„Usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych”

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-13 00:00:00
Instytucja Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776933-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych: najem 11 sztuk drukarek monochromatycznych A3 oraz 2 sztuk drukarek kolorowych A3 – obejmujący kompleksową obsługę serwisową i dostawę materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru).
2. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do dostarczenia, instalacji i uruchomienia urządzeń wielofunkcyjnych opisanych w załączniku nr 1a do SIWZ w dwóch lokalizacjach: ul. Szpitalna 13 oraz ul. Krasińskiego 43 w Dąbrowie Górniczej tak, aby każda z drukarek po ich uruchomieniu była zdatna do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych czynności przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c3507c05-3060-4a25-a69d-9670f976a21e
Biuletyn 776933-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Regon 31007700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Górnicza
Zamawiajacy kod pocztowy 41-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2623422
Zamawiajacy fax 32 2623422
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
Adres strony url www.zco-dg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zco-dg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zco-dg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza ul. Szpitalna 13 41-300 Dąbrowa Górnicza
Nazwa nadana zamowieniu „Usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych”
Numer referencyjny ZP/106/ZCO/2020
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych: najem 11 sztuk drukarek monochromatycznych A3 oraz 2 sztuk drukarek kolorowych A3 – obejmujący kompleksową obsługę serwisową i dostawę materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru). 2. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do dostarczenia, instalacji i uruchomienia urządzeń wielofunkcyjnych opisanych w załączniku nr 1a do SIWZ w dwóch lokalizacjach: ul. Szpitalna 13 oraz ul. Krasińskiego 43 w Dąbrowie Górniczej tak, aby każda z drukarek po ich uruchomieniu była zdatna do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych czynności przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. Zakres zamówienia może obejmować zwiększenie ilości najmowanych drukarek, włączenie funkcji OCR, włączenie funkcji druku śledzącego i nie powinien przekroczyć 25,17% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający w razie potrzeby zwróci się do Wykonawcy z zaproszeniem do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Okres w miesiacach 36
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że: c1) w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi najmu urządzeń wielofunkcyjnych o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł każda. c2) posiada co najmniej 2 pracowników serwisu zatrudnionych na umowę o pracę posiadających imienne certyfikaty autoryzacji serwisowej od producenta urządzeń na naprawę zaoferowanych urządzeń.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1.Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w pkt. 2. potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 2.Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego tj.: opis oferowanych produktów w postaci katalogu, karty produktowej/technicznej dla najmowanego sprzętu. [Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wraz z ofertą. UWAGA: dokumenty z informacjami potrzebnymi do dokonania oceny złożonej oferty w ramach kryterium jakościowego stanowią treść oferty i nie będzie miał zastosowania w stosunku do nich art. 26 ust. 3 ustawy Pzp – muszą być w ofercie].
Inne dokumenty niewymienione Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy – wzór formularza Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz asortymentowo-cenowy – wzór formularza Załącznik nr 1a do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI. 1 - 4 niniejszej SIWZ; (może zawierać oświadczenie wskazane w rozdziale VI. pkt. 5); 5) Dla celów oceny jakościowej wraz z ofertą należy przedłożyć: a) opis urządzeń, które mają być oddane Zamawiającemu w najem, w postaci katalogu lub karty produktowej/technicznej, b) Zaleca się opisanie przedstawionych dokumentów numerem pozycji, których dotyczą. c) Wszystkie w/w dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby(ę) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. d) dokumenty wskazane w pkt. a) wymagane w niniejszym postępowaniu są celem dokonania na ich podstawie oceny złożonej oferty w ramach kryterium jakościowego. W związku z tym stanowią treść oferty i nie będzie miał zastosowania w stosunku do nich art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; b) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy poprzez proporcjonalne obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy; c) nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym mowa w § 6 o okres nie dłuższy niż 3 miesiące; d) gdy wprowadzony zostanie przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, parametrów urządzenia na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu e) zmiany nazwy i modelu urządzenia przy zachowaniu jego tożsamości i parametrów, f) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy g) zmiany numeru konta bankowego, h) zmiany w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.)
IV 4 4 data 2021-01-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas usuniecia od zgłoszenia awarii
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Szybkość wydruku urzadzeń kategorii III
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)