Usługa opieki serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Miejscowość Bełchatów
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776930-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS.
2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72.26.70.00-4 – Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania.
3. Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje:
1.1 serwis oprogramowania w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy na zakres podstawowy – zgodnie Rozdziałem III pkt 3 ppkt 1.1. SIWZ .
1.2 Serwis oprogramowania w okresie 24 miesięcy od podpisania umowy na zakres wdrożony z projektu RPO „Wdrożenie elektronicznej dokumentacji medycznej w Szpitalu Wojewódzkim im Jana Pawła II w Bełchatowie” - zgodnie Rozdziałem III pkt 3 ppkt 1.2. SIWZ .
1.3 serwis bazy danych Oracle w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
1.4 Serwis oprogramowania InfoMedica / AMMS - zgodnie Rozdziałem III pkt 3 ppkt 1.4. SIWZ .
4. Pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia i zasad współpracy między Zamawiającym a Wykonawcą określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3a do SIWZ.

5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) Osoba(-y) bezpośrednio odpowiedzialna(-e) za wykonywanie usługi opieki serwisowej, musi(-ą) być zatrudniona(-e) przez wykonawcę, podwykonawcę lub osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie na umowę o pracę przez cały okres wykonywania zamówienia. W przypadków, gdy przedmiot zamówienia będzie wykonywany samodzielnie przez osobę prowadzącą jednoosobową działalność, niezatrudniającą do realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia żadnej dodatkowej osoby Wykonawcę takiego nie dotyczą wymagania określone w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli sposobu zatrudnienia osoby/osób wykonującej/wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, poprzez żądanie okazania stosownych dokumentów (np. umowy o pracę). Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia wykonawcy. Na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia danej osoby na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe regulacje dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, a także uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcji z tym związanych, zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5ef318c5-03dd-4376-8c7b-cfc3c78e64c7
Biuletyn 776930-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Regon 00030650300000
Zamawiajacy adres ulica Czapliniecka
Zamawiajacy adres numer domu 123
Zamawiajacy miejscowosc Bełchatów
Zamawiajacy kod pocztowy 97-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 63 58 236, 44 63 58 208
Zamawiajacy fax 44 63 58 208
Zamawiajacy email z.publiczne@szpital-belchatow.pl
Adres strony url www.szpital-belchatow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123
Nazwa nadana zamowieniu Usługa opieki serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS
Numer referencyjny GZP.3800.46.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS. 2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4 – Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania. 3. Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1.1 serwis oprogramowania w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy na zakres podstawowy – zgodnie Rozdziałem III pkt 3 ppkt 1.1. SIWZ . 1.2 Serwis oprogramowania w okresie 24 miesięcy od podpisania umowy na zakres wdrożony z projektu RPO „Wdrożenie elektronicznej dokumentacji medycznej w Szpitalu Wojewódzkim im Jana Pawła II w Bełchatowie” - zgodnie Rozdziałem III pkt 3 ppkt 1.2. SIWZ . 1.3 serwis bazy danych Oracle w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. 1.4 Serwis oprogramowania InfoMedica / AMMS - zgodnie Rozdziałem III pkt 3 ppkt 1.4. SIWZ . 4. Pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia i zasad współpracy między Zamawiającym a Wykonawcą określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3a do SIWZ. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Osoba(-y) bezpośrednio odpowiedzialna(-e) za wykonywanie usługi opieki serwisowej, musi(-ą) być zatrudniona(-e) przez wykonawcę, podwykonawcę lub osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie na umowę o pracę przez cały okres wykonywania zamówienia. W przypadków, gdy przedmiot zamówienia będzie wykonywany samodzielnie przez osobę prowadzącą jednoosobową działalność, niezatrudniającą do realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia żadnej dodatkowej osoby Wykonawcę takiego nie dotyczą wymagania określone w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli sposobu zatrudnienia osoby/osób wykonującej/wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, poprzez żądanie okazania stosownych dokumentów (np. umowy o pracę). Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia wykonawcy. Na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia danej osoby na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe regulacje dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, a także uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcji z tym związanych, zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3a do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 881400,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do 30% wartości zamówienia podstawowego na warunkach na jakich zostało udzielone zamówienie podstawowe.
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego , należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualne zaświadczenie producenta oprogramowania InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A. potwierdzające uprawnienia w zakresie dystrybucji oprogramowania oraz świadczenia usług informatycznych z nim związanych, 2) potwierdzony status autoryzowanego partnera Asseco Poland. 3) Potwierdzone partnerstwo z producentem oprogramowania bazodanowego Oracle.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - wzór druku oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo zamówień publicznych. 2. W szczególności zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić w przypadku: 1) zmian w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z przekształceniem podmiotowym stron, 2) konieczności zmian umowy na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, 3) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu umowy, 4) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę. 3. Strony postanawiają, iż dokonają zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; 5) obniżki cen na korzyść Zamawiającego – z jakichkolwiek przyczyn, w każdym czasie. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w oparciu o przesłanki określone w ust. 3 pkt 1-4) obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 3 pkt 1-4). 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1) wartość cen jednostkowych netto nie zmieni się, a określona w aneksie wartość cen brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 2) ceny jednostkowe ulegną zmianie proporcjonalnie do wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 3) i 4) ceny jednostkowe ulegną zmianie proporcjonalnie do wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 8. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 3 pkt 1) i pkt 5) wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia zawierającego: - podstawę prawną wprowadzenia zmian; - wyliczenie wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzonych zmian, o których mowa w ust. 3 pkt 2), 3) i 4) oraz propozycję zmian wynagrodzenia umownego; - wyjaśnienie wpływu zmian określonych w ust. 3 pkt 2), 3) i 4) na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. 9. Zmiany umowy, za wyjątkiem dokonywanych na postawie ust. 3 pkt 1) wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W nawiązaniu do informacji w Sekcji nr III.3), zgodnie z Rozdziałem V pkt 7 i 10 SIWZ, zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu, tym samym wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wyłącznie oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.

Criterion

Kryteria Czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)