| GuidZP400 |
a094444f-9573-440c-a0e9-3cf78d8de03e
|
| Biuletyn |
776916-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
73019902500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sieradz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
98-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
438 279 215,
|
| Zamawiajacy fax |
438 279 215
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@dpssieradz.pl,
|
| Adres strony url |
https://bip-dps.spsieradz.finn.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka budżetowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip-dps.spsieradz.finn.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip-dps.spsieradz.finn.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga, aby oferty były składane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływ oferty do Zamawiającego , a nie data wysłania przesyłką pocztową lub kurierską
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu, ul. Armii Krajowej 34, 98-200 Sieradz
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy mleka i produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu
|
| Numer referencyjny |
DP.GiO.ZP.271.7.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu w ilości określonej szczegółowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcie umowy
|
| Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Rozdział XXII. Umowa:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Strony przewidują możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień zawartej umowy. Zmiany treści umów wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności .
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy PZP.
4. Zmiana wynagrodzenia umownego dopuszczalna jest w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, określonej procentowo w umowie.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku nie wyczerpania wartości i asortymentu umowy przed jej wygaśnięciem - może być ona przedłużona do momentu wykorzystania całej wartości i asortymentu poprzez wprowadzeniu aneksu do umowy. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji umowy na pisemny wniosek jednej ze Stron do 3 miesięcy, w granicach wartości umowy.
|
| IV 4 4 data |
2021-01-08T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta musi zostać napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
|
| IV 4 5 okres |
30
|