Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Zawodowe perspektywy Zespołu Szkół Technicznych - kierunek przyszłość!" – branża drzewna

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-14 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Stoły laboratoryjne,
  • Wyciągi wentylacyjne lub recyklingowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 775155-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391621109, 438100004, 429900002, 438110001, 426421009, 429914003, 391810004, 397140000, 380000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni szkolnych i warsztatów w branży drzewnej. Zamówienie dokonywane jest z podziałem na Części od I do X. Szczegółowy opis części zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – OPZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3553f03c-f970-46ad-a442-9a87193cd1ca
Biuletyn 775155-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku
Regon 17963100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stołeczna
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-879
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 421 213,
Zamawiajacy fax 857 422 923
Zamawiajacy email szkola@zst.bialystok.pl,
Adres strony url www.zst.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Regionalnego, Programu Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.2 Infrastruktura edukacyjna w obszarze BOF
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Nabywca/Beneficjent: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok NIP: 966 211 72 20 Odbiorca/Realizator – działający w oparciu o dokument pełnomocnictwa wystawiony przez Beneficjenta: Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku ul. Stołeczna 21, 15-879 Białystok
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zst.bialystok.pl , zakładka: dla Partnerów
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku ul. Stołeczna 21, 15-879 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Zawodowe perspektywy Zespołu Szkół Technicznych - kierunek przyszłość!" – branża drzewna
Numer referencyjny Znak sprawy: 26.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni szkolnych i warsztatów w branży drzewnej. Zamówienie dokonywane jest z podziałem na Części od I do X. Szczegółowy opis części zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – OPZ.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca składa: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca (w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne - na lub według Załącznika nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy nastąpić może w następujących sytuacjach: 2) w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 3) gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne iniemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej") i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze Stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły przeszkód. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 4) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; 5) w przypadku zaistnienia kolizji z innymi równolegle prowadzonymi przez inne podmioty pracami na obiekcie, uniemożliwiającymi montaż urządzeń w sposób zgodny z zasadami technicznymi – Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy wyłącznie o obiektywnie uzasadniony czas trwania tych przyczyn; 6) jeżeli nie będzie możliwa dostawa przedmiotu umowy opisanego w ofercie stanowiącej Załącznik Nr 2 do umowy z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji, dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy pochodzącego od innego producenta, spełniającego minimalne wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia, w tym równoważnego pod względem jakości. Na Wykonawcy spoczywa dowód wykazania ww. okoliczności. Cena zamiennego przedmiotu nie może być wyższa niż ustalona w umowie; 7) w przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego zamawianego sprzętu, z jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia umownego – w przypadku, gdy realizacja przedmiotu umowy w pełnym zakresie będzie niezasadna z punktu widzenia prawidłowej realizacji Projektu. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
IV 4 4 data 2021-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I - STRUGNICA STOLARSKA – 48 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43810000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Stół stolarski, urządzenie do ręcznej obróbki drewna, umożliwiające unieruchomienie obrabianego elementu, zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II - STÓŁ SZLIFIERSKI – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43810000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Urządzenie filtracyjne do obróbki szlifierskiej, zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III - STRUGARKA GRUBOŚCIOWA I WYRÓWNUJĄCA – 7 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42990000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Precyzyjna maszyna do wygładzania i zmniejszania grubości drewna, zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV - SZLIFIERKA DO NARZĘDZI RĘCZNYCH (OSTRZARKA WOLNOOBROTOWA) – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43811000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wielofunkcyjna szlifierka do narzędzi takich jak wiertła, dłuta czy noże z regulacją kąta nachylenia ostrza, zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V - ODCIĄGARKO – ODPYLARKA - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42990000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Urządzenie ssące czystego powietrza, odciągające pyły i wióry, zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI - PLOTER LASEROWY DO DREWNA – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42642100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Urządzenie przeznaczone do cięcia i grawerowania drewna, zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część VII - SUSZARKA LABORATORYJNA – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42991400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Suszarka laboratoryjna zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część VIII - LABORATORIUM CHEMICZNE DWUSTANOWISKOWE – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39181000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Laboratorium złożone z dwóch stanowisk: uczniowskiego i nauczycielskiego, zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część IX - DYGESTORIUM – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39714000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Laboratoryjne urządzenie wentylacyjne, którego celem jest ograniczenie narażenia na niebezpieczne lub toksyczne opary, pary lub pyły, zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część X - WAGA LABORATORYJNA (WAGA ANALITYCZNA) – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Waga laboratoryjna (analityczna) zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)