Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych

Publication date 2020-12-31
End date 2021-04-01 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776534-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa Materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych - 4 pakiety

Dodatkowe informacje

GuidZP400 43e2377d-9dc8-4251-953e-bbbc8db0abb7
Biuletyn 776534-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28883400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przybyszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-355
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 691 759
Zamawiajacy fax 618 691 847
Zamawiajacy email dzp@spsk2.pl
Adres strony url www.skhs.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://skhs.eb2b.com.pl/ www.skhs.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W sposób elektroniczny za pomocą Platformy zakupowej https://skhs.eb2b.com.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo Pocztowe (t.j. z dnia 25.10.2018r. Dz. U. z 2018r., poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego wejście C kancelaria ogólna szpitala.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych
Numer referencyjny DZP/177/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa Materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych - 4 pakiety
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-08-25T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2022-08-24T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia oświadcza o tym że: gwarantuje odbiór zużytych tonerów i pustych kaset i ich ewentualną utylizację (dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4), b) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia oświadcza o tym że: w przypadku uszkodzenia drukarki przez wadliwie działający toner/cartridge, dokona naprawy drukarki w autoryzowanym serwisie producenta drukarki na swój koszt, a na czas naprawy zapewni drukarkę zastępczą wraz z tonerem, o porównywalnych parametrach technicznych; Odbiór drukarki uszkodzonej i dostarczenie drukarki zastępczej odbędzie się w terminie do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia uszkodzenia (dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4), c) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia oświadcza o tym że: gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości (dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4), d) Zamawiający może wezwać Wykonawca do złożenia oświadcza o tym że: gwarantuje, że dostarczy materiały eksploatacyjne w oryginalnych kartonowych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem (dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4), e) Zamawiający może wezwać Wykonawca do złożenia oświadcza o tym że: gwarantuje, że oferowane materiały eksploatacyjne posiadają gwarancje na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy (dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4), f) dotyczy Pakietu nr 1 – Zamawiający może wezwać wykonawcę do złożenia raporty z testów wydajnościowych producenta produktów równoważnych potwierdzające taką samą lub wyższą wydajność w stosunku do produktu referencyjnego. Dla każdego oferowanego produktu oddzielnie, przygotowane zgodnie z normą ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712, ISO/IEC 19798, w których znajdują się poniższe informacje: średnia ilość wydruków, odchylenie standardowe, dolna granica przedziału ufności (90%), data testowania, liczba testowanych kaset, liczba kaset użytych do obliczeń, typ kasety, informacja czy stosowano procedurę wstrząsania, tryb drukowania, liczba kaset użytych w teście, użyty nośnik, format papieru, orientacja podawania papieru, model drukarki, model komputera, system operacyjny, oprogramowanie, wersja sterownika drukarki, wersja strony testowej, codzienne wyłączanie/włączanie zasilania, interfejs, kody testowanych wkładów, numery seryjne drukarek na których przeprowadzono testy, temperatura w °C, wilgotność. g) Dotyczy pakietu nr 1 - Zamawiający może wezwać wykonawcę do złożenia karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych równoważnych, przygotowane zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Unii Europejskiej Nr 2015/830 z dnia 28 maja 2015r., zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) (Dz. U. UE L132/8 z dnia 29.05.2015r.) h) Dotyczy pakietu nr 1 - Zamawiający może wezwać wykonawcę do złożenia certyfikaty wystawione przez niezależny od producenta podmiot uprawniony do kontroli jakości, posiadający akredytacje w zakresie badania materiałów eksploatacyjnych zgodnie z normami ISO/IEC 19752:2004, ISO/IEC 19798:2007, ISO/IEC 24711:2007, ISO/IEC 24712:2007, mający swoją siedzibę w Polsce lub w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Certyfikat winien potwierdzać zgodność oferowanych materiałów równoważnych z wymienionymi normami oraz zawierać informacje jakiego dotyczy produktu. Zamawiający za podmiot posiadający akredytację do wykonywania badań uzna jednostkę posiadającą ważną na dzień składania ofert akredytację nadaną przez Polskie Centrum Akredytacji lub instytucję w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. i) Oświadczenia wykonawcy zawarte w załączniku nr 6 (dotyczy pakietu nr 1).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, a wartość netto pozostaje bez zmian. 2. Zmiana ceny określona powyżej może nastąpić tylko po zawarciu stosownego aneksu do umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 4. Na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne: a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego bądź nazwy własnej albo oznaczenia handlowego; b) Strony, o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu umowy na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego; d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany; e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy, Strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy od dnia zawarcia aneksu do umowy, Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy; f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy; g) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu umowy (jego rodzaju, cech, parametrów, elementów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia (zmiana kontraktu realizacji świadczenia z NFZ lub następcą prawnym płatnika świadczeń). h) Zmiana umowy w związku z wystąpieniem okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie przedmiotu umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. 5. Strony ustalają, że postanowienia w ust. 4 w zakresie zmiany umowy mogą być dostosowywane pod względem językowym, stylistycznym na potrzeby prawidłowego sporządzenia aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2021-04-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-08-25T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych 100 % nowe - 64 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-08-25T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących 100% oryginalne producenta urządzenia - 130 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-08-25T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących 100% oryginalne producenta urządzenia - 200 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-08-25T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących 100% oryginalne producenta urządzenia - 2 pozycje asortymentowe
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin wymiany wadliwego tonera
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)