Wyposażenie Domu Studenta w Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza) w meble

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-22 00:00:00
Instytucja Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku
Miejscowość Sanok
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 775842-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie Domu Studenta Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza) w meble w ramach projektu pn. Budowa Centrum Symulacji Medycznej dla kierunków; pielęgniarstwo i ratownictwo medyczne oraz wyposażenie pracowni i laboratoriów dla kierunku mechanika i budowa maszyn w PWSZ im. Jana Grodka w Sanoku – nr RPPK.06.04.02-18-0001/18. Projekt realizowany jest w ramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działania 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałania 6.4.2 Kształcenie zawodowe i ustawiczne oraz PWSZ – tryb pozakonkursowy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji określają:
2.1 Załączniku nr 5 do SIWZ zawierający:
1) dokumentację projektową- rzut parteru z przykładowym miejscem rozmieszenia mebli, Budowa Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21)”,
2) opis przedmiotu zamówienia „Wyposażenie pracowni Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21) w meble”,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 72c4e05b-71ba-4ae9-b54b-23fc87e28ba3
Biuletyn 775842-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku
Regon 37102087700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Sanok
Zamawiajacy kod pocztowy 38-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 013 4655950, 4655966,
Zamawiajacy fax 134 655 959
Zamawiajacy email asabat@pwsz-sanok.edu.pl,
Adres strony url https://up-sanok.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany jest w ramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działania 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałania 6.4.2 Kształcenie zawodowe i ustawiczne oraz PWSZ – tryb pozakonkursowy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Państwowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsz-sanok.4bip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej w zaklejonej, nieprzejrzystej kopercie na adres Zamawiającego, z adnotacją wskazaną w rozdziale XIII SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku, ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok, pokój nr 202
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie Domu Studenta w Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza) w meble
Numer referencyjny DO.262-26.20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie Domu Studenta Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza) w meble w ramach projektu pn. Budowa Centrum Symulacji Medycznej dla kierunków; pielęgniarstwo i ratownictwo medyczne oraz wyposażenie pracowni i laboratoriów dla kierunku mechanika i budowa maszyn w PWSZ im. Jana Grodka w Sanoku – nr RPPK.06.04.02-18-0001/18. Projekt realizowany jest w ramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działania 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałania 6.4.2 Kształcenie zawodowe i ustawiczne oraz PWSZ – tryb pozakonkursowy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji określają: 2.1 Załączniku nr 5 do SIWZ zawierający: 1) dokumentację projektową- rzut parteru z przykładowym miejscem rozmieszenia mebli, Budowa Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21)”, 2) opis przedmiotu zamówienia „Wyposażenie pracowni Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21) w meble”,
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2021-03-15T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu na konto Zamawiającego: 51 1020 4391 0000 6102 0186 9825 z dopiskiem na przelewie: „Wadium do przetargu nr DO.262-26.20”; b. poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancji bankowych; d. gwarancji ubezpieczeniowych; e. poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej powinno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy. 6. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku: a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy; b) powstania nadzwyczajnych okoliczności ( nie będących „siłą wyższą” ), grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. c) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej), np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nieleżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; d) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania. e) w przypadku, gdy urządzenia/sprzęt będące przedmiotem zamówienia zostaną wycofane z rynku przez producentów. 2. Istotne postanowienia umowy oraz katalog okoliczności, które mogą spowodować istotne zmiany postanowień umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
IV 4 4 data 2021-01-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 55,00
  
Kryteria Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie awarii
Znaczenie 4,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Maksymalny czas przybycia serwisu
Znaczenie 6,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)