Doradztwo informatyczne przy dostawie i wdrożeniu systemu wspierającego główny system HR w Metrze Warszawskim

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768770-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest doradztwo informatyczne przy dostawie i wdrożeniu systemu wspierającego główny system HR w Metrze Warszawskim.
2. Na łączny zakres Przedmiot Zamówienia składa się:
1) zakres podstawowy, który obejmuje:
a) Etap I – doradztwo informatyczne w zakresie opracowania i uzgodnienia dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę
i wdrożenie systemu wspierającego główny system TETA HR w Metrze Warszawskim Sp. z o.o.,
b) Etap II - doradztwo informatyczne w zakresie asysty w procesie postępowania na wybór docelowego rozwiązania informatycznego;
2) zakres opcjonalny, który obejmuje:
c) Etap III – wsparcie projektowe, w tym pełnienie obowiązków kierownika projektu informatycznego na etapie wdrożenia systemu wspierającego główny system TETA HR w Metrze Warszawskim
Sp. z o.o.,
d) Etap IV – dodatkowe usługi specjalistów – 150 godzin do wykorzystania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fa55462b-db9d-4d6c-a4a2-efc9e09d7084
Biuletyn 768770-N-2020
Zamawiajacy nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Regon 01531459200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wilczy Dół
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-798
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226554000
Zamawiajacy fax +48226433997
Zamawiajacy email zam-eh@metro.waw.pl
Adres strony url https://postepowania.metro.waw.pl/
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://postepowania.metro.waw.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://postepowania.metro.waw.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://postepowania.metro.waw.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej (w postaci papierowej) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
Nazwa nadana zamowieniu Doradztwo informatyczne przy dostawie i wdrożeniu systemu wspierającego główny system HR w Metrze Warszawskim
Numer referencyjny WP.25.00236.2020.S.W.PALA
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem Zamówienia jest doradztwo informatyczne przy dostawie i wdrożeniu systemu wspierającego główny system HR w Metrze Warszawskim. 2. Na łączny zakres Przedmiot Zamówienia składa się: 1) zakres podstawowy, który obejmuje: a) Etap I – doradztwo informatyczne w zakresie opracowania i uzgodnienia dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i wdrożenie systemu wspierającego główny system TETA HR w Metrze Warszawskim Sp. z o.o., b) Etap II - doradztwo informatyczne w zakresie asysty w procesie postępowania na wybór docelowego rozwiązania informatycznego; 2) zakres opcjonalny, który obejmuje: c) Etap III – wsparcie projektowe, w tym pełnienie obowiązków kierownika projektu informatycznego na etapie wdrożenia systemu wspierającego główny system TETA HR w Metrze Warszawskim Sp. z o.o., d) Etap IV – dodatkowe usługi specjalistów – 150 godzin do wykorzystania.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: 1. zakres podstawowy zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2021 r. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Przedmiot Zamówienia w ramach poszczególnych etapów, w niżej określonych terminach: 1) Etap I – w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy; 2) Etap II – od dnia odbioru Etapu I do dnia zakończenia postępowania na dostawę i wdrożenie systemu wspierającego główny system HR, jednak nie później niż do dnia 30.06.2021 r. 2. zakres zamówienia w ramach opcji: do dnia 31.07.2021 r. Etap III oraz Etap IV zostaną uruchomione pod warunkiem pozytywnie podjętej decyzji o podpisaniu umowy z dostawcą systemu wspierającego główny system HR, wyłonionym w ramach odrębnego postępowania i trwać będą od dnia przekazania Wykonawcy oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji w ramach poszczególnych Etapów, do dnia zakończenia umowy z dostawcą systemu wspierającego główny system HR, jednak nie później niż do dnia 31.07.2021 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi, polegające na przeprowadzeniu projektu doradztwa i wyboru systemu HR, w tym przynajmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu projektu doradztwa i wyboru systemu HR dla podmiotu świadczącego usługi transportu w sektorze publicznym, podlegającego dyscyplinie finansów publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z pkt 5.2-5.12 SIWP oraz zgodnie z pkt 13.3 SIWP, tj.: 5.2 Wykonawca, wraz z ofertą składa: 1) wypełnione oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3A do SIWP); 2) wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3B do SIWP); 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 4) dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia z powodu zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności tego dokumentu w sposób, o którym mowa w pkt 5.4. SIWP, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazany dokument; 5) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu: a) na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2 SIWP – wykaz usług (zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWP) wykonanych/wykonywanych przez Wykonawcę wraz z dowodami potwierdzającymi, że wskazane usługi zostały wykonane należycie, Uwaga: dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) w przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, polega na zasobach innych podmiotów: a) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument, o którym mowa w pkt 5.2 ppkt 4 SIWP dotyczący tych podmiotów. 5.3 Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, może polegać, w sposób, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.4 W celu oceny, czy Wykonawca, polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, powyższe zobowiązanie i/lub inne dokumenty, na podstawie których Wykonawca udowadnia, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, powinno zawierać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5.5 Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w pkt 5.1.1 SIWP. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza o nich informacje w składanym wraz z ofertą, oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3A do SIWP). 5.6 Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli te podmioty zrealizują usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5.7 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt 5.3 SIWP nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5.1.2 SIWP lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający będzie żądał, aby Wykonawca, w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 5.1.2 SIWP. 5.8 Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie tych zasobów nie ponosi winy. 5.9 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.2 ppkt 4 SIWP, Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.10 Jeżeli jakiekolwiek oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 5.2 ppkt 4 SIWP lub 5.2 ppkt 6 lit. b SIWP są ogólnodostępne w formie elektronicznej i możliwe do bezpłatnego pobrania dla Zamawiającego, Wykonawca może wskazać w ofercie adresy internetowe ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający może pobrać samodzielnie wskazane oświadczenia lub dokumenty. 5.11 Jeżeli jakiekolwiek oświadczenia lub dokumenty znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w pkt 5.1 SIWP, korzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one aktualne. 5.12 W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zastosowanie ma art. 23 ustawy Pzp. W takim przypadku: 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2) oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie, pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty; 3) pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców; 4) korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika. W związku z powyższym, należy podać adres pełnomocnika, na jaki ma być wysyłana korespondencja; 5) wypełniając formularz oferty powołując się na Wykonawcę, w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy”, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika tych Wykonawców; 6) brak podstaw do wykluczenia z postępowania musi wykazać oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składając oddzielnie: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3A do SIWP), b) dokument, o którym mowa w pkt 5.2 ppkt 4 SIWP i dołączając do wspólnej oferty; 7) spełnienie warunku udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie; 8) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 13.3 Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa w pkt 13.1 SIWP, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWP), o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania między nimi, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
Czy wadium 1
Wadium Zgodnie z pkt 7.1-7.8 SIWP, tj.: 7.1 Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości: 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych, zero groszy). 7.2 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej. 7.3 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu zostanie wniesione na rachunek bankowy Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518. 7.4 Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 7.5 Dokumenty, o których mowa w pkt 7.4 SIWP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00. 7.6 W przypadku oferty składanej w sposób określony w pkt 6.4.2 SIWP, tj. w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza również złożenie dokumentu, o którym mowa w pkt 7.4 SIWP w postaci elektronicznej. Oryginał dokumentu w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, należy załączyć do oferty w sposób określony w załączniku nr 7 do SIWP. 7.7 W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Pzp. 7.8 Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 60

Criterion

Kryteria Liczba projektów wdrożenia systemu HR dla podmiotów sektora publicznego, posiadających co najmniej 3 tysiące pracowników, którymi zarządzał Kierownik Projektu, będący członkiem Zespołu zapewnionego przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami Przedmiotu Zamówienia
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Liczba wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat projektów doradztwa i wyboru systemu HR, powyżej 3 wymaganych, o których mowa w pkt 5.1.2 SIWP
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Liczba wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat projektów doradztwa i wyboru systemu HR dla podmiotów świadczących usługi transportu w sektorze publicznym, posiadających co najmniej 3 tysiące pracowników
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)