor multimedialny – 1 sztuka, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.2. do SIWZ (Warunki techniczne – część druga zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4.2. do SIWZ. 2.3. Trzecia część zamówienia 1) trzecia część zamówienia obejmuje dostawę: - urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego – 3 sztuki, - urządzenia wielofunkcyjnego mono – 2 sztuki, - drukarki laserowej – 5 sztuk, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.3. do SIWZ (Warunki techniczne – część trzecia zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4.3. do SIWZ. 4) w przypadku zgłoszenia awarii/usterki urządzeń wielofunkcyjnych Zamawiający wymaga aby czas reakcji serwisu (czas podjęcia naprawy), aby dokonać usunięcia awarii wynosił do 1 godziny lub do 2 godzin lub do 3 godzin od momentu zgłoszenia (kryterium oceny ofert pkt 18.1. SIWZ). Przez czas reakcji serwisu rozumie się – czas podjęcia przez serwis naprawy sprzętu na miejscu w siedzibie Zamawiającego. 2.4. Czwarta część zamówienia 1) czwarta część zamówienia obejmuje dostawę skanera biurowego – 3 sztuki, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.4. do SIWZ (Warunki techniczne – część czwarta zamówienia), 3) minimalna gwarancja określona została w Załączniku nr 4.4. do SIWZ. 2.5. Piąta część zamówienia 1) piąta część zamówienia obejmuje dostawę urządzenia do magazynowania i zabezpieczenia kopii bezpieczeństwa danych – 1 sztuka, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.5. do SIWZ (Warunki techniczne – część piąta zamówienia), 3) minimalna gwarancja określona została w Załączniku nr 4.5. do SIWZ. 2.6. Szósta część zamówienia 1) szósta część zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania do monitorowania sieci informatycznej Op5 Monitor lub równoważnego, 2) w ramach zamówienia należy dostarczyć licencje dla monitorowania minimum 70 urządzeń pracujących w sieci (serwery wirtualne, serwery fizyczne, przełączniki, utm, zasilacze awaryjne itp.), 3) Wykonawca dokona pełnego wdrożenia oferowanego oprogramowania dla minimum 70 urządzeń pracujących w sieci. Wdrożenie oferowanego oprogramowania na miejscu w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.6. do SIWZ (Warunki techniczne – część szósta zamówienia). 2.7. Siódma część zamówienia 1) siódma część zamówienia obejmuje dostawę: - licencji Windows Server Standard Core 2019 OLP NL Gov CoreLic (16 core) – 2 sztuki, - licencji dostępowej Windows User CAL – 190 sztuk, - switch Dell EMC Networking N1148T – 3 sztuki, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.7. do SIWZ (Warunki techniczne – część siódma zamówienia). 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczone doposażenie musi być kompletne, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające je do użytkowania. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego. 6. Określone w Załączniku nr 4 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie doposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego sprzętu w załączniku nr 4 do SIWZ. 7. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 8. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ) Dla pierwszej części zamówienia Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 60 dni od dnia zawarcia umowy. Dla drugiej, trzeciej, czwartej, piątej, szóstej i siódmej części zamówienia Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku złożenia oferty na pierwszą część zamówienia – formularz oferowanego sprzętu – pierwsza część zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz Oferta – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy: 1) w przypadku części pierwszej zamówienia – Załącznik nr 2.1. do SIWZ, 2) w przypadku części drugiej zamówienia – Załącznik nr 2.2. do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji, stanowiących przedmiot umowy, określonego w § 1 pkt 3 umowy w przypadku, gdy niedotrzymanie tego terminu niezwiązane jest z przyczynami zależnymi od Wykonawcy, takimi jak: kradzież, siła wyższa czy zmiana przepisów prawa. 3. Wszelkie zmiany w umowie wymagają uzgodnienia i formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2021-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Starosta Pilski z siedzibą przy alei Niepodległości 33/35, 64-920 Piła; 2) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Markiem Puś w następujący sposób: − drogą elektroniczną: iod@powiat.pila.pl; − telefonicznie: 67 210-93-83; − pisemnie: adres siedziby Administratora danych; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego o nr sprawy WZP.272.95.2020.III, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zawarcia i wykonania umowy; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień, dalej „ustawa Pzp” oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres przewidywany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w przypadku niepodania danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemożliwe będzie zrealizowanie zadania ustawowego, co może skutkować pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) dane osobowe nie są i nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji i nie będą profilowane; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych – prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, przy ul. Sawki 2, 00-193 Warszawa; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pierwsza część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ) Dla pierwszej części zamówienia Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Pierwsza część zamówienia 1) pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu i oprogramowania: - komputer przenośny – 14 sztuk, - stacja dokująca – 5 sztuk, - komputer przenośny – 1 sztuka, - komputer przenośny – 2 sztuki, - komputer przenośny – 1 sztuka, - komputer przenośny – 1 sztuka, - komputer stacjonarny – 6 sztuk, - komputer stacjonarny – 3 sztuki, - monitor 23” – 40 sztuk, - zasilacz awaryjny UPS – 10 sztuk, - oprogramowanie: pakiet biurowy – 25 sztuk, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.1. do SIWZ (Warunki techniczne – część pierwsza zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4.1. do SIWZ, 4) w przypadku awarii dysków twardych – dysk pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy w Załączniku nr 5 do SIWZ, 5) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt posiadał certyfikaty, a firma serwisująca spełniała wymagania określone w Załączniku nr 4.1. do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca składa w Załączniku nr 5 do SIWZ oświadczenie, że wraz z dostawą sprzętu, złoży również wymagane certyfikaty, 6) określone w Załączniku nr 4.1. do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 do SIWZ, 7) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć Załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz oferowanego sprzętu – część pierwsza zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Druga część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ) Dla drugiej części zamówienia Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Druga część zamówienia 1) druga część zamówienia obejmuje dostawę następujących podzespołów: - dysk SSD min 500 GB wewnętrzny - 10 sztuk, - nośnik pamięci zewnętrznej typu PenDrive – 20 sztuk, - głośniki komputerowe – 20 zestawów, - słuchawki – 30 sztuk, - kaseta IBM LTO ULTRIUM-7 6,0TB – 10 sztuk, - switch – 10 sztuk, - switch – 4 sztuk, - torba na laptopa – 20 sztuk, - podkładka żelowa pod mysz – 20 sztuk, - patchcord 15m – 5 sztuk, - patchcord 10m – 10 sztuk, - patchcord 7m – 15 sztuk, - patchcord 5m – 25 sztuk, - patchcord 3m – 25 sztuk, - patchcord 2m – 25 sztuk, - kabel HDMI 5m – 5 sztuk, - kabel HDMI 3m – 5 sztuk, - kabel HDMI 2m – 20 sztuk, - adapter HDMI - > VGA – 5 sztuk, - projektor multimedialny – 1 sztuka, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.2. do SIWZ (Warunki techniczne – część druga zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4.2. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Trzecia część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ) Dla trzeciej części zamówienia Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Trzecia część zamówienia 1) trzecia część zamówienia obejmuje dostawę: - urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego – 3 sztuki, - urządzenia wielofunkcyjnego mono – 2 sztuki, - drukarki laserowej – 5 sztuk, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.3. do SIWZ (Warunki techniczne – część trzecia zamówienia), 3) gwarancja określona została w Załączniku nr 4.3. do SIWZ. 4) w przypadku zgłoszenia awarii/usterki urządzeń wielofunkcyjnych Zamawiający wymaga aby czas reakcji serwisu (czas podjęcia naprawy), aby dokonać usunięcia awarii wynosił do 1 godziny lub do 2 godzin lub do 3 godzin od momentu zgłoszenia (kryterium oceny ofert pkt 18.1. SIWZ). Przez czas reakcji serwisu rozumie się – czas podjęcia przez serwis naprawy sprzętu na miejscu w siedzibie Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Czwarta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ) Dla czwartej części zamówienia Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Czwarta część zamówienia 1) czwarta część zamówienia obejmuje dostawę skanera biurowego – 3 sztuki, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.4. do SIWZ (Warunki techniczne – część czwarta zamówienia), 3) minimalna gwarancja określona została w Załączniku nr 4.4. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Piąta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ) Dla piątej części zamówienia Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Piąta część zamówienia 1) piąta część zamówienia obejmuje dostawę urządzenia do magazynowania i zabezpieczenia kopii bezpieczeństwa danych – 1 sztuka, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.5. do SIWZ (Warunki techniczne – część piąta zamówienia), 3) minimalna gwarancja określona została w Załączniku nr 4.5. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Szósta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ) Dla szóstej części zamówienia Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Szósta część zamówienia 1) szósta część zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania do monitorowania sieci informatycznej Op5 Monitor lub równoważnego, 2) w ramach zamówienia należy dostarczyć licencje dla monitorowania minimum 70 urządzeń pracujących w sieci (serwery wirtualne, serwery fizyczne, przełączniki, utm, zasilacze awaryjne itp.), 3) Wykonawca dokona pełnego wdrożenia oferowanego oprogramowania dla minimum 70 urządzeń pracujących w sieci. Wdrożenie oferowanego oprogramowania na miejscu w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.6. do SIWZ (Warunki techniczne – część szósta zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Siódma część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ) Dla siódmej części zamówienia Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Siódma część zamówienia 1) siódma część zamówienia obejmuje dostawę: - licencji Windows Server Standard Core 2019 OLP NL Gov CoreLic (16 core) – 2 sztuki, - licencji dostępowej Windows User CAL – 190 sztuk, - switch Dell EMC Networking N1148T – 3 sztuki, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.7. do SIWZ (Warunki techniczne – część siódma zamówienia).
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)