Zakup i dostawa laptopów oraz komputerów zintegrowanych (All-in-One) dla Szkół z terenu gminy Żegocina w ramach projektu grantowego „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny. Cyfryzacja Szkół I Placówek Oświatowych”

Publication date 2020-12-31
End date 2021-01-15 00:00:00
Instytucja Gmina Żegocina
Miejscowość Żegocina
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776639-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa laptopów oraz komputerów zintegrowanych (All-in-One) dla Szkół z terenu gminy Żegocina w ramach projektu grantowego „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny. Cyfryzacja Szkół I Placówek Oświatowych”
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
30213100 - 6 komputery przenośne,
30213300 - 8 Komputer biurkowy
3. Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego:
Lp. Nazwa/Przedmiot Liczba sztuk Minimalny okres gwarancji (m-c)
1. Laptop 8 24
2. Komputer zintegrowanych (All-in-One) 15 24
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie został określony w załączniku numer 2 do niniejszej SIWZ.
4. Dodatkowy opis techniczny przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia zwany jest w dalszej części SIWZ zamiennie „sprzętem” lub „urządzeniami”.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostarczenia do Zamawiającego wszystkich urządzeń fabrycznie nowych, wolnych od wad, wykonanych w bezpiecznych technologiach oraz zdatnych do użytkowania w momencie odbioru. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
3) Do wszystkich laptopów i komputerów należy dołączyć wszelkie kable oraz akcesoria (np. baterie) niezbędne do ich prawidłowego podłączenia i użytkowania
4) Wykonawca uzgodni termin dostawy z przynajmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia.
5) Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca.
6) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonego sprzętu, w formie papierowej.
7) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości .
8) Przekazanie terenu dostaw nastąpi w terminie – do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
9) Przed realizacją robót, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wykazu proponowanego do wbudowania materiału i urządzeń w celu akceptacji przez przedstawiciela Zamawiającego.
10) W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi dokumentami składającymi się na Umowę, postanowienia bardziej szczegółowe będą miały pierwszeństwo przed postanowieniami ogólniejszymi. Jeżeli jednak z różnych dokumentów składających się na Umowę wynikać będzie różny zakres świadczeń lub różne standardy ich wykonania, za decydujący będzie się uważany szerszy zakres świadczeń lub wyższy standard wykonania. Ostateczna decyzja w tym zakresie należeć będzie do Zamawiającego.
3. Inne wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania winien szczegółowo zapoznać się z zapisami SIWZ wraz z załącznikami, celem uzyskania dokładnych informacji dotyczących realizacji przedmiotowego zamówienia.
2) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostateczną ilość specjalistycznych środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi.
3) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4) W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części lub całości zamówienia przez Podwykonawcę/Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
5) W przypadku realizacji zamówienia przy udziale Podwykonawców, Wykonawca wyłoniony w postępowaniu, zobowiązany będzie do zawarcia umów z Podwykonawcami. Zasady współpracy pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą, a Podwykonawcą/Podwykonawcami, określa wzór umowy.
6) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7) Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej specyfikacją lub w skrócie SIWZ.
8) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
10) Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych.
11) W niniejszym postępowaniu Zamawiający na podstawie art. 24aa. 1 ustawy, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
12) W zakresie nieuregulowanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 000aa106-889f-476a-a832-c6822876e09c
Biuletyn 776639-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Żegocina
Regon 85166075000000
Zamawiajacy adres ulica Żegocina 316
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Żegocina
Zamawiajacy kod pocztowy 32-731
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 648 45 20,
Zamawiajacy fax 14 61 32 036
Zamawiajacy email gmina@zegocina.pl,
Adres strony url www.zegocina.pl
Adres strony internetowej www.zegocina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Działanie 10.1 Rozwój Kształcenia Ogólnego Poddziałanie 10.1.6 Cyfryzacja szkół prowadzących kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.malopolska.pl/ugzegocina
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.malopolska.pl/ugzegocina
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej- osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. -Prawo pocztowe w formie pisemnej papierowej w zamkniętej kopercie zgodnie z wymaganiami w SIWZ (w poniedziałek od 7:30 do 16.30, od wtorku do czwartku w godz. 7:30 do 15:30, w piątek od godz. 7.30 do 14.30)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Żegocina, 32-731 Żegocina 316 (parter - DZIENNIK PODAWCZY)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa laptopów oraz komputerów zintegrowanych (All-in-One) dla Szkół z terenu gminy Żegocina w ramach projektu grantowego „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny. Cyfryzacja Szkół I Placówek Oświatowych”
Numer referencyjny RI.271.24.PN.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa laptopów oraz komputerów zintegrowanych (All-in-One) dla Szkół z terenu gminy Żegocina w ramach projektu grantowego „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny. Cyfryzacja Szkół I Placówek Oświatowych” 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: 30213100 - 6 komputery przenośne, 30213300 - 8 Komputer biurkowy 3. Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego: Lp. Nazwa/Przedmiot Liczba sztuk Minimalny okres gwarancji (m-c) 1. Laptop 8 24 2. Komputer zintegrowanych (All-in-One) 15 24 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie został określony w załączniku numer 2 do niniejszej SIWZ. 4. Dodatkowy opis techniczny przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia zwany jest w dalszej części SIWZ zamiennie „sprzętem” lub „urządzeniami”. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostarczenia do Zamawiającego wszystkich urządzeń fabrycznie nowych, wolnych od wad, wykonanych w bezpiecznych technologiach oraz zdatnych do użytkowania w momencie odbioru. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3) Do wszystkich laptopów i komputerów należy dołączyć wszelkie kable oraz akcesoria (np. baterie) niezbędne do ich prawidłowego podłączenia i użytkowania 4) Wykonawca uzgodni termin dostawy z przynajmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia. 5) Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. 6) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonego sprzętu, w formie papierowej. 7) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości . 8) Przekazanie terenu dostaw nastąpi w terminie – do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 9) Przed realizacją robót, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wykazu proponowanego do wbudowania materiału i urządzeń w celu akceptacji przez przedstawiciela Zamawiającego. 10) W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi dokumentami składającymi się na Umowę, postanowienia bardziej szczegółowe będą miały pierwszeństwo przed postanowieniami ogólniejszymi. Jeżeli jednak z różnych dokumentów składających się na Umowę wynikać będzie różny zakres świadczeń lub różne standardy ich wykonania, za decydujący będzie się uważany szerszy zakres świadczeń lub wyższy standard wykonania. Ostateczna decyzja w tym zakresie należeć będzie do Zamawiającego. 3. Inne wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania winien szczegółowo zapoznać się z zapisami SIWZ wraz z załącznikami, celem uzyskania dokładnych informacji dotyczących realizacji przedmiotowego zamówienia. 2) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostateczną ilość specjalistycznych środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi. 3) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części lub całości zamówienia przez Podwykonawcę/Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 5) W przypadku realizacji zamówienia przy udziale Podwykonawców, Wykonawca wyłoniony w postępowaniu, zobowiązany będzie do zawarcia umów z Podwykonawcami. Zasady współpracy pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą, a Podwykonawcą/Podwykonawcami, określa wzór umowy. 6) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7) Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej specyfikacją lub w skrócie SIWZ. 8) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 9) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10) Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych. 11) W niniejszym postępowaniu Zamawiający na podstawie art. 24aa. 1 ustawy, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 12) W zakresie nieuregulowanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w celu wykazania spełniania braku podstaw wykluczenia, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów(aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.). Dokumenty podmiotów zagranicznych. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w odniesieniu do pkt 1 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.
Zakresie warunkow udzialu -
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, Kosztorys ofertowy - załącznik nr 7 do SIWZ, Stosowne Pełnomocnictwo(a) – jeśli dotyczy, Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeśli dotyczy,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy opisano w SIWZ i projekcie umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2021-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)