Dostawa: część 1 – mebli biurowych I, część 2 – mebli biurowych II, część 3 – mebli biurowych III.

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776474-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) mebli biurowych I – w części 1 zamówienia;
2) mebli biurowych II – w części 2 zamówienia;
3) mebli biurowych III – w części 3 zamówienia,
zwanych dalej łącznie „meblami”.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały
w opisie przedmiotu zamówienia, zwanego dalej „opisem”, który stanowią załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ - odpowiednio do części zamówienia.
3. Ilość miejsc dostaw:
1) dostawa, montaż i ustawienie mebli w 8 miejscach na terenie Torunia - w części 1 zamówienia;
2) dostawa, montaż i ustawienie mebli w 10 miejscach na terenie Torunia - w części 2 zamówienia;
3) dostawa, montaż i ustawienie mebli w 5 miejscach na terenie Torunia – w części 3 zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących załączniki nr 6a, 6b i 6c do SIWZ - odpowiednio do części zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d3a6d4d0-4144-40c8-97b3-3ee0b162b2c5
Biuletyn 776474-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Regon 13240000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gagarina
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 114 010
Zamawiajacy fax 566 542 944
Zamawiajacy email bzp@umk.pl
Adres strony url https://www.umk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Zaopatrzenia i Transportu, ul. Wileńska 1, pok. 5, 87 - 100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa: część 1 – mebli biurowych I, część 2 – mebli biurowych II, część 3 – mebli biurowych III.
Numer referencyjny ZP-211.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) mebli biurowych I – w części 1 zamówienia; 2) mebli biurowych II – w części 2 zamówienia; 3) mebli biurowych III – w części 3 zamówienia, zwanych dalej łącznie „meblami”. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, zwanego dalej „opisem”, który stanowią załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ - odpowiednio do części zamówienia. 3. Ilość miejsc dostaw: 1) dostawa, montaż i ustawienie mebli w 8 miejscach na terenie Torunia - w części 1 zamówienia; 2) dostawa, montaż i ustawienie mebli w 10 miejscach na terenie Torunia - w części 2 zamówienia; 3) dostawa, montaż i ustawienie mebli w 5 miejscach na terenie Torunia – w części 3 zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących załączniki nr 6a, 6b i 6c do SIWZ - odpowiednio do części zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w następujących terminach: 1) dla części 1 zamówienia: a) poz. 1- 17 tabeli I i poz. 1-3 tabeli II dostawa nie wcześniej niż 01.04.2021 r. jednakże nie później niż do 14.05.2021 r. (termin uzależniony od zakończenia remontu pomieszczeń); b) pozostałe pozycje w ciągu 56 dni kalendarzowych od zawarcia umowy; 2) dla części 2 zamówienia: w ciągu 42 dni kalendarzowych od zawarcia umowy; 3) dla części 3 zamówienia: a) poz. 1 dostawa nie wcześniej niż 01.04.2021 r. jednakże nie później niż do 14.05.2021 r. (termin uzależniony od zakończenia remontu pomieszczenia); b) pozostałe pozycje w ciągu 42 dni kalendarzowych od zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) dotyczy części 1 zamówienia - wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 1. dostawy mebli biurowych i krzeseł o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy, 00/100) każda; b) dotyczy części 2 zamówienia - wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 1. dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy, 00/100) każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w ust. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej w ust. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu dotyczy części 1 i 2 zamówienia - wykazu dostaw - wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ - wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) dot. części 1 zamówienia: w przypadku zaoferowania towarów równoważnych (zamienników), wobec typu określonego w treści opisu przedmiotu zamówienia: - atesty (sprawozdania) z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, - karty charakterystyki tapicerek, - karty charakterystyki oferowanych krzeseł i foteli; b) dot. części 2 zamówienia: w przypadku zaoferowania towarów równoważnych (zamienników), wobec typu określonego w treści opisu przedmiotu zamówienia: - karty charakterystyki zawierające co najmniej zdjęcie, wymiary, proponowaną kolorystykę, nazwę producenta, model i typ oferowanego towaru; c) dot. części 3 zamówienia: w przypadku zaoferowania towarów równoważnych (zamienników), wobec typu określonego w treści opisu przedmiotu zamówienia: - karty charakterystyki zawierające co najmniej zdjęcie, wymiary, proponowaną kolorystykę, nazwę producenta, model i typ oferowanego towaru.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1) dla części 1 – 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące, 00/100); 2) dla części 2 – 1 500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset, 00/100); 3) dla części 3 – 800,00 PLN (słownie złotych: osiemset, 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a, 6b i 6c do SIWZ.
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin zapłaty
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)