Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-15 00:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 774884-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety: Pakiet nr 1 - Artykuły biurowe; Pakiet nr 2 - Papier kserograficzny. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.1-2.2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a2a7509b-ae12-44e4-9c21-f8f1a2ecf7b0
Biuletyn 774884-N-2020
Zamawiajacy nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Regon 00028903500000
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2083547,
Zamawiajacy fax 32 2083568
Zamawiajacy email jjeziorski@sum.edu.pl,
Adres strony url www.sum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r, Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Zamawiającego, parter - pokój nr 11, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Numer referencyjny RZP/PN/103/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety: Pakiet nr 1 - Artykuły biurowe; Pakiet nr 2 - Papier kserograficzny. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.1-2.2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane np. przez tzw. siłę wyższą; 2) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców; 3) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą; 4) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w takim przypadku zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu Stron umowy; 5) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. Zmiana nastąpić może przy zachowaniu dotychczasowych cen jednostkowych; 6) Przesłanki określone w art. 144 ustawy Pzp; 7) W sytuacji zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę w przypadku: a) zmniejszenia lub zwiększenia stawki podatku od towarów i usług w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
IV 4 4 data 2021-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.1, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Papier kserograficzny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.2, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin wymiany towaru od zgłoszenia reklamowanego produktu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)