GuidZP400 |
a2a7509b-ae12-44e4-9c21-f8f1a2ecf7b0
|
Biuletyn |
774884-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
|
Regon |
00028903500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poniatowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-055
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2083547,
|
Zamawiajacy fax |
32 2083568
|
Zamawiajacy email |
jjeziorski@sum.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.sum.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r, Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Zamawiającego, parter - pokój nr 11, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
Numer referencyjny |
RZP/PN/103/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety: Pakiet nr 1 - Artykuły biurowe; Pakiet nr 2 - Papier kserograficzny. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.1-2.2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane np. przez tzw. siłę wyższą; 2) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców; 3) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów
i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą; 4) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w takim przypadku zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu Stron umowy; 5) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. Zmiana nastąpić może przy zachowaniu dotychczasowych cen jednostkowych; 6) Przesłanki określone w art. 144 ustawy Pzp; 7) W sytuacji zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę w przypadku: a) zmniejszenia lub zwiększenia stawki podatku od towarów i usług w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
|
IV 4 4 data |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.1, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Papier kserograficzny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.2, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
|
| |