Zakup systemu zasilania awaryjnego (UPS) na potrzeby projektu pn.: „Śląskie Digitarium. Digitalizacja i udostępnianie zasobów instytucji kultury województwa śląskiego”

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-13 00:00:00
Instytucja Biblioteka Śląska w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776710-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 316825304
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz montażem, uruchomieniem oraz świadczeniem gwarancji dwóch zasilaczy UPS do siedziby Zamawiającego. W ramach zamówienia należy dostarczyć jeden zasilacz modułowy UPS o mocy roboczej co najmniej 50 kVA (UPS typ 1) oraz jeden zasilacz UPS rakowalny o mocy roboczej co najmniej 10 kVA (UPS typ 2).
Zasilacz UPS typu 1 przeznaczony jest do zasilania urządzeń IT w Centrum Podstawowym w budynku Biblioteki Śląskiej przy Placu Rady Europy 1 w Katowicach. Zasilacz UPS typu 2 przeznaczony jest do zasilania urządzeń IT w serwerowni w Centrum Zapasowym zlokalizowanym w budynku Biblioteki Śląskiej na ul. Ligonia 7 w Katowicach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5fa65051-962a-42da-afa7-8139d7a54a97
Biuletyn 776710-N-2020
Zamawiajacy nazwa Biblioteka Śląska w Katowicach
Regon 27687800700000
Zamawiajacy adres ulica pl. Rady Europy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-021
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 083 875,
Zamawiajacy fax 322 083 720
Zamawiajacy email przetargi@bs.katowice.pl,
Adres strony url http://www.bs.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt uzyskał dofinansowanie ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/bibliotekaslaska
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/bibliotekaslaska
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Ofertę można złożyć w formie pismenej lub elektronicznej. W formie elektronicznej ofertę można złożyć poprzez Platformę: https://platformazakupowa.pl/pn/bibliotekaslaska - zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale VII SIWZ
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można także złożyć w formie pisemnej na adres: Biblioteka Śląska, Plac Rady Europy 1, 40-021 Katowice, Sekretariat Biblioteki Śląskie
Nazwa nadana zamowieniu Zakup systemu zasilania awaryjnego (UPS) na potrzeby projektu pn.: „Śląskie Digitarium. Digitalizacja i udostępnianie zasobów instytucji kultury województwa śląskiego”
Numer referencyjny DDB.201.22.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz montażem, uruchomieniem oraz świadczeniem gwarancji dwóch zasilaczy UPS do siedziby Zamawiającego. W ramach zamówienia należy dostarczyć jeden zasilacz modułowy UPS o mocy roboczej co najmniej 50 kVA (UPS typ 1) oraz jeden zasilacz UPS rakowalny o mocy roboczej co najmniej 10 kVA (UPS typ 2). Zasilacz UPS typu 1 przeznaczony jest do zasilania urządzeń IT w Centrum Podstawowym w budynku Biblioteki Śląskiej przy Placu Rady Europy 1 w Katowicach. Zasilacz UPS typu 2 przeznaczony jest do zasilania urządzeń IT w serwerowni w Centrum Zapasowym zlokalizowanym w budynku Biblioteki Śląskiej na ul. Ligonia 7 w Katowicach.
Cpv glowny przedmiot 31682530-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 120
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: - kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - zdolności technicznej lub zawodowej – niezbędnych do poprawnego technicznie oraz zgodnego z prawem i procedurami wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z zaprojektowaniem, transportem, instalacją i konfiguracją oraz wdrożeniem z obszarów: systemu gwarantowanego zasilania zawierającego zasilacze UPS o mocy minimum o 50kVA – na kwotę minimum 100 000 PLN netto b) wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi następujące doświadczenie / kompetencje związane z realizacją projektów dotyczących infrastruktury serwerowej oraz zarządzaniem projektami: - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która przynależy do właściwej Izby Inżynierów, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która przynależy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. - minimum 1 osobą posiadającą aktualny certyfikat albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do serwisowania zaoferowanych urządzenia (zasilaczy UPS), wystawiony przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. Uwaga! Jeżeli wskazana osoba łączy doświadczenie z obszarów wymienionych powyżej to będzie liczona jako jedna osoba, co oznacz że wykonawca musi wskazać minimum 2 osoby, żeby spełnić warunek udziału określony powyżej
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia, w odniesieniu do tych podmiotów, oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 1) powyżej oraz spełnienia - w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - warunki udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych powyżej dokumentów, Zamawiający może dopuścić złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej; Uwaga: Jeżeli zakres dostaw przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane w sposób należyty, jest szerszy od opisanego przez Zamawiającego w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2.1 ppkt 1) lit. a) SIWZ, należy w wykazie dostaw podać wartość dostaw odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia, przedstawianych na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia. 2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca składa wraz z dokumentami, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SIWZ (oferta) następujące oświadczeni i dokumenty: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale V ust. 4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Zobowiązania należy złożyć w oryginale podpisane przez osoby umocowane, kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) powyżej. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5) Pełnomocnictwo do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcę. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 1.2 rozdziału V SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w ust. 3 wystąpi wyłącznie w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2) z pisemnego zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez podmioty użyczające bezspornie i jednoznacznie wynika w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3) Zamawiający na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 3 nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 3. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 3) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w ppkt 3) powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 7) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych Wykonawców. 8) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie Formularz Ofertowy. 10) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone ust. 1 pkt 1.2 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Istotne dla stron postanowienia zostały wskazane we Wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 14 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a. w pieniądzu, b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy winno być poręczeniem pieniężnym, c. w gwarancjach bankowych, d. w gwarancjach ubezpieczeniowych, e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. 2019 poz. 310, 836 i 1572). 4. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia w następujących formach: a. wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, b. przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego, c. przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. 5. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A. nr rachunku 51 1090 1186 0000 0001 3545 1373 z podaniem tytułu „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy”, najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Datą wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest data uznania na rachunku Zamawiającego, przy czym należy pamiętać, że zabezpieczenie jest wniesione należycie w dniu i o godzinie uznania rachunku Zamawiającego, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. 6. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formach innych niż pieniężna dokumenty zabezpieczenia należy dostarczyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy. 7. W przypadku złożenia tytułem zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub poręczenia, Zamawiający dopuszcza gwarancję/poręczenie w postaci bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie o treści zaakceptowanej przez Zamawiającego, także co do formy, wartości i okresu ważności. 8. W przypadku wyboru przez Wykonawcę gwarancji lub poręczenia jako formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy poręczenie lub gwarancja winny zawierać następujące elementy: 1) wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego jako beneficjenta poręczenia lub gwarancji, wskazanie Gwaranta (podmiotu udzielającego poręczenia lub gwarancji) wraz z ich siedzibami, 2) wskazanie umowy, na której zabezpieczenie należytego wykonania udzielone zostało poręczenie lub gwarancja, 3) wskazanie sumy gwarancji, 4) wskazanie terminu ważności poręczenia lub gwarancji, 5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego do pełnej kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Wadium zostanie zaliczone na poczet należytego zabezpieczenia umów wskazanych przez Wykonawcę w wysokości określonej przez Wykonawcę. 10. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy zostanie zwrócone Wykonawcy zgodnie z art. 151 ustawy Pzp, w następujący sposób: 1) 70% wysokości zabezpieczenia należytego wykonania Umowy – w terminie 30 dni od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Umowy bez zastrzeżeń, 2) 30% wysokości zabezpieczenia należytego wykonania Umowy – nie później niż w terminie 15 dni od dnia upływu terminu gwarancji oraz rękojmi za wady. 11. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy wniesione w pieniądzu zostanie Wykonawcy zwrócone zgodnie z art. 148 ust. 5 ustawy Pzp, a w przypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie, zwrot powinien być dokonany w sposób właściwy dla instytucji stanowiącej zabezpieczenie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę treści Umowy w zakresie: 1) przedmiotu Umowy (zmiany parametrów technicznych, wersji oprogramowania, modelu urządzenia). 2) Terminu realizacji zamówienia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, tj.: 1) w przypadku, gdy zmiana parametrów lub wersji oprogramowania przyczyni się do poprawy jakości lub funkcjonalności przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia, 2) gdy zakończyła się produkcja danego urządzenia objętego niniejszą Umową lub wycofano dany model z produkcji pod warunkiem, iż nowe urządzenie będzie posiadać parametry nie gorsze od urządzenia zaproponowanego w ofercie oraz zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia, 3) w przypadku zmiany aktów prawnych wpływających na realizację przedmiotu zamówienia 3. Ponadto Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w zakresie wysokości podatku VAT – jeżeli w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa określających stawkę podatku VAT obejmującego Przedmiot Umowy. Zmiana możliwa jest jedynie w zakresie determinowanym zmianą stawki podatku VAT. Zmiana może dotyczyć wyłącznie kwoty netto (kwota brutto pozostaje bez zmian). 4. Wykonawca wnioskujący o zmianę niniejszej Umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Wszelkie istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych powyżej i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. Niezależnie od przypadków przewidzianych powyżej, Strony mogą dokonać zmiany umowy na zasadach przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp, w szczególności, gdy zmiana Umowy ma charakter nieistotny.
IV 4 4 data 2021-01-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Sprawność zasilacza UPS
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas pracy na bateriach
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)